مارجوری تیلور گرین قصد دارد در سال 2024 معاون ترامپ شود

منابع به NBC News گفتند که این هدف در مرکز تلاش‌های اخیر گرین برای تغییر نام خود به عنوان یک سیاستمدار است که می‌تواند از شکاف بین تندروهای حزب و شاخه تأسیس آن بایستد.

در فوریه 2021، مجلس نمایندگان که در آن زمان توسط دموکرات‌ها کنترل می‌شد، به حذف گرین از کمیته‌های قانون‌گذاری به عنوان مجازاتی برای «رفتاری که به نمایش گذاشته بود» رای داد که قانون‌گذاران دیگر آن را مضر به اعتبار کنگره می‌دانستند. یازده میانه‌رو جمهوری‌خواه به همه دموکرات‌ها پیوستند و به محروم کردن او از کرسی‌های کمیته بودجه و کمیته آموزش و کار رای دادند.

ترامپ، تنها کاندیدای اعلام شده برای ریاست جمهوری 2024 در هر یک از احزاب، از زمان آغاز به کار در ماه نوامبر، برای راه اندازی کمپین خود با مشکل مواجه شده است. او قصد دارد روز شنبه به نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی – دو ایالت اولیه مقدماتی – سفر کند و همچنان گزینه مورد علاقه برای برنده شدن نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ملی است.

منبع دومی که به گرین مشاوره داده است، گفت: “کل چشم انداز او معاونت رئیس جمهور است.” این منبع که با ترامپ ارتباط دارد اما به شرط ناشناس ماندن برای تشریح گفتگوهای خصوصی صحبت کرد، گفت که او همچنین معتقد است که گرین در لیست کوتاه ترامپ خواهد بود.

فشار او برای مک کارتی باعث بیگانه شدن برخی از متحدانش در کنگره آزادی مجلس و فعالان محافظه کار همفکرش شد، اما به گفته بنن، این یک ریسک حساب شده بود.

او با اشاره به رابرتز، گزارشگر سیاسی فقیدی که برای NPR، ABC News و غیره کار می کرد، افزود: “او خود را در لیست کوتاه معاون ترامپ می بیند. کوکی رابرتز، وقتی MTG در آینه نگاه می کند، رئیس جمهور احتمالی را می بیند که در حال لبخند زدن است.” خروجی ها

استیو بنن، دستیار ارشد سابق ترامپ که میزبان پادکست اتاق جنگ، جایی که گرین مهمان بوده، می‌گوید: «این بنفش کوچک نیست، او جاه‌طلب است – او در این مورد خجالتی نیست و نباید خجالتی باشد.

تمایل او به لفاظی‌های غم‌انگیز، ریشه مهارت‌های برتر او در جمع‌آوری کمک‌های مالی و بیگانگی او از قانون‌گذاران دیگر است. رای دهندگان ترامپ از توانایی او در برانگیختن تشکیلات واشنگتن و مترقیان لذت برده اند. اما تحمل لفاظی‌های خشونت‌آمیز او درباره نانسی پلوسی، نماینده کالیفرنیا، و پذیرش تئوری‌های توطئه – شامل لیزرهای فضایی فرضی یهودی برای شروع آتش‌سوزی کالیفرنیا و عدم سوگند قانونی زنان مسلمان کنگره – برای برخی از قانون‌گذاران در هر دو بسیار افراطی بود. مهمانی.

واشنگتن – به گفته دو نفری که با این نماینده دوره دوم کنگره در مورد جاه طلبی های او صحبت کرده اند، مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه، می خواهد نامزد انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2024 شود.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

همچنین توضیح می دهد که چرا او خود را برای کمک به انتخاب نماینده کوین مک کارتی، رئیس کالیفرنیا، رئیس مجلس نمایندگان پس از انتخابات میان دوره ای و انجام وظایف در دو کمیته – امنیت داخلی و نظارت و پاسخگویی – که می تواند در جلسات عالی شرکت کند کمک می کند. بررسی مشخصات دولت جو بایدن مک کارتی همچنین از او خواست تا بخشی از هیئتی باشد که در مورد نحوه مدیریت دولت با همه‌گیری COVID-19 تحقیق می‌کند.

در چرخه انتخابات میان‌دوره‌ای سال 2022، گرین تنها 12.5 میلیون دلار جمع‌آوری کرد که در مجموع او را در بین 10 نامزد برتر مجلس نمایندگان قرار داد.

نیک دایر، سخنگوی گرین گفت: “گرین زن کنگره بر روی خدمت به مردم شمال غربی جورجیا در کمیته های جدید خود در اکثریت جمهوری خواه متمرکز است.” کار او در زمینه نظارت، امنیت داخلی و کمیته انتخاب کووید اولویت او است و مردم نباید درگیر شایعات شوند.»

ترامپ و معاون دو بار وی، معاون رئیس جمهور سابق، مایک پنس، بر سر پاس پنس در تلاش برای براندازی شکست خود در سال 2020 و امتناع ترامپ از فراخوانی فوری حامیانی که ساختمان کنگره را غارت کردند، به دنبال پنس بودند و برای او شعار می دادند، با هم اختلاف پیدا کردند. در 6 ژانویه 2021 به دار آویخته می شود.

آنها همچنین ممکن است به او فرصتی بدهند تا روابطی را که به دلیل حمایت او از مک کارتی به هم ریخته است، ترمیم کند.

ترامپ علناً هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه به طور جدی در حال بررسی انتخاب معاون رئیس‌جمهوری در این مرحله اولیه است، ارائه نکرده است و دستیاران به سؤالات NBC News در مورد شانس گرین برای پایان دادن به بلیط ترامپ پاسخی ندادند.

مک کارتی در آن زمان در کنار گرین ایستاد و توسعه یک اتحاد سیاسی را تسهیل کرد. با در دست گرفتن کنترل کنگره توسط جمهوری خواهان در این ماه، کمیته راهبری حزب جمهوری خواه به رهبری مک کارتی، گرین را در دو هیئت قرار داد که به او سکویی برای حمله به بایدن، که انتظار می رود به دنبال انتخاب مجدد باشد، می دهد.

او گفت: “او هم استراتژیک و هم منظم است – او یک حرکت قدرتی انجام داد، زیرا می دانست که این کار در مقابل سرسخت ترین خدمه اش سخت خواهد بود.” او آماده بود تا برای هدف بلندمدت بازیکن بودن، گرما/نفرت شدید را در کوتاه مدت تحمل کند.

در طول دو مبارزات انتخاباتی برای کنگره و کمی بیش از دو سال در مجلس، گرین به یکی از شگفت‌انگیزترین سرمایه‌گذاران اتاق، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های آن و منفور بسیاری از همکارانش تبدیل شده است.