پزشکان هشدار می دهند که بیماری قارچی خطرناک به سرعت در سراسر کشور در حال گسترش است

پرکینز گفت: “اگر به پزشک مراجعه کنید، چه در بیمارستان بستری باشید و چه به صورت سرپایی، احتمالا داروهایی را برای باکتری ها تجویز می کند که هیچ تاثیری روی این قارچ نخواهد داشت.”

اگر فکر می‌کنید شبیه چیزی از کف اتاق برش سری «آخرین ما» است، جایی که یک عفونت قارچی انگلی بشر را ویران می‌کند، شباهت‌هایی در سطح پایه وجود دارد.

مردی در روز جمعه، 16 نوامبر 2018، هنگام دوچرخه‌سواری در Sproul Plaza در UC Berkeley، ماسک تنفسی می‌پوشد.

یک طوفان شن و خورشید در دره مرگ، کالیفرنیا، در 08 نوامبر 2018 دیده می شود.

او می افزاید: «بسیاری از این افراد ممکن است بازنشسته یا افراد مسن باشند که یکی، در گذشته در معرض تب دره قرار نگرفته است، و دومی، شاید سیستم ایمنی در معرض خطر بالاتر بیماری سرکوب شده باشد.

در ایالات متحده، دانشمندان دریافتند ج. بی رحم در درجه اول در کالیفرنیا و همچنین ایالت واشنگتن. C. باربرها عمدتاً در آریزونا و همچنین نیومکزیکو، نوادا، یوتا، تگزاس و بخش‌هایی از کالیفرنیای جنوبی یافت می‌شود.

پرکینز گفت: “اگر فقط به فرودگاه و هتل و سوپر باول سفر می کنید، احتمالاً خوب خواهید بود.” اگر در صحرا پیاده روی می کنید، ممکن است بخواهید خطر ابتلا به تب دره را در نظر بگیرید.

پرکینز برای هزاران هوادار فوتبال که برای دیدار سوپر باول به استادیوم استیت فارم، در گلندیل، آریزونا، سفر می‌کنند تا چیفز کانزاس سیتی را در مقابل فیلادلفیا ایگلز ببینند، سخنی به عاقل دارد.

بحران آب و هوا نیز ممکن است مقصر باشد. با افزایش گرما، ممکن است تولید مثل قارچ در خاک در این مناطق تسهیل شود.

تب دره و کووید-19 علائم مشابهی مانند سرفه، مشکل در تنفس، تب، خستگی یا خستگی دارند. در موارد نادر، می تواند به سایر اعضای بدن گسترش یابد و باعث بیماری شدید شود.

به گفته پرکینز، پیشگیری چالش برانگیز است. ریسک بیشتر با سفر به مناطق پرخطر مرتبط است.

پرکینز می‌افزاید: «اگر شما یکی از خوش‌شانس‌هایی هستید که مبتلا می‌شوید و علائمی ندارید، احتمالاً در آینده درجاتی از محافظت خواهید داشت».

همچنین در صورت بروز علائم یا علائم ذات الریه باید به پزشک مراجعه کنید.

اداره خدمات بهداشتی آریزونا گفت 11523 مورد گزارش شده از تب دره در سال 2020 در این ایالت گزارش شده است. در مجموع، 94 درصد موارد در 3 شهرستان – ماریکوپا، پیما و پینال، که محل زندگی فینیکس و توسان هستند، گزارش شده است.

پرکینز گفت: «بسیاری از افراد وقتی به این عفونت مبتلا می‌شوند بدون علامت هستند، بنابراین اصلاً هیچ علامتی ندارند.

قارچ هایی که باعث تب دره می شوند عبارتند از کوکسیدیوئیدهای بی رحم و Coccidioides perched iii، CDC گزارش می دهد.

حیوانات از جمله حیوانات خانگی نیز می توانند با تنفس اسپور قارچ از خاک و گرد و غبار در فضای باز به تب دره مبتلا شوند. با این حال، نمی تواند از یک فرد یا حیوان به دیگری سرایت کند. سالانه حدود 200 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند.

نه از یک فیلم ترسناک: وقتی حشرات تبدیل به “زامبی” می شوند

مردی در روز جمعه، 16 نوامبر 2018، هنگام دوچرخه‌سواری در Sproul Plaza در UC Berkeley، ماسک تنفسی می‌پوشد.

پرکینز گفت: «افرادی که نگران خطر ابتلا به تب دره هستند باید سعی کنند از موقعیت‌های گرد و غبار، عمدتاً در تابستان و در اوج گرما اجتناب کنند.

پرکینز گفت: «اینها اکثراً افرادی هستند که بیماری‌های تضعیف‌کننده سیستم ایمنی در زمینه این عفونت دارند. “این می تواند یک عفونت ویرانگر در این افراد باشد. خوشبختانه این بسیار نادر است.”

