افشای صدای نژادپرستانه ممکن است تالار شهر لس‌آنجلس را در انتخابات 8 نوامبر به سمت چپ سوق دهد

مانوئل پاستور، مدیر مؤسسه تحقیقاتی USC Dornsife Equity، گفت که او معتقد است کاندیداهای مترقی تر شورا نه تنها از روحیه ضد نظام، بلکه از احساسات مترقی واقعی در شهر نیز سود خواهند برد.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

اوفارل بارها در مقابل دوربین های خبری تلویزیون ظاهر شد تا خواستار جدایی دی لئون و سدیلو شود. به دنبال شیوع COVID-19 در صحن شورا، او اعلام کرد که جلسات را به زوم منتقل می کند. و هنگامی که مشخص شد که سدیلو و دی لئون قصد خروج ندارند، او وظایف کمیته را از آنها سلب کرد.

اما انتشار یک فایل صوتی محترقه که کمتر از یک ماه قبل از روز انتخابات به بیرون درز کرده بود، استدلال نکوهنده دیگری را علیه تشکیلات سیاسی شهر – و شاید انفجاری ترین – ارائه داد.

نامزدهای شهرداری، کارن باس و ریک کاروسو. (کریستینا هاوس، والی اسکالیج/لس آنجلس تایمز)

ریک کاروسو، توسعه‌دهنده املاک و مستغلات، رقیب این رقابت، یک میانه‌رو است، در حالی که حریف مترقی‌تر او، نماینده کارن باس، پیوندهای عمیقی با شهرداری، کارگری و تشکیلات سیاسی گسترده‌تر دارد.

با کناره گیری مارتینز از سمت خود، اوفارل به طور خودکار رئیس شورای موقت شد. او در زمانی به چهره عمومی شورا تبدیل شد که اعتماد عمومی به آن نهاد در حال فروپاشی بود و جلسات پر هرج و مرج را که توسط معترضان مختل شده بود، اداره می کرد.

کریک گفت: “او نیرومند بود. او عزم زیادی نشان داد و بسیار واضح بود.”

انتخابات شهرها از نظر تاریخی در سال‌های فرد برگزار می‌شود و توسط رای‌دهندگان نسبتاً کوچکی که سفیدتر، ثروتمندتر و قدیمی‌تر از شهر به طور کلی هستند، تصمیم‌گیری می‌شود. خرد متعارف حکم می کند، به طور کلی، مشارکت بیشتر و انتخاب کنندگان متنوع تر به نفع نامزدهای مترقی است.

عکس های کنار هم از میچ اوفارل و هوگو سوتو مارتینز.

نارضایتی از تالار شهر لس آنجلس سال‌هاست که در حال جوشیدن است، با افزایش خشم ساکنان از بحران طولانی بی‌خانمان‌ها، مضطرب شدن از جنایت و فرسودگی از یک رشته کیفرخواست‌های فساد که رهبران مختلف شهر را هدف قرار می‌دهند.

نامزدهای منطقه 13 شورای شهر لس آنجلس، میچ اوفارل، چپ، و هوگو سوتو-مارتینز. (لس آنجلس تایمز)

در شورایی که تقریباً همه اعضای آن دموکرات هستند، «مترقی» معیاری در حال تغییر است.

یونیس هرناندز، یک رقیب مترقی که از نزدیک با دارلینگ و سوتو-مارتینز همسو بود، در ماه ژوئن سدیلو را کنار زد و قرار است در دسامبر به قدرت برسد. پیروزی ناراحت کننده او توسط هواداران به عنوان زنگ خطری برای پیروزی مترقی در ماه نوامبر اعلام شد.

آندروسکی گفت که هر دو نامزد شورا که با آنها کار می کند – ارین دارلینگ در غرب و هوگو سوتو مارتینز در منطقه هالیوود – در دو هفته گذشته شاهد افزایش تعامل با رسانه های اجتماعی بوده اند و از داوطلبان جدید استقبال کرده اند.

پارک، که وکیل قراردادی برای شهر آناهیم بود، گفت که از زبان “تهاجم نژادی” چشم پوشی نمی کند.

و اگر شور و شوق در پی پیامدها بیشتر به نفع نامزدهای مترقی باشد، این می تواند به فیصل گیل، وکیل حقوق مدنی نیز کمک کند که در سمت چپ رقیب خود، وکیل هایدی فلدشتاین سوتو، در رقابت برای جایگزینی سیتی آتی قرار دارد. مایک فویر.

او گفت: “برای آنها سخت است که در مورد مسائل کشش زیادی داشته باشند زیرا تمام اکسیژن را می مکد.”

در منطقه 13، سوتو مارتینز برای برکناری عضو شورا، میچ اوفارل، یک رئیس دو دوره ای که منطقه آن از هالیوود تا پارک گلاسل را در بر می گیرد، مبارزه می کند.

اگر این نشت برای نامزدهای خارجی شتاب ایجاد کند، به نظر می رسد که به نفع کنت مجیا، یک حسابدار رسمی 31 ساله و فعال اجتماعی است که برای کنترل شهر نامزد می شود.

