صدها نفری که به کاپیتول حمله کردند هنوز آزادند، مادران در جلسه استماع فنتانیل شهادت می دهند: پادکست 5 چیز

ویل کارلس:

تیلور ویلسون:

بنابراین بودجه اضافی در سال گذشته برای افزایش منابع برای وکلای ایالات متحده و به طور خاص برای طرح این پرونده ها علیه 6 ژانویه فراهم شد. اکنون، از سوی دیگر، شما اکنون یک کنگره تحت کنترل جمهوری‌خواهان دارید که قطعاً نمی‌خواهد در مورد 6 ژانویه در دو سال آینده صحبت کند، به خصوص اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده نامزدی داشته باشد. شکلی از دونالد ترامپ، که تا آنجا که به بسیاری از مردم مربوط می شود، تا حد زیادی مسئول است، یا حداقل حوادث 6 ژانویه را تشویق می کند.

بیش از دو سال پس از شورش کنگره 6 ژانویه، صدها نفر از افراد قابل شناسایی آزاد هستند. پس چرا اینطور است؟ من با ویل کارلس، خبرنگار ملی افراط گرایی و مسائل نوظهور USA TODAY صحبت کردم تا بفهمم. ویل، از حضور در نمایش متشکرم.

بنابراین جمهوری خواهان کنگره هر کاری که از دستشان بر می آید انجام می دهند تا تلاش کنند و اگر این تحقیقات را نادیده نگیرند، سرعت آن ها را کاهش دهند یا جلوی آن ها را بگیرند. منابع من در وزارت دادگستری و اف بی آی می گویند که این هیچ تفاوتی ایجاد نخواهد کرد. آنها به این مسیر ادامه خواهند داد تا زمانی که همه به دست عدالت سپرده شوند. اما همانطور که گزارش من در این داستان نشان می دهد، آنها هنوز یک تپه بزرگ برای بالا رفتن دارند. هنوز صدها، اگر نگوییم هزاران نفر، وجود دارند که مرتکب جنایت شده‌اند و هنوز متهم نشده‌اند.

پادکست ها: جنایت واقعی، مصاحبه های عمیق و پادکست های بیشتر USA TODAY درست در اینجا.

همیشه لذت بخشه متشکرم.

و ممنون که به 5 Things گوش دادید. می‌توانید هر روز هفته ما را در اینجا، هر کجا که در حال گوش دادن هستید، پیدا کنید. من فردا با 5 مورد بیشتر از USA TODAY برمی گردم.

دادستان ها گفته اند مرداو در سال های منتهی به قتل با مشکلات حقوقی و مالی مواجه بوده است. آنها استدلال می کردند که او خانواده اش را کشته است تا از خراب کردن میراث خانواده اش جلوگیری کند. در بحث پایانی خود، دادستان کریتون واترز گفت مرداو کل جامعه را فریب داد.

خیلی خوب. ویل کارلس افراط گرایی و مسائل نوظهور را برای USA TODAY پوشش می دهد. از بینش عالی متشکرم، ویل، واقعاً از آن متشکرم.

بله، این یک سوال عالی است. بنابراین دادستانی که با او صحبت کردیم گفت ببین، در شرایط عادی اصلاً غیرعادی نیست که افراد دو، سه روز قبل از اتمام دوره محکومیتشان دستگیر شوند. و این صرفاً به این دلیل است که یک صف وجود دارد، یک صف وجود دارد، و این افراد در آن صف هستند. و به دلیل واقعیات آنچه که من در مورد ساخت این موارد و آوردن این موارد صحبت کردم، اغلب درست در مقابل سیم قرار می گیرد. بنابراین اگر این درست باشد، من فکر می‌کنم که قطعاً شاهد ادامه این پرونده‌ها در طول دوره‌های بعدی خواهیم بود، فکر می‌کنم سه سال است که آنها باید این پرونده‌ها را مطرح کنند. آن‌ها به راه خود ادامه خواهند داد، و احتمالاً افراد بیشتری که حتی در آن لیست تحت تعقیب نیستند، وارد خواهند شد.

