متیو پری یک بار در حین فیلمبرداری صحنه «دوستان» به خواب رفت، اما می‌گوید قبل از اینکه کسی متوجه شود توسط مت لیبلان نجات داده شد.

این آخرین باری نخواهد بود که بازیگران او دانسته یا ناآگاهانه از پری در مبارزه او حمایت می‌کنند.

با این حال، بر اساس گزیده ای از کتاب او که توسط ساندی تایمز منتشر شد، مبارزه او با اعتیاد از دهه ها قبل آغاز شد و با زمان او در «دوستان» همپوشانی داشت.

پری در طی مصاحبه ای با دایان سایر برای ABC به این تعامل اشاره کرد و گفت از اینکه آنیستون با او صحبت کرد، علیرغم اینکه لحظه ای “ترسناک” بود، “قدردان” است.

لبلانک 55 ساله، نقش دوست و هم اتاقی شخصیت پری، جوی تریبیانی را بازی کرد.

پری در مورد آنیستون 53 ساله که در مصاحبه از او با عنوان “جنی” یاد کرد، گفت: “او بود که بیشتر از همه به او کمک کرد.” او افزود: “من واقعاً از او برای این کار سپاسگزارم.”

او نوشت: «اعتیاد من را ویران کرد – یک بار، در صحنه‌ای در قهوه‌خانه وقتی کت و شلوار پوشیده‌ام، همانجا روی کاناپه خوابم برد. “فقط زمانی از فاجعه جلوگیری شد که مت لبلانک درست جلوی خطم مرا بیدار کرد؛ هیچ کس متوجه نشد، اما من می دانستم که چقدر نزدیک شده ام.”

مت لبلانک و متیو پری در 30 آوریل 2016 در لندن، انگلستان.

متیو پری گفت که یک بار هنگام فیلمبرداری یک صحنه کافی شاپ در «دوستان» به خواب رفته است.

  • پری، 53 ساله، در کتاب خاطرات آینده‌اش «دوستان، عاشقان و چیز وحشتناک بزرگ» که قرار است در اول نوامبر اکران شود، از عوارض اعتیادش به مواد افیونی و الکل بر بدن و حرفه‌اش صحبت می‌کند. اینسایدر قبلاً گزارش داده بود که این بازیگر فاش کرد که چگونه مبارزه او پس از ترکیدن روده بزرگش از مصرف مواد افیونی در 49 سالگی تقریباً کشنده شد.

    مت لبلانک (چپ) و متیو پری (راست) در فصل چهارم «دوستان».گری نول/گتی ایماژ

    • مت لبلانک (چپ) و متیو پری (راست) در فصل چهارم

      این بازیگر که با اعتیاد دست و پنجه نرم می کرد، گفت مت لبلانک قبل از اینکه کسی متوجه شود او را بیدار کرد.

    • او نوشت: «مقابله شدن با جنیفر آنیستون ویرانگر بود.

      مت لبلانک و متیو پری در لندن در آوریل 2016.دیو بنت/گتی ایماژ

      این حکایت توسط پری در خاطرات آینده خود “دوستان، عاشقان و چیز وحشتناک بزرگ” به اشتراک گذاشته شده است.

    متیو پری در عمق اعتیادش گفت که یک بار در نیمه راه در صحنه ای در «دوستان» به خواب رفت، اما مت لبلانک او را نجات داد.

    Healthline گزارش داد که در آن زمان، پری می‌گوید روزانه 55 قرص Vicodin مصرف می‌کرد، نام تجاری مسکنی که ترکیبی از هیدروکودون مواد افیونی با مسکن بدون نسخه استامینوفن است.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    پری نقش چندلر بینگ را در سریال کمدی NBC در طول 10 فصل آن بازی کرد. پری علیرغم اینکه «مصمم بود» اجازه ندهد اعتیادش روی کارش در سریال یا بازیگرانش تأثیر بگذارد، اعتراف کرد که یک بار هنگام فیلمبرداری یک صحنه در Central Perk به خواب رفته است.

    در همان گزیده ای، پری گفت که جنیفر آنیستون، بازیگر نقش ریچل گرین در برنامه، در یک نقطه با او در مورد نوشیدن الکل مواجه شد و به او گفت که مردم می توانند بوی او را حس کنند.