فیلم‌های TX نشان می‌دهند که خانواده‌ها به سمت امن می‌روند، زیرا آتش‌سوزی عظیم ۷۳ وسیله نقلیه را در پچ کدو تنبل می‌سوزاند

بسیک گفت: «از آنجایی که من PTSD دارم، این یک نوع اعصاب است.

پس از سقوط مرگبار سسنا در مینه سوتا، زوجی با چرخ هواپیما کنار تختشان از خواب بیدار شدند.

جان بسیک به ایستگاه تلویزیونی KXXV گفت: «به نظر چیزی خارج از یک منطقه جنگی بود.

مقامات در حال بررسی این آتش سوزی هستند که به نظر آنها ممکن است ناشی از سیگار باشد.

آیا حدس می‌زنید چه چیزی را برای سی سالگی‌ام جایگزین کنم؟ یک مرد در یک پست فیس بوک نوشت.

ویدئوهایی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که خانواده‌ها در روز شنبه، 15 اکتبر، به سمت امن می‌دوند، بسیاری از آنها کودکان خردسال و نوزادان دارند، حتی زمانی که دیگران راه خود را به سمت پارکینگ در حال سوختن می‌روند – شاید در تلاشی برای نجات ماشین، کامیون یا SUV خود.

مقامات MD می گویند، یک جوان 11 ساله متهم به آتش زدن یک دلار جنرال شد



منبع

کهنه سرباز در حال بازدید از جاذبه پاییزی مزرعه بود که آتش سوزی شروع شد و به دیگران کمک کرد تا در میان هرج و مرج و انفجارها از منطقه فرار کنند.

در حالی که برخی توانستند قبل از رسیدن شعله های آتش سوار وسایل نقلیه خود شوند و از پارکینگ دور شوند، برخی دیگر چندان خوش شانس نبودند.

به گزارش KCEN، آتش نشانان بسیاری از ادارات در منطقه واکنش نشان دادند و موفق شدند آتش را خاموش کنند، اما قبل از اینکه حداقل 73 وسیله نقلیه از بین رفتند.

مقامات به خبرگزاری ها گفتند که آتش سوزی گسترده ای در یک تکه کدو تنبل در تگزاس رخ داد و هوا را با انفجارها و دود سیاه غلیظ پر کرد و شعله های آتش بیش از 70 خودرو را فرا گرفت.

این مزرعه در یک پست رسانه اجتماعی به بازدیدکنندگان هشدار داد که از خود دور شوند، آتش حدود ساعت 1 بعد از ظهر در مزرعه خانوادگی رابینسون، نزدیک معبد آغاز شد.

طبق یک پست در 16 اکتبر، مزرعه خانوادگی رابینسون برای آخر هفته بسته شد، اما قول داد هفته بعد دوباره افتتاح شود.

مزرعه گفت که کسی آسیب ندیده است.

دفتر مارشال آتش نشانی شهرستان بل گفت: “ما در جستجوی اطلاعات در مورد فردی احتمالی هستیم که ممکن است سیگار را در محوطه پارکینگ چمن پرتاب کرده باشد.” از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد، درخواست می شود با دفتر آتش نشانی در فیس بوک یا با شماره گیری 5589-933-254 تماس بگیرد.

پلیس آریزونا می‌گوید کیسه‌های خواربار بنزین در داخل خودرو مشتعل شده و مردی به شدت می‌سوزد

“ما خوبیم!!! اما تاهوی من رفته است. “در حال حاضر در مزرعه ای در تکه کدو تنبل در حال سوختن است.”

مزرعه گفت: “ما بسیار سپاسگزاریم که گزارش دهیم به کسی آسیب نرسیده است و این برای ما از همه مهمتر است.” “از همه شما به خاطر صبر و شکیبایی شما متشکریم که از این وضعیت بهبود می یابند و ما نمی توانیم صبر کنیم تا به زودی خاطرات پاییز بیشتری را با شما بسازیم!”