“مردم به دسانتیس رای خواهند داد حتی اگر مطمئن نباشم که واقعا اوقات خوبی را با او خواهند گذراند.”

فاورو سپس دوباره به دسانتیس اشاره کرد و او را “ترامپ بدون کاریزما” خطاب کرد.

رئیس جمهور سابق گفت که اکثر مردم می توانند با فترمن در یک غذاخوری تعامل داشته باشند و حتی اگر با او مخالف باشند می توانند با او گفتگو کنند، زیرا نامزد دموکرات “به مردم اهمیت می دهد” و “دیدگاهی دارد که از واقعیات او مطلع شده است”. تجارب زندگی.”

اوباما پاسخ داد: با آن مرد رفت و آمد داشتم.

لاوت گفت: «شما نمی توانید شبیه ترامپ باشید.

باراک اوباما رئیس جمهور سابق.AP Photo/Carolyn Kaster, File

  • باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، در مصاحبه اخیر گفت که رای دهندگان جمهوری خواه ممکن است از ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا حمایت کنند، اما در مورد تفاوت بین روند نامزدی حزب جمهوری خواه و کاندیداهای دموکرات، این سوال را مطرح کردند که آیا در تعامل با او “وقت خوبی خواهند داشت”.

    اوباما به مجریان برنامه جان فاورو، دن فایفر، جان لاوت و تامی ویتور که همگی از کارکنان سابق اوباما بودند، گفت: «به نظر نمی‌رسد این ویژگی‌ها همیشه برای نامزدهای موفق جمهوری‌خواه صدق کند. “آنجا چه خبر است؟ من دقیقاً نمی دانم.”

    در طول یک قسمت اوباما در کتاب “Pod Save America” ​​که روز شنبه منتشر شد، قبل از اینکه به روش هایی بپردازد که رای دهندگان حزب جمهوری خواه سیاستمدارانی را که در درون حزبشان کار می کنند، بررسی می کنند، با شور و حرارت از جان فترمن نامزد دموکرات سنای پنسیلوانیا صحبت کرد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

فاورو گفت: “به نظر می رسد او چندان سرگرم کننده نیست.”

به گفته افرادی که با اکسیوس صحبت کرده اند، ترامپ به طور خصوصی گفته است که دیسانتیس “هیچ کاریزمای شخصی” ندارد و شخصیت رقیب بالقوه خود را “کسل کننده” توصیف کرده است.

اوباما در حین برنامه «Pod Save America» گفت که دیسانتیس می‌تواند از طریق یک اکوسیستم رسانه‌ای محافظه‌کار رأی به دست آورد.

  • او ادامه داد: “اما من مشکوک هستم، و من قبلاً در این مورد با شما صحبت کرده‌ام… باز هم، این میزانی است که رسانه‌های محافظه‌کار فقط روی نحوه ارائه مردم قفل دارند. روایت‌های غالب در آنجا آنقدر قدرتمند هستند که مردم به DeSantis رای خواهم داد حتی اگر مطمئن نباشم که آنها واقعاً اوقات خوبی خواهند داشت.”

    اوباما از قابلیت ارتباط جان فترمن صحبت کرد، در حالی که معتقد بود رفتار دیسانتیس متفاوت است.

  • دیسانتیس برای پیروزی مجدد به عنوان فرماندار فلوریدا در ماه آینده مورد علاقه است و می تواند در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود و به طور بالقوه او را در مسیر برخورد با ترامپ قرار دهد، کسی که به شروع کمپین فرمانداری او در سال 2018 کمک کرد و همچنان سومین کارزار انتخاباتی کاخ سفید را برای حامیانش مسخره می کند.

    سپس لاوت به صدا درآمد و گفت که اگر جمهوری‌خواه برای کاخ سفید در برابر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق شرکت کند، رفتار دیسانتیس «مشکلی خواهد بود».

    رئیس جمهور سابق اوباما اخیراً تفاوت بزرگی را در نحوه بررسی نامزدها توسط دو حزب مقایسه کرد.

  • اوباما

    اوباما گفت در حالی که فترمن – که در رقابت بسیار مهم سنا در برابر مهمت اوز جمهوری‌خواه قرار دارد – می‌توانست با طیف گسترده‌ای از رای‌دهندگان ارتباط برقرار کند، او گفت که جمهوری‌خواهان همیشه نامزدهایی را که با رای‌دهندگان متوسط ​​مرتبط می‌دانند، انتخاب نمی‌کنند.