هیچ کس که کمپین خود را برنامه ریزی می کرد و این نقشه روشمند را تا پایان داشت [the] میچل، تحلیلگر داده، گفت: «خب، پس این اتفاق خواهد افتاد که جو بایدن از یک پنجم اعضای شورای شهر بخواهد استعفا دهند.»

کارشناسان می گویند فاش شدن جلسه ثبت شده اکتبر 2021 می تواند راه های زیادی را برای کمپین ها کاهش دهد. اما ناظران نزدیک سیاست لس آنجلس عموماً موافق هستند که نامزدهای مخالف نظام به احتمال زیاد سود می برند. این شورشیان عمدتاً چپ ترین لبه طیف سیاسی را اشغال می کنند.

کهنه سرباز شهرداری گفت که این افشاگری ها می تواند نیروی محرکی برای نامزدهای شورشی باشد. اما او هشدار داد که این رسوایی همچنین می‌تواند مشارکت مردم را کاهش دهد و باعث شود برخی «دست‌های خود را با بی‌تفاوتی کامل بالا ببرند و بگویند، به همین دلیل است که من هرگز رای نمی‌دهم».

Unite Here Local 11، اتحادیه هتل‌ها و رستوران‌هایی که سوتو-مارتینز به عنوان یک سازمان‌دهنده قدیمی در آن خدمت می‌کرد، به سرعت شروع به ارسال پست‌های تبلیغاتی کرد که در آن تاکید می‌کرد که اوفارل به عنوان شماره 2 برای مارتینز در رهبری شورا خدمت می‌کرد. سوتو مارتینز گفت این صدا نشان می دهد که شهر به فردی جدید نیاز دارد که بتواند با “فساد و معاملات پشت سر هم” مبارزه کند.

رقیب مجیا، عضو شورای شهر پل کورتز، یکی از اولین کسانی بود که در شهرداری خواستار استعفای هر سه همکار خود شد. اما او همچنین به عنوان یک چهره تثبیت شده شناخته می شود که 13 سال در شورا خدمت کرده است.

عکس های کنار هم از فیصل گیل و هایدی فلدشتاین سوتو.

عزیزم این مورد را در یک مورد برجسته کرد ویدیو حمله، همراه با این واقعیت که پارک توسط مارتینز تایید شده بود.

لس آنجلس، کالیفرنیا - 17 اکتبر: تالار شهر لس آنجلس در روز دوشنبه، 17 اکتبر 2022 در لس آنجلس، کالیفرنیا.  عضو شورای شهر میچ اوفارل منطقه 13. (گری کورونادو / لس آنجلس تایمز)

پارکس جونیور گفت: «تلاش برای دستیابی به اینکه چه کسی رای می‌دهد – از نظر رأی‌دهندگان، ظاهر آن، چه کسی به طور مداوم در انتخابات شرکت می‌کند- همیشه یک معما خواهد بود».

و او به دارلینگ به خاطر کار حقوقی خود ضربه زد و گفت که او وکالت متهمانی را برعهده داشته است که به ارتکاب تجاوز جنسی، دست داشتن در قاچاق انسان و داشتن پورنوگرافی کودکان و موارد دیگر متهم شده اند.

اگرچه شرایط ممکن است به نفع برخی از کاندیداها باشد، اما همه تلاش کرده‌اند تا در زمان تحولات خود را تنظیم کنند.

برنارد پارکز جونیور، که بیش از یک دهه به عنوان رئیس دفتر پدرش، برنارد پارکس، عضو شورا، سپری کرد، نسبت به خواندن بیش از حد برگ های چای هشدار داد.

بیل کریک، یک مشاور سیاسی که در این رقابت شرکت نداشت، گفت که اوفارل در طول یک هفته به عنوان سرپرست ریاست جمهوری پوشش رسانه ای “بسیاری” دریافت کرد و موفق شد در زمان بحران رهبری قدرتمندی را به مردم نشان دهد.

او گفت: «این به طور کامل این پیش فرض را تأیید می کند که چرا این نامزدهای مترقی در وهله اول شرکت می کنند. این افراد بر این باورند که شهر خراب شده است، که مقامات متصدی و خودی ها نمی توانند آن را درست کنند، زیرا آنها دلیل خرابی آن هستند.

جسیکا لوینسون، استاد دانشکده حقوق لویولا، گفت: «تا جایی که برای هرکسی به نفع همه باشد، برای کاروسو شکست می‌خورد». از آنجایی که او خارجی است که می گوید ما باید تالار شهر را تمیز کنیم، نمی توانیم وضعیت موجود را ادامه دهیم… او بیشتر نشان دهنده تداوم سیاست های فعلی است تا تغییر دریا.”

عکس های کنار هم از کارن باس و ریک کاروسو.

پل میچل، یکی از برجسته‌ترین تحلیل‌گران داده‌های سیاسی ایالت، گفت که توجه بیش از حد به فاش شدن این خبر باعث شده است که نامزدها نتوانند از پیام‌های دیگر عبور کنند.

