بیماری تور اسپرینگستین را در حاشیه قرار داد زیرا 3 کنسرت به تعویق افتاد

وی افزود که “یک مورد بسیار خفیف” دارد و واکسن های خود را اعتبار می دهد و افزود: “خطر یا آسیب واقعی وجود ندارد.” او خیلی زود به تور بازگشت.

روز شنبه، ون زانت پیامی دلگرم کننده در مورد به تعویق افتادن کنسرت ها در توییتر منتشر کرد و گفت: «نیازی به نگرانی یا ترس نیست. هیچ چیز جدی. فقط یک موقعیت موقت همه ما خیلی زود با قدرت کامل باز خواهیم گشت.»

این روزنامه به نقل از یکی از تماشاگران نمایش گفت که اسپرینگستین از روی صحنه غیبت آنها را به دلیل COVID-19 عنوان کرد.

اولین مرحله تور ایالات متحده او با بازگشت به خانه در 14 آوریل در نیوجرسی به پایان می رسید قبل از اینکه او برای قرارهایی به خارج از کشور برود که با نمایش 28 آوریل در بارسلون اسپانیا شروع می شد. سپس، او قرار بود برای تاریخ های بیشتر کنسرت در ایالات متحده در تابستان امسال، از جمله در Wrigley Field در شیکاگو، و تاریخ های دیگر در دسامبر، بازگردد.



منبع

جزئیاتی در پست‌های رسانه‌های اجتماعی اسپرینگستین وجود نداشت، از جمله فید توییتری که آخرین به تعویق افتادن را به دلیل بیماری بدون مشخص کردن اینکه چه کسی بیمار است یا چه نوع بیماری مرتبط است، مقصر می‌دانست.

SOUTH AMBOY، NJ (AP) – برنامه سه شنبه بروس اسپرینگستین در آلبانی به سومین کنسرت در یک هفته تبدیل شد که توسط راکر نیوجرسی به دلایل بیماری، یک ماه پس از اولین تور بزرگ خود در شش سال گذشته، به تعویق افتاد.

اسپرینگستین، 73 ساله، تور را در اول فوریه در تامپا، فلوریدا، در مقابل 20000 طرفدار آغاز کرد که اکثراً در صحنه نمایش 28 آهنگی که شامل قطعات اصلی مانند «Born to Run»، «Glory Days»، «Rosalita»، «Promised» بودند، ایستادند. زمین» و «پس کوچه ها».

در اطلاعیه تعویق هیچ اشاره ای به طوفان بزرگ زمستانی که اواخر روز دوشنبه آلبانی را در بر خواهد گرفت، نشده است.

فقط گفت: “به دلیل بیماری، کنسرت بروس اسپرینگستین و گروه ای استریت در MVP Arena در آلبانی در روز سه شنبه، 14 مارس به تعویق افتاد. ما در حال کار بر روی زمان بندی مجدد تاریخ هستیم، بنابراین لطفاً بلیط های خود را نگه دارید زیرا برای نمایش برنامه ریزی شده معتبر خواهند بود.”

این نوازنده مشهور حدود 140 میلیون آلبوم فروخته و در حالی که 20 جایزه گرمی، یک اسکار و یک جایزه تونی را در حرفه ای که تمام یا قسمت هایی از شش دهه را در بر می گیرد، برده است.

این ناکامی ها چندین ماه پس از انتشار آخرین آلبوم خود به نام “Only the Strong Survive” توسط اسپرینگستین در ماه نوامبر اتفاق افتاد.

ون زندت در آن زمان در فید توییتری خود به یکی از طرفدارانی که پرسیده بود چرا این برنامه را از دست داده بود، پاسخ داد: «ببخشید مردم. کووید.”

در داستانی در ماه گذشته که “COVID به خیابان E آمد”، Asbury Park Press گزارش داد که اعضای گروه E Street Little Steven Van Zandt و Soozie Tyrell یک برنامه در 10 فوریه در دالاس را از دست دادند.

“رئیس”، همانطور که برای طرفدارانش شناخته می شود، پنجشنبه گذشته برای خود و گروه E Street Band روزهای بیماری سپری کرد، زمانی که آنها قرار بود در کلمبوس، اوهایو اجرا کنند، و دوباره برای کنسرتی که یکشنبه در Mohegan Sun Arena در Uncasville برنامه ریزی شده بود. کانکتیکات