مت دیمون در مراسم افتخارات مرکز کندی داستانی منزجر کننده درباره جورج کلونی می گوید

داستان واقعی. کلونی آن را در پادکست «بیهوش» توضیح داد و گفت که بچه گربه یبوست هم اتاقی سابق کیند پس از مصرف یک ملین شروع به مدفوع فراوان کرد. کلونی مدفوع را شستشو داد و الهام گرفت.

کلونی، برنده دو جایزه اسکار، در مراسم سالانه واشنگتن دی سی، که در 4 دسامبر برگزار شد و در 28 دسامبر توسط CBS پخش خواهد شد، تجلیل شد. رئیس جمهور جو بایدن در میان شرکت کنندگان برجسته بود.

دیمون گفت: «گفته شده است که دوست من جورج کلونی آخرین ستاره واقعی سینماست. “بنابراین من باید به معنای دقیق آن فکر کنم. البته، تعدادی از برگزیدگان گذشته مرکز کندی قطعاً ستاره های سینما به آن مفهوم کلاسیک بوده اند. بازیگران با کلاس و پیچیده: کری گرانت، هنری فوندا، پل نیومن، گریگوری پک.

کلونی به یاد می آورد که کیند از اندازه مدفوع شگفت زده شد تا اینکه متوجه شد.

اما دیمون سر مراسم نایستاد.

ستاره «بلیط بهشت» فکر کرد خنده دار است. مهربان، نه چندان “اجابت مزاج باعث خنده من نمی شود!” او به گفته کلونی گفت.

مت دیمون با اشاره به یکی از بدنام ترین شوخی های جورج کلونی را در مراسم اخیر مرکز کندی کباب کرد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

این بازیگر گفت: “بعد از چند هفته، لامپ روشن می شود، و من متوجه می شوم که باید چه کاری انجام دهم – که یک لعاب در جعبه گربه است.”

خیلی دیر، جورج.

مربوط…



منبع

کلونی درباره تهمت زدن خود به مجریان «Smartless» گفت: «مطمئن نیستم که اینطوری از من یاد شود.

دیمون ادامه داد: «و سپس به جورج فکر می‌کنم – مردی که زمانی در جعبه زباله‌های بچه گربه‌های ریچارد کیند به شوخی مدفوع می‌کرد.»