بازی Bills-Bengals از سر نمی‌گیرد زیرا NFL تصمیم می‌گیرد بازی را تغییر دهد

Sal Maiorana را می توان در [email protected] در دسترس قرار داد. او را در توییتر @salmaiorana دنبال کنید. برای اشتراک در خبرنامه جدید سال دو بار در هفته، Bills Blast، لطفاً این پیوند را دنبال کنید: https://profile.democratandchronicle.com/newsletters/bills-blast

این یک داستان داغ است و به زودی به روز خواهد شد.

این گزارش به نقل از دو نفر آشنا با این تصمیم است که به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کردند، زیرا لیگ هنوز در حال کشف چگونگی تعیین زمان بندی و مرحله حذفی است. انجمن بازیکنان NFL باید تغییرات را تایید کند.

شناخته شده است که لیگ چندین تغییر از کارهایی که می توانست انجام شود را پشت سر گذاشته است، اما در نهایت، محتاطانه ترین انتخاب این بود که آن را از روی تخته سنگ پاک کنیم.

گزارش می‌گوید این مقاله در ابتدا در Rochester Democrat و Chronicle: Bills-Bengals بازی از سر گرفته نمی‌شود.



منبع

باز هم گزینه های متعددی در دسترس هستند، اما آنچه قطعا اتفاق خواهد افتاد این است که درصد برد باید عامل تعیین کننده در هر قالبی باشد که لیگ تصمیم بگیرد.

اکنون، لیگ باید تصمیم بگیرد که چگونه به مرحله پلی آف برای تیم های AFC ادامه دهد زیرا بیل و بنگال یک بازی کمتر از 30 تیم دیگر انجام داده اند.

واضح بود که تلاش برای جا انداختن از سرگیری بازی – که با 5:58 باقی مانده در کوارتر اول و زمانی که دامار هملین دچار ایست قلبی شد – به پایان رسید، یک کابوس لجستیکی خواهد بود و فصل معمولی که یکشنبه به پایان می رسد. .

ORCHARD PARK – طبق گزارش آسوشیتدپرس، NFL بعد از ظهر پنجشنبه تصمیم گرفت که بازی بین بوفالو بیلز و سینسیناتی بنگالز از سر گرفته نشود.