مدل شبکه های اجتماعی به اتهام قتل در هاوایی دستگیر شد

پلیس شهرستان هاوایی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هنگام دستگیری این جوان 26 ساله در لاوپاهو، که در جزیره بزرگ است، به خدمات مارشال‌های ایالات متحده کمک کرده است. افسران از حکم دستگیری صادر شده توسط شهرستان میامی-دید، فلوریدا استفاده کردند.

وکیل مدافع او در میامی، فرانک پریتو، به میامی هرالد گفت که او در حالی که به دلیل سوء مصرف مواد و اختلال استرس پس از سانحه در حال توانبخشی بود در هاوایی بود.

پلیس گفت که او در بازداشتگاه شرقی هاوایی در حالی که منتظر حضور اولیه خود در دادگاه در دادگاه منطقه هیلو در روز پنجشنبه است، نگهداری می شود.

پریتو گفت: «من کاملاً شوکه شده‌ام، به‌ویژه از آنجایی که ما با تحقیقات همکاری می‌کردیم و به او پیشنهاد دادیم که در صورت متهم شدن، او را داوطلبانه تسلیم کنیم. ما مشتاقانه منتظر پاک کردن نام او در دادگاه هستیم.



منبع

HILO، هاوایی (AP) – مجری قانون در هاوایی روز چهارشنبه کورتنی کلنی مدل شبکه های اجتماعی را به اتهام قتل درجه دوم با یک سلاح مرگبار دستگیر کرد.

در بیانیه پلیس هیچ جزئیاتی در مورد اتهامات علیه او ذکر نشده است، اما میامی هرالد گزارش داد که کلنی متهم است که در ماه آوریل به دوست پسرش چاقو زده است.