پرکینز گفت: افزایش تعداد موارد در درجه اول مربوط به مهاجرت افرادی مانند آریزونا و کالیفرنیا و افرادی است که برای تفریح ​​به آنجا سفر می کنند.

فایل — امیلی آرلانو، نفر دوم از سمت چپ، تب دره دارد و در سال 2005 سه روز در هفته تحت درمان در San Joaquin Valley Pulmonary. در طول درمان یک ساعته با آنتی بیوتیک های داخل وریدی.

“شکل واقعی جادو”: قارچ درخشان برای صحنه نئون سورئال در امتداد سواحل تاریک واشنگتن ایجاد می کند

یک طوفان شن و خورشید در دره مرگ، کالیفرنیا، در 08 نوامبر 2018 دیده می شود.

دکتر براد پرکینز، مدیر ارشد پزشکی در Karius، شرکتی که تشخیص های پیشرفته ای را برای بیماری های عفونی ارائه می دهد، گفت: تب دره (که کوکسیدیوئیدومیکوز یا “کوکسی” نیز نامیده می شود) یکی از دلایل مهم ذات الریه است.

مطالعه ای که در مجله GeoHealth منتشر شد تخمین زد که دامنه تب دره می تواند قبل از پایان قرن به مرز کانادا برسد.



منبع

در حالی که اکثر افرادی که در هاگ تنفس می کنند بیمار نمی شوند، کسانی که به تب دره مبتلا می شوند معمولاً طی چند هفته یا چند ماه احساس بهتری دارند. حدود 5 تا 10 درصد از افرادی که به تب دره مبتلا می شوند، دچار مشکلات ریوی جدی یا طولانی مدت می شوند.

پرکینز می افزاید که یکی از راه هایی است که Karius نیاز به یک آزمایش تشخیصی بهتر برای بیماری هایی مانند این، به ویژه در بیماران مبتلا به نقص ایمنی را ارائه می دهد. یک آزمایش تشخیصی تنها توسط کاریوس، با استفاده از یک خون‌گیری، می‌تواند تشخیص دهد که آیا این یک باکتری یا قارچ از هر نوع است و پزشکان اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند و بیماران را سریع‌تر به درمان مناسب می‌رساند.

چگونه آب و هوای FOX را تماشا کنیم

اگر علائمی در شما ایجاد شود، تقریباً شبیه ذات الریه معمولی ناشی از باکتری هستند.

پزشکان ریه سگی را که پس از استنشاق قارچ یافت شده در خاک تقریباً مرده بود، خارج کردند.

فایل -- امیلی آرلانو، نفر دوم از سمت چپ، تب دره دارد و در سال 2005 سه روز در هفته تحت درمان در San Joaquin Valley Pulmonary. در طول درمان یک ساعته با آنتی بیوتیک های داخل وریدی.

سانفرانسیسکو – پزشکان در مورد یک بیماری قارچی خطرناک که به سرعت در سراسر کشور گسترش می یابد، هشدار می دهند، به ویژه افرادی که در مناطق کالیفرنیا و آریزونا زندگی می کنند یا از آنها بازدید می کنند.

پرکینز، یکی از مقامات سابق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری که تحقیقات بیوتروریسم سیاه زخم را رهبری می کرد، گفت: “این یک قارچ است.” “بیشتر علل ذات الریه توسط باکتری ها ایجاد می شود. این قارچی است که در خاک زندگی می کند و در شرایط گرد و غبار تنفس می شود، خواه طوفان گرد و غبار باشد یا در اطراف ساخت و ساز یا گودبرداری.”

پرکینز گفت: «توجه به این نکته مهم است که کل غرب ایالات متحده سطحی از تب دره دارد، اما در منطقه فینیکس آریزونا و بخش‌هایی از داخل کالیفرنیا بسیار بالاتر است.

با این حال، داشتن عفونت احتمالاً در آینده محافظت کننده است.

طبق گزارش CDC، کالیفرنیای جنوبی، به ویژه جنوب دره سن خواکین، و جنوب آریزونا، از جمله کلانشهرهای فینیکس و توسان، بالاترین میزان گزارش شده تب دره را دارند. این بیماری احتمالاً در بخش‌هایی از تگزاس غربی و در امتداد رودخانه ریو گراند نیز شایع است.

در کالیفرنیا، مقامات بهداشتی ایالتی گفتند که تعداد موارد گزارش شده تب دره در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است – از سال 2014 تا 2018 سه برابر شده است. بیشتر موارد تب دره در کالیفرنیا (بیش از 65٪) از مناطق مرکزی دره و ساحل مرکزی گزارش شده است. وزارت بهداشت کالیفرنیا اعلام کرد.