ما تئوری های زیادی داریم، فقط شواهدی نداریم.

باورز افزود: «و نمی‌دانم که آیا این یک گافی بود یا شاید او به حرف‌هایش فکر نکرده بود، اما هم خودم و هم دیگران در گروهم… هر دو به طور خاص آن را به خاطر می‌آورند، و بعد از آن ما به نوعی به آن خندیدیم». .

مولوینی در توییتی نوشت: «خانم ها و آقایان، این رئیس تیم حقوقی رئیس جمهور بود.

میک مولوینی که تقریباً یک سال به عنوان سرپرست دفتر ترامپ فعالیت می کرد، به دلیل شهادت باورز، جولیانی را مورد انتقاد قرار داد.

رئیس مجلس آریزونا، Rusty Bowers (R) روز سه‌شنبه گفت که او بارها به رودی جولیانی برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات پس از انتخابات 2020 فشار آورده است، اما جولیانی موفق به ارائه هیچ کدام نشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



Source link

باورز دیدار با جولیانی و جنا الیس را به یاد آورد که پس از انتخابات 2020، رئیس جمهور وقت ترامپ را نمایندگی می کردند، زیرا آنها به دنبال به چالش کشیدن و لغو نتایج انتخابات در ایالت های خاصی بودند که ترامپ از دست داده بود.

باورز در جلسه استماع روز سه‌شنبه به کمیته مجلس نمایندگان گفت: «یاد من، او گفت: «ما تئوری‌های زیادی داریم، فقط شواهدی نداریم.»

باورز گفت که او از این دو نفر برای اثبات ادعای خود مبنی بر اینکه افراد مرده در تعداد زیادی رای داده اند، درخواست کرد، سپس نام و نحوه رای دادن افراد مورد نظر را پرسید. باورز گفت، اما این دو شواهدی را که قول داده بودند ارائه نکردند.