ماریوت جزئیات نادرست ادعای مایکل اروین را فاش می کند

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

به گفته یکی دیگر از کارگران هتل که در پرونده ذکر شده، بعد از اینکه زن رفت، ظاهراً اروین گفت: “او بد است، او بد است، من می خواهم آن را بزنم” و سپس به صورت خود سیلی زد و سپس گفت: “آن را با هم نگه دار، مایک.” .

«اروین… از قربانی پرسید که آیا چیزی در مورد داشتن یک «مرد سیاهپوست بزرگ» می‌داند [her]وکلای ماریوت در یک پرونده قضایی در روز جمعه گفتند.

هتل‌های زنجیره‌ای ماریوت ادعا می‌کند که مایکل اروین، مفسر NFL، اظهارات وقیحانه‌ای به یکی از کارمندان کرد، بارها او را لمس کرد و سپس به او گوشزد کرد و پس از دور شدن او اظهارنظری رکیک داد.

او گفت: «این که در سال 2023 هنوز برادران را به درخت می کشانیم و آویزان می کنیم، ذهن من را به هم می ریزد. ایروین که اعتراف کرد آن شب آن روز مشروب خورده است، هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: این که هیچ فرصتی برای دفاع ندارم، ذهنم را متاثر می کند.

USA TODAY Sports

هتلدار در پرونده خود می گوید که اروین به زن نزدیک شد و آغازگر گفتگو شد.

USA TODAY Sports

وکیل اروین به این روزنامه گفت که این اتهامات “هوگوشویه” است. گیرنده سابق دالاس کابوی نیز رفتار نامناسب خود را رد کرده و اتهامات و عواقب ناشی از آن را به لینچ مقایسه کرده است.

اما گزارش ماریوت با آن ارزیابی کاملاً متفاوت است.

پنج روز بعد، اروین یک شکایت 100 میلیون دلاری علیه ماریوت و “جین دو” به اتهام خرابکاری در حرفه او تنظیم کرد. این شکایت در حال حاضر در دادگاه فدرال تگزاس در حال رسیدگی است.

سپس اروین از قربانی پرسید که آیا او چیزی در مورد داشتن یک «مرد سیاهپوست بزرگ» در درونش می‌داند [her]. قربانی که از اظهارات اروین متعجب شده بود، پاسخ داد که نظرات او نامناسب است و او تمایلی به بحث بیشتر درباره آن نداشت.

وکیل اروین، لوی مک‌کاترن، گفته است که وی ویدئویی از رویارویی موکلش و کارمند ناشناس هتل را مشاهده کرده است – که در زمانی رخ داد که شخصیت روی‌ایر برای پوشش سوپر بول در فینیکس حضور داشت – و این یک گفتگوی دوستانه را نشان می‌داد.

قاضی این پرونده روز جمعه ماریوت را به دلیل عدم رعایت دستور قبلی خود مبنی بر ارائه فیلم این برخورد مورد سرزنش قرار داد. مک کاترن گفت وقتی این ویدیو عمومی شود، مشتری او را از تخلف پاک می کند.

این زن روز بعد این حادثه را به مدیریت هتل گزارش کرد و ماریوت به NFL هشدار داد، که طبق گزارشات از شرکت خواسته بود تا هرگونه رفتار نادرست کارکنان خود را اعلام کند.

او گفت: «اکانت ماریوت که اخیراً ایجاد شده است برخلاف همه شاهدان عینی و شهادت خود مایکل و همچنین عقل سلیم است. اخبار صبح. هفته آینده ویدیو را منتشر خواهیم کرد. هیچ تجاوز جنسی وجود ندارد. این واقعیت که ماریوت موضعی را اتخاذ می کند، توهین به همه قربانیان زن واقعی آن بیرون است.»

پرونده، به دست آمده توسط اخبار صبح دالاس، آخرین تغییر در شکایت 100 میلیون دلاری بود که توسط تالار مشاهیر فوتبال علیه ماریوت پس از گزارش تخلفات ادعایی وی به NFL – که در نتیجه توسط ESPN و شبکه NFL او از امواج رادیویی خارج شد.

سپس اروین دوباره سعی کرد دست قربانی را بگیرد و گفت که “متاسفم اگر خاطرات بدی برای او به یادگار آورد.” قربانی دست او را کنار کشید و سعی کرد از اروین عقب نشینی کند در حالی که او به سمت او حرکت می کرد.

در این بیانیه آمده است: «ایروین نیز در این مکالمه بدون رضایت او دستش را دراز کرد و بازوی قربانی را لمس کرد و باعث شد که او عقب‌نشینی کند و به‌طور مشهودی احساس ناراحتی کند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

ماریوت گفت که اروین دست خود را برای خداحافظی دراز کرد و زنی که “می خواست تعامل پایان یابد” با او دست داد. اروین سپس اظهار داشت که در همان هفته که او کار می کرد، برای یافتن او برمی گردد.