مارجوری تیلور گرین رای لورن بوبرت به عنوان سخنران «ممانعت» را محکوم کرد


مارجوری تیلور گرین رای لورن بوبرت به عنوان سخنران «ممانعت» را محکوم کرد

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، روز پنجشنبه از لورن بوبرت، نماینده جمهوری خواه، به دلیل مخالفت او با پیشنهاد کوین مک کارتی، رهبر حزب جمهوری خواه مجلس نمایندگان برای تصدی پست ریاست انتقاد کرد.

گرین به CNN گفت: “من مطمئن نیستم که چگونه لورن بوبرت از یک طرف می تواند از کوین مک کارتی این همه مطالبه کند، اما بعد از آن چیزی از دیگران مطالبه نمی کند و مایل است به آنها رای دهد تا سخنران شوند.” این جدی نیست، من فکر نمی‌کنم که رهبری باشد، و من واقعاً آن را یک مانع بیشتر می‌دانم.»

بوبرت گفته است که هیچ کاری نمی تواند مک کارتی انجام دهد تا او را جذب کند زیرا نمی توان به او اعتماد کرد. واشنگتن پست.

گروهی متشکل از 20 نماینده حزب جمهوری خواه، مک کارتی را از دستیابی به 218 رای لازم برای برنده شدن در مجلس در ده دور رای گیری در این هفته باز داشته است. اولین بار در 164 سال است که رای گیری برای یک رئیس مجلس بیش از 9 دور طول می کشد.

بوبرت در دور نهم رای گیری، نماینده کوین هرد از اوکلاهاما را نامزد کرد. او در مجموع سه رای به دست آورد. هرد، رئیس کمیته مطالعات جمهوری خواهان، از مک کارتی در طول فرآیند انتخاب رئیس مجلس حمایت کرده است. گزارش شده است که منتفی نیست پیشنهاد خودش برای این پست

مک کارتی روز پنجشنبه پس از شش دور رای گیری ناموفق امتیازات جدیدی به مخالفان خود ارائه کرد.

او پیشنهاد داد که آستانه اعضای مورد نیاز برای ایجاد رای عدم اعتماد به رئیس مجلس را به تنها یک عضو، چند روز پس از کاهش آستانه به پنج عضو، کاهش دهد. مجله ی وال استریت.

مک کارتی همچنین به برخی از اعضایی که با پیشنهاد او مخالفت کرده اند پیشنهاد داده است صندلی های اضافی در کمیته های قدرتمند مانند کمیته قوانین مجلس. طبق گزارش ها، مک کارتی در حال بررسی مصالحه های دیگری از جمله رای گیری در مورد محدودیت دوره برای اعضای مجلس و تعهد برای معرفی یک طرح مرزی بحث برانگیز برای رای گیری.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا روز چهارشنبه تلاش کرد از مک کارتی حمایت کند.

“[I]اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه اعضای بزرگ جمهوریخواه مجلس ما به کوین رای دهند، معامله را ببندند، پیروزی را به دست آورند و نانسی پلوسی دیوانه را تماشا کنند که به خانه برمی گردد به یک کالیفرنیای بسیار شکسته، تنها بلندگوی آمریکایی در ایالات متحده آمریکا. ‘ دو برابر!” ترامپ نوشت در حقیقت اجتماعی.

با این حال، بوبرت روز چهارشنبه در صحن مجلس نمایندگان پیشنهاد کرد که ترامپ باید به مک کارتی بگوید: “آقا، شما رای ندارید و زمان آن فرا رسیده است که کناره گیری کنید.”

گرین اولین جمهوری خواه مجلس نمایندگان نیست که نسبت به نیروهای جمهوری خواه ابراز ناامیدی می کند.

نماینده دن کرنشاو (R.، تگزاس) روز چهارشنبه گروه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «من از زمزمه‌های احمقانه‌تان خسته شده‌ام که یکی از مشاوران به شما گفته در مسیر مبارزات انتخاباتی بگویید، خوب. پشت درهای بسته به ما بگویید واقعاً چه می خواهید، یا دهان را ببندید.» واشنگتن پستدیلن ولز

اطلاعات بیشتر از National Review





منبع