صبح بخیر. من تیلور ویلسون هستم و این 5 چیزی است که باید بدانید پنجشنبه، 2 مارس 2023. امروز، نگاهی دقیق تر به اینکه چرا صدها دستگیری هنوز پس از 6 ژانویه باقی مانده است. به علاوه، بحث پایانی در محاکمه قتل الکس مرداگ ادامه دارد و جامعه اطلاعاتی ایالات متحده درباره سندرم هاوانا صحبت می کند.

تیلور ویلسون:

خب، احتمالاً این پایان راه برای بوسه است. گروه دیروز در نمایش هوارد استرن گفت که تور نهایی آنها در پاییز امسال برگزار خواهد شد و منجر به نمایش نهایی در مدیسون اسکوئر گاردن در ماه دسامبر خواهد شد. تور خداحافظی گروه در ژانویه 2019 آغاز شد و در ابتدا قرار بود در تابستان 2021 قبل از تعویق‌های مرتبط با کووید در مدیسون اسکوئر گاردن به پایان برسد. این مرحله نهایی در 29 اکتبر در آستین آغاز می شود، قبل از اینکه از لس آنجلس، ناکسویل و بسیاری از کانادا عبور کند و قبل از رسیدن به نیویورک. پیش از کنسرت قبلی در میلواکی، یکی از خواننده‌ها، جین سیمونز، به میلواکی ژورنال سنتینل درباره آماده‌سازی‌های خود قبل از نمایش گفت.

و قانون‌گذاران کنگره در این مقطع زمانی که نوبت به 6 ژانویه و پیامدهای آن می‌رسد، چه می‌کنند؟

ویل کارلس:

خوب، ما آن را بررسی کردیم و دلایل مختلفی وجود دارد. من فکر می کنم رئیس در میان آنها، یک دادستان فدرال سابق که با او صحبت کردیم گفت نگاه کنید، فقط به این دلیل که آنها هنوز دستگیر نشده اند به این معنی نیست که آنها دستگیر نمی شوند. از ابتدای سال تاکنون شاهد دستگیری چند ده نفر بوده ایم. و وقتی به اسناد اتهام نگاه می‌کنید و کیفرخواست‌ها را نگاه می‌کنید، می‌گوید که برای اولین بار در برخی موارد در روزهای بعد از 15 دی ماه مصاحبه شده‌اند. بنابراین ساخت این کیس ها زمان زیادی می برد.

جین سیمونز:

پدر و مادری هستند که صندلی ها را ارغوانی می کنند و برای بچه هایشان زیارتگاه درست می کنند. و من این را دیدم، و فکر کردم، من هرگز نمی خواهم صندلی های بنفش داشته باشم. نیازی به یادآوری ندارم من نمی‌خواهم پسرانم را به خاطر نحوه مرگشان به یاد بیاورم، می‌خواهم آنها را به خاطر نحوه زندگی‌شان به یاد بیاورم. اما من امروز اینجا هستم و شهادت می دهم زیرا افراد دیگری هستند که باید به خاطر بسپارند. من نیازی به یک صندلی بنفش در خانه ام ندارم. کنگره به یک صندلی بنفش نیاز دارد. کاخ سفید به یک صندلی بنفش نیاز دارد تا هیچ گاه تمام کسانی را که سلاخی می شوند فراموش نکند. این یک جنگ است.

بحران فنتانیل آمریکا را مورد انتقاد قرار داده است. این دارو عامل اصلی مرگ و میر در آمریکایی‌های 18 تا 45 ساله است و طبق جدیدترین داده‌های فدرال، بیش از 70000 نفر در سال 2021 بر اثر مصرف بیش از حد فنتانیل جان خود را از دست دادند. این رقم بیش از دو برابر سال 2019 است. یک کمیته فرعی قضایی مجلس نمایندگان آمریکا را بررسی کرد. موضوع دیروز، و از مادران متاثر از بحران شنیده شد. مادرانی مانند ربکا کیسلینگ که دو پسرش را به خاطر فنتانیل از دست داد.