آنجلنوس که به ندرت به مدیریت شهری فکر می کرد با انزجار چشمان خود را به سمت شهرداری چرخاند. ساکنانی که قبلاً ناامید بودند اکنون در حال تنفس آتش هستند.

اما پس از انتشار فایل صوتی، دارلینگ حملات خود را به رقیب محافظه‌کارتر خود، وکیل تراسی پارک، در رقابت برای جایگزینی عضو شورا، مایک بونین، تشدید کرده است و او را به دلیل کار قانونی در دفاع از شهر آناهیم در پرونده‌ای که یک مدیر متهم به استفاده از “N-word.”

فیصل گیل، چپ، و هایدی فلدشتاین سوتو برای وکیل شهر لس آنجلس نامزد می شوند. (لس آنجلس تایمز)

با این حال، این تقسیم‌بندی‌ها – چپ‌ها در مقابل تشکیلات – در رقابت‌های محلی که از نزدیک تماشا می‌شوند، کمتر می‌شکنند: نبرد برای جانشینی شهردار اریک گارستی.

اگر آنها پیروز شوند، می توانند به راحتی شهر را از طرق مختلف بازسازی کنند، هزینه های پلیس را کاهش دهند، حمایت های تهاجمی تر از اجاره نشینان را اعمال کنند و رویکرد شهر در قبال بی خانمانی را بازنگری کنند. چندین نفر خواستار لغو قانون شهری در ممنوعیت اردو زدن در خارج از مدارس، مراکز مهدکودک و سایر امکانات شده اند.

این رسوایی بیش از همه در دو مسابقه شوراهای رقابتی ظاهر شد.

هیچ یک از اعضای شورای شهر لس آنجلس که در صدا شنیده شده اند، که همگی دموکرات بودند، در برگه رای حضور ندارند. اما هر سه – نوری مارتینز، کوین دی لئون و گیل سدیلو – قدرت فوق‌العاده‌ای بر بی خانمانی، سیاست مسکن و خود شورا داشتند و با برخی از نامزدهای تشکیل‌دهنده‌تر همسو بودند.

مارتینز که شنیده می شود در این ضبط اظهارات نژادپرستانه می کند، سه روز پس از آن که روزنامه تایمز در فایل صوتی گزارش داد، از سمت خود استعفا داد. اعضای شورا، سدیلو و دی لئون، که در طول گفتگو نیز حضور داشتند و در نقاط مختلف حضور داشتند، علیرغم فشارهای زیاد برای کناره گیری در سمت خود باقی می مانند. چهارمین شرکت کننده، ران هررا، نیز از سمت خود به عنوان رئیس فدراسیون کار شهرستان لس آنجلس استعفا داده است.

جاش آندروسکی، مشاور نامزدهای جناح چپ در دو رقابت شورای شهر، گفت که این افشاگری “آنچه را که سال ها گفته بودیم آشکار می کند.”

با این حال، این رسوایی همچنین خط حمله جدیدی را برای سوتو-مارتینز و متحدانش ایجاد کرد.

در میان خشم جمعی، سازمان دهندگان سیاسی جناح چپ شاهد یک نقطه اوج بالقوه در آستانه انتخابات 8 نوامبر هستند. جنبش مردمی آنها در حال حاضر شتاب فوق العاده ای داشت و بسیاری از نامزدهای آنها در انتخابات اولیه ژوئن در رتبه اول قرار گرفتند.

علاوه بر رقابت شهردار، شش رقابت دیگر در شهر وجود دارد: وکیل شهر، کنترل شهر و چهار کرسی در شورای شهر.

این فایل صوتی حاوی نظرات نژادپرستانه در گفتگوی اعضای شورای شهر لس آنجلس و یکی از رهبران کارگری، تنها چند هفته قبل از پایان رای گیری در رقابت های محلی کلیدی، خشم را برانگیخته است. (گری کورونادو/لس آنجلس تایمز)

بسیاری از به اصطلاح نامزدهای تاسیس استدلال می کنند که آنها نیز مترقیان محکمی هستند و برای رسیدگی به نابرابری اقتصادی، تغییرات آب و هوا و مسائل دیگر تلاش می کنند. برخی مخالفان چپ خود را بسیار افراطی توصیف کرده اند، به ویژه در مورد امنیت عمومی.

دیگران می گویند که باس، یک زن سیاه پوست که حرفه خود را صرف ساختن و رهبری ائتلاف های چند نژادی کرده است، در موقعیت ایده آلی قرار دارد تا در میان خرابه های نشت، اجماع ایجاد کند. روز جمعه، باس به این نقش متمایل شد و با رهبران مذهبی و مدنی ظاهر شد تا در مورد همبستگی ای که در دهه های اخیر ایجاد کرده اند صحبت کند.

“چهار نفر روی یک نوار، روابط نژادی را به عقب نمی اندازند [and] تلاش های ما در ایجاد وحدت و ائتلاف را عقب نمی اندازد.”