تلاش دیرهنگام بایدن در غرب با هدف ارائه رای به دموکرات ها صورت می گیرد

اما اظهارات وی در حالی بیان شد که دولت گزارش داد که قیمت‌های مصرف‌کننده، بدون احتساب هزینه‌های ناپایدار مواد غذایی و انرژی، در سپتامبر نسبت به سال گذشته 6.6 درصد افزایش یافت که سریع‌ترین نرخ در چهار دهه اخیر است. بایدن اذعان کرد که مردم تحت فشار هزینه های زندگی قرار گرفته اند. سال‌هاست که درست است، و مردم نیازی به گزارش ندارند تا به آنها بگوییم که تحت فشار هستند.»

بایدن گفت: «وقتی این پروژه‌ها را در محله‌تان می‌بینید – جرثقیل‌ها بالا می‌روند، بیل‌ها در زمین، زندگی‌ها تغییر می‌کنند – می‌خواهم همان احساسی را داشته باشید که من دارم: غرور.» «به کارهایی که وقتی با هم انجام می‌دهیم افتخار می‌کنیم. این همان چیزی است که می گویم ما در حال ساختن آمریکای بهتری هستیم.»

___

او در روز پنجشنبه در لس آنجلس، در یک محل ساخت و ساز برای توسعه خط متروی شهر، در مورد قانون عظیم زیرساخت خود صحبت کرد. جرثقیل های غول پیکر در حالی که در مقابل بولدوزرها و بیل مکانیکی ایستاده بود پشت سر او برخاستند. بسیاری از آنها کارگران سرسخت نارنجی ساختمانی بودند.

پورتلند، اور (AP) – رئیس جمهور جو بایدن با گام به گام وارد بانک تلفن در یک سالن شلوغ اتحادیه شد و با اشتیاق شروع به برقراری تماس و خوردن دونات کرد – یکی مات شده، یکی لعاب – در حالی که سعی می کند هر صفحه از کتاب بازی سیاسی را به دموکرات ها برساند. .

دموکرات‌ها تلاش می‌کنند تا قدرت را در مواجهه با عدم اطمینان اقتصادی گسترده و مخالفت‌های سنتی میان دوره‌ای علیه حزب در قدرت حفظ کنند. جمهوری خواهان با هدف بازپس گیری مجلس نمایندگان و سنا، فکر می کنند که می توانند از قیمت بنزین، تورم و اقتصاد سرمایه گذاری کنند.

رای گیری زودهنگام در کالیفرنیا در جریان است و هفته آینده در اورگان و کلرادو آغاز می شود. رئیس‌جمهور به ویژه از ایالت‌هایی که حضورش می‌تواند به دموکرات‌ها آسیب بزند، دوری کرد و تا کنون از نوادا و آریزونا که سناتورهای دموکرات در آن‌ها رقابت‌های سختی دارند، چشم پوشی کرد.

این آخرین ایستگاه در نوسان چهار روزه در اورگان، کالیفرنیا و کلرادو بود که استراتژی بایدن برای حضور در رای دهندگان در روز انتخابات، 8 نوامبر را در بر گرفت: انعطاف اهرم های دولت برای کمک به تقویت نامزدها، ترویج دستور کار با هدف تقویت. اقتصاد نامطمئن و افزایش نقدینگی مبارزات انتخاباتی.

قبل از ترک پورتلند در روز شنبه، رئیس جمهور قصد داشت در مراسم پذیرایی کوتک شرکت کند و درباره تلاش های دولتش برای کاهش هزینه های آمریکایی ها سخنرانی کند.

برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر، https://twitter.com/ap_politics، AP را دنبال کنید.





منبع

بایدن 5 میلیون دلار در جمع آوری کمک مالی در حیاط خلوت مارسی کارسی تهیه کننده تلویزیون برنت وود جمع آوری کرد. مهمانان شامل تام فورد طراح مد و راب رینر بازیگر و فیلمساز بودند.

در اورگان، مقامات دموکرات امیدوارند که بایدن بتواند به تحکیم حمایت حزب در پشت کوتک کمک کند. این حزب در خطر از دست دادن رقابت فرمانداری در سنگر سنتی دموکرات ها قرار دارد زیرا بتسی جانسون – که هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه را ترک کرده است – در رقابتی با کوتک و نامزد حزب جمهوری خواه کریستین درازان شرکت کرده است.

تنظیمات در طول سفر رئیس جمهور برای او طراحی شده بود.

و این: زمانی که بایدن می‌تواند مفید باشد، در میان نامزدها حاضر شوید، از مکان‌هایی دوری کنید که بازدید رئیس‌جمهوری با رتبه‌بندی کمتر از 50 درصد لزوماً چیز خوبی نیست.

این نوعی ارتباط شخصی بود که بایدن دوست دارد. اما در حالی که این لحظه در حال آشکار شدن بود، تیتر اخبار در لس آنجلس بر یک درگیری تلخ شورای شهر بر سر اظهارات نژادپرستانه متمرکز بود، در حالی که در واشنگتن، همه چیز درباره چگونگی رای مجلس نمایندگان به احضار دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مورد نقشش در شورش 6 ژانویه بود. .

این توقف به خوبی بسیاری از موفقیت های بایدن را با هم ترکیب کرد: سرمایه گذاری در زیرساخت ها، ایجاد شغل، مبارزه با تغییرات آب و هوایی از طریق ترویج حمل و نقل انبوه.

کاندیداهای دموکرات به مراتب بیشتر با بایدن در رویدادهای رسمی کاخ سفید ظاهر می‌شوند تا در رویدادهای تبلیغاتی آشکار دستاوردهای آنها را نشان دهند. در کالیفرنیا، قانونگذاران ایالتی و شهردار شهر به بایدن پیوستند و او آنها را به صورت جداگانه فراخواند. نماینده کارن باس، که برای شهرداری لس آنجلس نامزد می شود، با بایدن به یک فروشگاه تاکو رفت.

بایدن در یک گفتگوی عمومی با داوطلبانی که جمعه شب برای تینا کوتک و سایر نامزدهای امید به سمت فرمانداری تماس می گرفتند، گفت: «این مهم است! مهم است، مهم است، مهم است!»

در طول توقف تاکو، سفارش مرغ بایدن به 16.45 دلار رسید، اما او 60 دلار به کارمند داد و از او خواست که از پول خرد برای پرداخت صورتحساب مشتری بعدی استفاده کند.

در کلرادو، رئیس جمهور اولین بنای یادبود ملی دولت خود را در کمپ هیل، یک مکان آموزشی در دوران جنگ جهانی دوم، با گروهی از دموکرات ها در کنار خود تعیین کرد. مخاطبان او در دره‌ای از مناظر خیره‌کننده، کاج‌های بلند و صخره‌های زرد روشن شامل سناتور مایکل بنت بودند که با کمپین سختی برای انتخاب مجدد مواجه است و برای بنای یادبود جدید کار کرده بود. دموکرات ها امیدوارند این نامگذاری که در ایالت محبوب است، تعداد بنت را افزایش دهد.

بایدن در طول سفر مجبور بود برای جلب توجه و مبارزه با گزارش تورم نگران‌کننده جدید و افزایش قیمت بنزین رقابت کند.