پس از یک تحقیق شش ساله، جامعه اطلاعاتی ایالات متحده دیروز گفت که بعید است که یک دشمن خارجی علائم فیزیکی به اصطلاح “سندرم هاوانا” را ایجاد کرده باشد. صدها کارمند ایالات متحده طیف گسترده ای از علائم و جراحات را گزارش کردند که از هاوانا، کوبا در سال 2016 شروع شد و در 96 کشور گسترش یافت. بیماری ها از سردرد شدید تا کم شنوایی و سایر مشکلات عصبی را شامل می شد. گزارش اطلاعاتی دیروز به این نظریه پرداخت که کارکنان اطلاعاتی و دیپلماتیک در نتیجه امواج انرژی هدفمند یا برخی فناوری‌های مخفی دیگر که توسط یک دشمن آمریکایی توسعه یافته بود، با بیماری‌های اغلب ناتوان‌کننده مواجه شدند. این گزارش حداقل تا حدی در تضاد با یافته های اولیه مقامات اطلاعاتی در فوریه سال گذشته است، مبنی بر اینکه دستگاهی با فناوری پیشرفته که انرژی الکترومغناطیسی پالسی یا امواج اولتراسوند را شلیک می کند می تواند باعث برخی از علائم شود.

دادستانی دیروز در دادگاه قتل مضاعف وکیل سابق کارولینای جنوبی، الکس مرداگ، سخنان پایانی خود را ارائه کرد. این مرد 54 ساله به اتهامات مربوط به قتل همسر و پسرش بی گناه است. پس از گوش دادن به بیش از پنج هفته شهادت، هیئت منصفه، پیش از بحث پایانی، به خانه ای رفتند که مگی و پل مرداگ در آن کشته شدند. الکس مردا در ابتدا به پلیس گفت که قبل از یافتن اجساد در این ملک در لانه سگ‌ها نبوده است، اما او در دادگاه اعتراف کرد که صدایش را می‌توان دقایقی قبل از اینکه دادستان اعلام کرد قتل اتفاق افتاده، در ویدیویی که از تلفن پسرش گرفته شده است، شنیده می‌شود.

وای. افراد زیادی که ما در اینجا در مورد آنها صحبت می کنیم. بنابراین این بدیهی است که این سوال را ایجاد می کند، ویل، چرا آنها هنوز آزاد هستند؟

تیلور ویلسون:

تیلور ویلسون:

پس از پایان دفاع از بحث پایانی خود، دادستان یک فرصت دیگر برای رد هرگونه ادعای جدیدی که توسط دفاع مطرح شده است، قبل از شروع جلسه هیئت منصفه خواهد داشت.

بنابراین شما گزارش دادید که بسیاری از آشوبگران 6 ژانویه آزاد هستند، حتی اگر آنها توسط FBI تحت تعقیب هستند. در مورد چند نفر صحبت می کنیم؟

خوب، فقط این نیست که آنها تحت تعقیب هستند، بلکه به طور قطعی و قطعی نیز شناسایی شده اند، حداقل این ادعای این محققین آنلاین است که خود را «شکارچیان فتنه» می نامند. آنها می گویند نگاه کنید، FBI این وب سایت را دارد که همه این صدها نفر را فهرست کرده است. من فکر می کنم حدود 600 نفر هستند که در رابطه با جنایات انجام شده در 6 ژانویه تحت تعقیب هستند. و این گروه ها ادعا می کنند که حداقل 100 نفر از آنها را به طور مثبت به FBI شناسایی کرده اند، نام و عنوان و شغل و بقیه موارد را برای آنها ارسال کرده اند، و همچنین ادعا می کنند که حداقل صدها نفر دیگر را شناسایی کرده اند. حتی در وب‌سایت تحت تعقیب اف‌بی‌آی فهرست نشده است، اما آنها می‌گویند که در 6 ژانویه در حال ارتکاب جنایات در دوربین یا ویدیو هستند.

ویل کارلس:

و بنابراین، ویل، در ماه‌ها و سال‌های آینده چه انتظاری داریم؟ آیا باز هم ممکن است دستگیری صورت گیرد؟ آیا قرار است این پرونده ها دقیقاً با محدودیت های قانونی روبرو شوند؟ جدول زمانی به نظر می رسد چگونه است؟

تیلور ویلسون:

تیلور ویلسون:

برای شنیدن پادکست روی پخش کننده بالا کلیک کنید و همراه با متن زیر دنبال کنید. این رونوشت به طور خودکار تولید شد و سپس برای وضوح در شکل فعلی آن ویرایش شد. ممکن است بین صدا و متن تفاوت هایی وجود داشته باشد.

