رپر Cordae بزرگترین چالش رابطه با نائومی اوزاکا را فاش کرد

در مورد آینده او در تنیس، 25 ساله چهار بار گرند اسلم قهرمان انفرادی گفت طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که او در سال 2024 به ورزش بازگردد اوپن استرالیا.

هنگامی که بیشتر در مورد اینکه هم در یک رابطه و هم در صنعت تحت فشار قرار گرفت، کوردا گفت: «این فقط به شخصی بستگی دارد که شما [are] با.”

کوردی، 25 ساله، در یک مصاحبه با کانال YouTube Million Dollaz Worth of Game که سخت ترین قسمت در مورد عضویت در یک زوج مشهور خصوصی نگه داشتن زندگی عاشقانه اوست.

قبل از اینکه بخوانید:

اطلاعات بیشتر از NextShark: پارک گیبلی راهنمای مصور منتشر می کند که به بازدیدکنندگان توصیه می کند زباله های خود را با خود به خانه بیاورند.

او گفت: “شما فقط باید این دو را از هم جدا کنید، اگر منطقی باشد، مثلاً این کار است و این رابطه است.”

[Source]

اطلاعات بیشتر از NextShark: Seulgi از Red Velvet برای اولین بار در ماه اکتبر به صورت انفرادی حضور خواهد داشت

داستان های مرتبط:

می‌دانم که زندگی خیلی کوتاه است و هیچ لحظه‌ای را بدیهی نمی‌دانم، هر روز یک نعمت و ماجراجویی جدید است. من می دانم که در آینده چیزهای زیادی برای انتظار دارم. یک چیزی که من مشتاقانه منتظرش هستم این است که فرزندم یکی از مسابقات من را تماشا کند و به کسی بگوید “این مامان من است” هههه. اوزاکا در توییتی که در 11 ژانویه منتشر شد نوشت.

اطلاعات بیشتر از NextShark: لئوناردو دی کاپریو در نقش BTS ARMY توسط چو یئو جونگ، ستاره «Parasite» نقش آفرینی کرد.



منبع

اوزاکا که طبق گزارشات از سال 2019 با کوردای رابطه داشته است. به تازگی بارداری خود را اعلام کرد پس از خروج از اوپن استرالیا در اوایل ژانویه

Cordae خواننده رپ آمریکایی اخیرا فاش کرده است که سعی کرده است رابطه خود را با ستاره تنیس نائومی اوزاکا خصوصی نگه دارد.

تمام تلاشم را می‌کنم که آن sh*t را خصوصی نگه دارم، و آن sh*tf*cking را خالص و خارج از اینترنت نگه دارم، می‌دانی چه می‌گویم؟ … این سخت ترین بخش است. قسمت پادکست.