سوفیا کارسون، فن بینگ بینگ سلطنتی می آورند

نیویورک (AP) – در حالی که فرش شامپاینی رنگ یکشنبه در نود و پنجمین دوره جوایز اسکار داغ شد، طرفداران بینگ بینگ با رنگ های نقره ای درخشان و سبز زمردی وارد شد.

___

برای پوشش بیشتر جوایز اسکار امسال، به آدرس زیر مراجعه کنید: https://apnews.com/hub/academy-awards



منبع

او به E گفت: «آنها اولین خانه‌ای بودند که به من قرض دادند در حالی که هیچ‌کس نمی‌دانست من کی هستم!

هاروی گیلن و هری شوم جونیور اظهارات خود را بیان کردند، اولی با یک کت کریستین سیریانو با طرح بروکاد نقره‌ای و کتی پر چین‌دار و دومی در یک کت شب سفید با ارسی پهن و تزئینات مشکی.

ستاره «مردان ایکس» تونی وارد کوتور را پوشیده بود، موهایش را به شکل باب قدیمی هالیوود تراشیده بود، زیرا برخی از مردان در میان راهپیمایی‌های اولیه این درخشش را به ارمغان آوردند. ما به شما نگاه می کنیم، لورنزو زورزولو. دیگران، مانند برندان فریزر، به سراغ لباس‌های سنتی مشکی رفتند.

در حالی که فن شبیه یک ملکه به نظر می رسید، سوفیا کارسون یک شاهزاده خانم بود با لباس مد لباس سفارشی سفید Giambattista Valli، یک الماس برجسته و گردنبند زمردی که لباس مجلسی او را با بالاتنه بیرون از شانه و شکل و بریدگی ظریف الماسی شکل برجسته می کرد. مرکز جواهرات او متعلق به شوپارد بود، از جمله 122.49 قیراط زمرد و 92.57 قیراط الماس.

جیمی لی کرتیس به دنبال یک جرقه آستین بلند از دولچه و گابانا شد که رنگ دقیق فرش سفید مایل به سفید جدید اسکار بود.

لیلی سینگ همچنین سیریانو را پوشید که هفته گذشته پس از ترکیدن لوله در استودیوی خود توانست ظاهر اسکار خود را نجات دهد. تیپ شلوار سرخابی سینگ با یک کت بلند همرنگ پوشیده شده بود.

مونیکا باربارو با یک لباس مجلسی دو رنگ الی ساب از پارچه ابریشمی عمیق و پارچه ابریشمی آبی ظریف با یک قطار پر طویل فرش پیاده روی خود را تمرین کرد.