تیلور ویلسون:

ویل کارلس:

تیلور ویلسون:

کریتون واترز:

شما باید آن را صادقانه نگه دارید، و بنابراین فقط به انتهای عمیق استخر شیرجه زده و آن را محقق می کنید. من گرم کردن صدا انجام نمی دهم، من هیچ یک از این کارها را انجام نمی دهم. من فقط آرایش و کفش‌های پاشنه بلندتر از آنچه شما پوشیده‌اید، به معنای واقعی کلمه هفت اینچ هستند، و حدود 40 پوند زره اضافی و گل میخ و این چیزها را پوشیده‌ام و بهترین نمایش جهان را به نمایش گذاشتم.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: پادکست 100 به علاوه 6 ژانویه شورشیان هنوز رایگان هستند، آخرین کنسرت‌های Kiss: 5 Things



منبع

ویل کارلس، خبرنگار ملی USA TODAY برای افراط گرایی و مسائل نوظهور، به این موضوع می پردازد که چرا بسیاری از شورشیان قابل شناسایی کنگره دستگیر نشده اند. به علاوه، بحث پایانی در محاکمه قتل الکس مرداگ ادامه دارد، مادرانی که تحت تاثیر بحران فنتانیل در مقابل کنگره شهادت می دهند، جامعه اطلاعاتی ایالات متحده می گوید بعید است که یک دشمن خارجی علائم مرتبط با “سندرم هاوانا” ایجاد کرده باشد و کیس کنسرت های نهایی خود را اعلام کند.

جالب اینجاست که FBI هنوز می گوید این افراد تحت تعقیب هستند، ما به اطلاعاتی در مورد آنها نیاز داریم. و البته این محققین گفته اند نگاه کنید، ما به شما گفته ایم که آنها چه کسانی هستند. ما یک سال در برخی موارد، تقریباً دو سال پیش، به شما گفته‌ایم که این جین اسمیت است و در این آدرس زندگی می‌کند و این کاری است که او انجام داده است، و در اینجا مجموعه کاملی از شواهد وجود دارد. دلایل دیگری نیز وجود دارد. در این کشور، بدیهی است که ما بر اساس قانون اساسی حق محاکمه سریع داریم. و این بدان معناست که لحظه ای که از کسی پول می گیرید، باید ضرب الاجل را شروع کنید. به عنوان مثال، شما باید ظرف 30 روز آنها را متهم کنید. و این فشار و فشار بسیار زیادی بر سیستم قضایی و سیستم حقوقی ما است. و بنابراین، در بسیاری از این موارد موردی از منابع است.

ویل کارلس:

در قسمت امروز پادکست 5 چیز: صدها نفری که به کاپیتول یورش بردند هنوز آزاد هستند. چرا؟

ربکا کیسلینگ:

بر اساس CDC، فنتانیل یک ماده مخدر مصنوعی است که 50 برابر قوی‌تر از هروئین و 100 برابر قوی‌تر از مورفین است. شما می توانید با لینک در یادداشت های نمایش امروز بیشتر بخوانید.

بلیت‌های تاریخ‌های پایانی تور پایان جاده در تاریخ 6 مارس ساعت 10 صبح شرقی برای پیش فروش در دسترس خواهند بود و فروش عمومی از 10 مارس آغاز می‌شود. برای اطلاعات بیشتر، لینک موجود در یادداشت های نمایش امروز را بررسی کنید.

بنابراین این وضعیت عجیبی است که ما می دانیم این افراد چه کسانی هستند، شواهد ویدیویی از آنها وجود دارد، به نظر می رسد که آنها در حال ارتکاب جنایات فدرال هستند، آنها توسط FBI تحت تعقیب هستند، اما با این حال آنها هنوز پس از گذشت بیش از دو سال آزاد می شوند. .

از اینکه من را همراهی کردید متشکرم

ویل کارلس:

تیلور ویلسون:

تیلور ویلسون:

از طرفی همه را فریب داده است، همه را، هرکسی را که فکر می‌کرد به او نزدیک است، هر کسی که فکر می‌کرد می‌داند او کیست. او همه آنها را فریب داد و مگی و پل را نیز فریب داد و آنها تاوان آن را با جان خود پرداختند. اجازه نده او هم تو را گول بزند.