دستیار معلم فلوریدا به اتهام گرفتن کنسول نینتندو سوییچ دانش آموز مورد حمله قرار گرفت

معاونان می گویند که یکی از دستیاران معلم زن، نینتندو سوییچ را در حین کلاس از او گرفت که باعث ناراحتی او شد.

برندان دپا در کنار هم

دستیار معلم فلوریدا که گفته می شود توسط یک دبیرستانی 17 ساله مورد حمله قرار گرفته بود، روز پنجشنبه حکم دائمی برای محافظت از او صادر شد.

نایدیچ در دادخواست دستور حفاظت گفت که در اثر این حادثه دو دنده شکسته و کبودی های متعددی دیده است.

از او همچنین در مورد مجازات احتمالی دپا پرسیده شد و گفت: “حتی نمی توانستم آن را حدس بزنم. حتی حدس و گمان هم نمی کنم.”

دستگیری فلوریدا

ویدئوی نظارتی منتشر شده توسط پلیس نشان می دهد که دپا به سمت دستیار معلم می دود، او را به زمین هل می دهد و سپس به مشت و لگد او ادامه می دهد.

دانش آموز فلوریدا که ادعا می کند به معلمی به دلیل استفاده از سوئیچ نینتندو حمله کرده است، سه اتهام قبلی دارد.

دانشجوی فلوریدا

در حالی که دپا دستیار معلم را متهم کرد که نینتندو سوییچ او را گرفته است، پس از جلسه دادگاه نایدیچ به رسانه ها گفت که این درست نیست.

برندان دپا، 17 ساله، به عنوان یک بزرگسال به دلیل یک فقره جنایت ناشی از حمله به یک مقام منتخب یا کارمند آموزش و پرورش متهم شد و متهم به حمله به دستیار معلمی است که به گفته او نینتندو سوییچ او را در زمان کلاس در 21 فوریه در Matanzas High او گرفته است. مدرسه در پالم کوست، فلوریدا. به گزارش WESH-TV، این نوجوان یک دانش آموز با نیازهای ویژه محسوب می شود.

این دستور، دپا را از تماس با نایدیچ منع می کند و همچنین او را از قرار گرفتن در فاصله 500 فوتی دبیرستان ماتانزاس یا ساکنانش منع می کند. علاوه بر این، دپا را از قرار گرفتن در فاصله 500 فوتی Palm Coast Lanes، جایی که دستیار معلم تماشای کاسه بچه‌هایش را تماشا می‌کند، منع می‌کند.

بر اساس این گزارش، نه دپا و نه نایدیچ در این جلسه هیچ اظهارنظری نکردند. وکیل دپا، کورت تیفکه، گفت که او با این حکم مخالفت نخواهد کرد.

دستیار معلم قبل از اینکه بتواند با کمک دیگران از جایش بلند شود، چند دقیقه روی زمین دیده می شود.

برندان دپا هنگام ورود به دادگاه، پنجشنبه 9 مارس 2023 و حمله ادعایی 21 فوریه علیه دستیار معلم در دبیرستان ماتانزاس، به اطراف نگاه می کند.

یک نوجوان در دبیرستانی در فلوریدا روز سه‌شنبه پس از حمله به یکی از کارکنانی که نینتندو سوییچ او را در حین کلاس از او گرفته بود، دستگیر شد.

نایدیچ در صحبت با رسانه ها گفت که این دستور باعث شد که او “تا حدودی” احساس امنیت کند.

دانش آموز فلوریدا که گفته می شود به دستیار معلم به دلیل استفاده از سوئیچ نینتندو حمله کرده است، بی گناه است.

برندان دپا

نایدیچ گفت: “هیچ وسیله ای برداشته نشد، این معلم بود که تهدید می کرد که از آن در مدرسه استفاده نمی کند.” “با آن هیچ کاری برای انجام دادن نداشتم.”

دپا در تاریخ 3 مارس به اتهام جنایت ناشی از بدتر شدن یک مقام منتخب یا کارمند آموزش و پرورش بی گناه بود.

سوابق نشان می دهد که دپا برنامه ای را در وزارت دادگستری نوجوانان فلوریدا برای آن اتهامات به پایان رسانده است.



منبع

برندان دپا با وکلای خود، پنجشنبه 9 مارس 2023، در جریان یک جلسه دادرسی در برابر قاضی کریس فرانس، در مرکز دادگستری کیم سی هاموند در بونل قرار می گیرد، جایی که جوآن نایدیک به دنبال صدور حکم دائمی علیه دانش آموز دبیرستان ماتانزاس متهم به حمله به او است.

برندان دپا با وکلای خود، پنج‌شنبه 9 مارس 2023، طی جلسه‌ای در برابر قاضی کریس فرانس، در مرکز دادگستری کیم سی هاموند در بونل، جایی که جوآن نایدیک به دنبال صدور حکم دائمی علیه دانش‌آموز دبیرستان ماتانزاس متهم به حمله به او است.

دستیار معلم فلوریدا

نایدیچ گفت: «فقط می‌خواهم مطمئن شوم که این اتفاق برای هیچ‌کس دیگر تکرار نمی‌شود.

جوآن نایدیچ با شورای خود راه می‌رود و برندان دپا به سلول‌های نگهداری بازگردانده می‌شود، پنج‌شنبه 9 مارس 2023 پس از جلسه استماع قاضی کریس فرانس، در مرکز دادگستری کیم سی هاموند در Bunnell، جایی که نایدیچ به دنبال صدور حکم دائمی علیه دانش آموز دبیرستان ماتانزاس متهم به حمله به او شد.

قاضی منطقه ترنس پرکینز دستور داد که دپا پس از درخواست وکیل مدافع خود مبنی بر اینکه او معتقد نیست این نوجوان صلاحیت محاکمه را دارد، تحت معاینه سلامت روان قرار گیرد.

به گزارش دیتونا بیچ نیوز-ژورنال، جوآن نایدیچ، دستیار معلم، حکم دائمی برای محافظت در برابر خشونت های مکرر علیه دپا در روز پنجشنبه صادر شد.

دپا همچنین نمی تواند آگاهانه به 100 فوتی ماشین نایدیچ برسد.

برندان دپا در حالی که وارد دادگاه می شود، پنج شنبه 9 مارس 2023 برای جلسه استماع در برابر قاضی کریس فرانس، در مرکز دادگستری کیم سی هاموند در بونل، جایی که جوآن نایدیچ به دنبال صدور حکم دائمی علیه دانش آموز دبیرستان ماتانزاس است که متهم به جرم است، به اطراف نگاه می کند. حمله کردن به او

دادگاه برندان دپا فلوریدا

نایدیچ همچنین گفت که بهبودی او “آهسته” است و افزود: “هر روز فقط یک روز جدید است.”

دانشجوی فلوریدا متهم به حمله به دستیار معلمی است که نینتندو سوییچ را گرفته تا به عنوان بزرگسال متهم شود

دادگاه برندان دپا

دپا سه تا دارد اتهامات خلاف قبلی باترییکی در مارس 2019، دیگری در آوریل 2019، و سومی در ژوئن 2019. اتهامات ناشی از سیزدهمین دادگاه قضایی ایالت، واقع در شهرستان هیلزبورو است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید