«فروش عملی مثبت» دانش‌آموزان کلمسون واکنش‌های منفی را به دنبال دارد. “رفتار بیمار”

در بیانیه ای که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، آمده است: «ما به هیچ وجه پیشنهاد نکردیم که افراد در کلمسون برای حضور در اینجا سخت کار نکنند. در عوض، ما معتقدیم که متقاضیان فقط باید بر اساس عملکرد و صلاحیت‌هایشان قضاوت شوند، نه نژادشان.»

فرد دیگری گفت: «این بسیار ناراحت کننده است که دانشجویانی در این دانشگاه هستند که حتی به این موضوع فکر کرده اند.

باشگاه در بیانیه خود گفت: «بر خلاف دانشگاه‌هایی که برنامه‌های اقدام مثبت را اجرا می‌کنند و استانداردهای متفاوتی را برای نژادهای مختلف تعیین می‌کنند، ما دیروز به همه دانش‌آموزان کوکی دادیم – صرف نظر از نژاد.»

شخص سومی در اظهار نظری گفت: “هر بار که دانشگاه کلمسون سعی می کند در فضای متعصبانه Deep South پیشرفت کند، توسط افرادی که اقدامات و روش هایی مانند این را انجام می دهند عقب نشینی می کند.” ما فارغ التحصیلان را از گفتن این که به اینجا رفتیم خجالت نکشید.

یک نفر اظهار داشت: “این به معنای واقعی کلمه بسیار حامی و نژادپرستانه است.” چراغ سبز کیست[ed] این؟؟؟ اول فوریه؟!»

باشگاه بعداً یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد که در آن توضیح داد که کوکی‌ها همگی رایگان هستند و قیمت‌ها فقط برای «نژادپرستی در اقدام مثبت» است.

شخص دیگری ویدئویی از TikTok را به اشتراک گذاشت که فروش شیرینی را نشان می دهد و می گوید: “Pov: شما به دانشگاه کلمسون بروید.”

یکی از پست‌ها نشان می‌دهد که گروه میزی را بیرون یکی از ساختمان‌های دانشگاه با کوکی‌ها و تابلویی که قیمت‌ها را نشان می‌داد، چیدند. با توجه به علامت، کوکی ها برای خریداران آسیایی 1.50 دلار، برای خریداران سفیدپوست 1 دلار، برای خریداران اسپانیایی 50 سنت، برای خریداران سیاه پوست 20 سنت و برای خریداران بومی آمریکا رایگان بود.

دانشگاه کلمسون دارای یک برنامه اقدام مثبت با اهداف و معیارهایی است که هدف آنها حذف است[ing] هر گونه اثرات متفاوت تبعیض گذشته تا زمانی که برابری حاصل شود.» طبق یک سیاست دانشگاه.

پست‌های رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که یک فروش شیرینی که توسط دانشجویان دانشگاه کلمسون برگزار می‌شود، واکنش‌های شدید جامعه را برانگیخته است.

یکی از افراد در اینستاگرام Clemson TPUSA اظهار داشت: «همه از قبل می‌دانید که شما به‌ویژه اولین روز ماه تاریخ سیاه‌پوستان را برای انجام این کار انتخاب کرده‌اید… وقتی نژادپرستی آشکار است، ادعا نکنید که حقایق تلخ هستید.

شخص دیگری نوشت: “شما باید خیلی خجالت بکشید… یک روز غم انگیز برای کلمسون.”

فروش کیک با واکنش شدید اعضای جامعه کلمسون و سایرین آنلاین مواجه شده است، که بسیاری از آنها معتقدند این فروش نژادپرستانه بوده است، به ویژه به این دلیل که در اولین روز ماه تاریخ سیاهان برگزار شد.

این باشگاه در روز پنجشنبه، 2 فوریه بیانیه ای را به اشتراک گذاشت که در آن توضیح داد که “نیت بد” در پشت فروش پخت خود ندارد.

گزارش ها می گویند که دبیر مدرسه در مورد روز MLK توهین نژادی مربی را فرستاد. او استعفا داد

دانشگاه کلمسون بلافاصله درخواست مک کلاچی نیوز را برای اظهار نظر پاسخ نداد.

نقطه عطف ایالات متحده بلافاصله به درخواست مک کلاچی نیوز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

به گفته اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، اقدام مثبت یک «سیاست آگاهانه نژادی» است که به مدارس اجازه می‌دهد تا نژاد متقاضی را به عنوان وسیله‌ای برای ارتقای گروه دانش‌آموزی متنوع در نظر بگیرند. این سیاست برای اولین بار در دهه 1960 اجرا شد.

دادخواست GA می‌گوید که پس از متهم کردن مدیر به نژادپرستی به مدیرکل گفته شد که استعفا دهد





منبع

دانش آموزان متهم به شعارهای نژادپرستانه، عروسک سیاه را به بازی بسکتبال مدرسه کانزاس آوردند

پست‌های رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که دانش‌آموزان در باشگاه کوکی‌ها را با قیمت‌هایی که بر اساس نژاد خریدار تعیین می‌شد، «فروش» می‌کردند.

این گروه گفت که این کلوچه ها در واقع برای فروش نبودند، اما در عوض قیمت ها برای نشان دادن «نژادپرستی در اقدام مثبت» بود.

“عملیات مثبت فروش پخت” در روز چهارشنبه، 1 فوریه، توسط بخش کلمسون از نقطه عطف ایالات متحده آمریکا (TPUSA) برگزار شد – یک سازمان غیرانتفاعی ملی که می‌گوید ماموریت آن “شناسایی، آموزش، آموزش، و سازماندهی دانش‌آموزان برای ترویج است. آزادی.»

در این پست آمده است: موضع ما بسیار واضح است: ما از اقدام مثبت حمایت نمی کنیم.

این گروه گفت که این کلوچه ها در واقع برای فروش نبودند، اما در عوض قیمت ها برای نشان دادن «نژادپرستی در اقدام مثبت» بود.