لوگان پل فاش می کند که دواین جانسون اخیراً پس از سال ها عدم تماس در پی حادثه “جنگل انتحاری” به او پیام داده است.

غمگین بودم چون فهمیدم. من واقعاً اشتباه کردم.»

یوتیوب True Geordie با نام واقعی برایان دیویس، سپس از پل پرسید که آیا به این پست پاسخ داده است یا خیر، اما دومی در پاسخ فقط سرش را تکان داد.

اگر شما یا شخصی که می شناسید با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می کنید، لطفاً با خط حیاتی پیشگیری از خودکشی ملی به شماره 8255-273-800 تماس بگیرید. برای لیستی از خطوط تماس بین المللی خودکشی، کلیک کنید اینجا.

او در 65 بین ایالتی در نشویل از ماشین پیاده شد و از میان ترافیک روبرو گذشت. جانسون گفت، او را گرفتم و روی شانه سنگی جاده کشیدم. “نکته دیوانه کننده در مورد این اقدام به خودکشی این است که او تا به امروز هیچ خاطره ای از آن ندارد. احتمالاً بهترین کار این است که نداشته باشد.

او می‌گوید: هی، دواین از شما خواسته است که تمام ویدیوها و عکس‌هایی را که با او ساخته‌اید حذف کنید. شاید در آینده بتوان این رابطه را آشتی داد، اما در حال حاضر او هیچ کاری با شما نمی خواهد. “که من هم فهمیدم. من میفهمم. من یک اشتباه فاحش مرتکب شدم.

در مصاحبه ای در سال 2018 با بیانجانسون در مورد مبارزه خود با افسردگی و اینکه چگونه در سن 15 سالگی مادرش را ماهها پس از اخراج آنها از آپارتمانشان از اقدام به خودکشی نجات داد، صحبت کرد.

این ویدئو با عنوان “ما یک جسد در جنگل انتحاری ژاپن پیدا کردیم…” در نهایت حذف شد و پل یک ویدیو عذرخواهی منتشر کرد در میان واکنش ها بیش از چهار سال پس از این حادثه، پل به آریل هلوانی پذیرفته شد از “ساعت MMA” که ویدیوی عذرخواهی او “نیم الاغ” بود.

قبل از درگیر شدن در این مناقشه، این دو در آن ظاهر شده بودند چندین ویدیوی ویروسی با هم، از جمله جایی که پل با جانسون در صحنه فیلمبرداری «Baywatch» در سال 2017 ملاقات کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: دیلن اسپروس، ستاره سابق دیزنی، 6 ماه را صرف یادگیری ماندارین برای اولین فیلم چینی می کند.

تصویر برجسته از طریق True Geordie (چپ)، @therock (راست)





Source link

پل گفت: «این یکی از غم انگیزترین دوران زندگی من بود، چیزی که می خواهم بگویم. “بعد از ورود ژاپن، مشخصاً خودم را در سوراخی یافتم – به درستی – که قبلاً هرگز در آن نبوده بودم. بسیار ضعیف، از نظر ذهنی، و از طرف تبلیغاتی ام، که جایگزین دواین “راک” جانسون نیز شد، تماس گرفتم.

بیشتر از NextShark: لی سی یونگ بازیگر کره جنوبی دلشکسته در سریال «خانه شیرین» نتفلیکس قلب همه را می زند

بنا بر گزارش ها، رابطه آنها در سال 2018 پس از سفر پل به جنگل آئوکیگاهارا ژاپن، که به عنوان “جنگل انتحاری” نیز شناخته می شود، در دامنه کوه فوجی در دسامبر 2017 تغییر کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: نتفلیکس عکس‌های جدید منتشر می‌کند، تاریخ پخش فصل 3 «هرگز من هرگز»

در طول حضور خود درپادکست Geordie واقعیپل 27 ساله فاش کرد که تبلیغاتچی او که همچنین نماینده جانسون 50 ساله بود، به دنبال حادثه آئوکیگاهارا با او تماس گرفت و گفت کشتی‌گیر سابق دبلیو دبلیو ای از پل می‌خواست تمام ویدیوها و عکس‌هایش را از شبکه‌های اجتماعی‌اش حذف کند.

هنگامی که از پل پرسیده شد که آیا پل پس از این حادثه تا به حال با جانسون تماس گرفته است، یوتیوبر اعتراف کرد که این بازیگر هالیوود “حدود سه ماه پیش” پیامی مستقیم در اینستاگرام برای او ارسال کرده است که گویی “هیچ اتفاقی نیفتاده است. هرگز اتفاق نیفتاده است”.

یوتیوبر لوگان پل اخیراً درباره چگونگی قطع رابطه دواین “The Rock” جانسون با او پس از حادثه ظالمانه اش در آئوکیگاهارا در سال 2017 صحبت کرده است.

هنگام فیلمبرداری یک وبلاگ، پل و تیمش جسد یک قربانی انتحاری را دیدند. به جای تماس فوری با مقامات، وبلاگ نویس و تیمش دوربین خود را به سمت جسد گرفتند و ویدئو را در یوتیوب منتشر کرد.

در مورد رابطه خود با جانسون پس از جنجال، پل به اشتراک گذاشت: “من احساس می کنم که ما یک رابطه سالم، یک خط ارتباطی باز داشتیم. آنقدر ناراحت بودم که قهرمانم نمی خواست با من کاری داشته باشد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: سیمو لیو میزبان تایم 100 ویژه تاثیرگذارترین افراد جهان در سال 2022 خواهد بود.