سناتورها درباره بررسی پیشینه اسلحه گسترده، قوانین پرچم قرمز صحبت می کنند

بایدن سال گذشته ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی را پیشنهاد کرد و بسیاری از دموکرات‌ها معتقدند که این یکی از مؤثرترین راه‌ها برای مهار تیراندازی‌های دسته‌جمعی خواهد بود، زیرا تقریباً همیشه این نوع سلاح‌ها را شامل می‌شود. اما ممنوعیت تقریباً هیچ حمایتی در میان جمهوریخواهان ندارد و تاکنون بخشی از بحث ها نبوده است.

جمهوری‌خواهانی که به‌طور سنتی با کنترل اسلحه مخالفت می‌کردند، ایده «سخت کردن» مدارس، دادن پول برای منابع بیشتر، افسران اجرای قانون یا حتی تسلیح معلمان را به کار گرفتند.

مانچین و تومی، که امسال بازنشسته می شود، بخشی از کارگروه سنا هستند و وظیفه یافتن مصالحه در مورد پیشنهاد خود را دارند – شاید برای آخرین بار. تومی روز پنجشنبه گفت که این اقدام در حال حاضر از حمایت کافی برای تصویب برخوردار نیست، “اما امیدوارم به آن برسیم.”

قوانین پرچم سرخ

سناتور جو مانچین، DW.Va.، و پت تومی، R-Pa.، تقریباً یک دهه تلاش کرده اند تا بررسی های پیشینه گسترده ای را برای همه فروش های تجاری اسلحه، از جمله در نمایشگاه های اسلحه و در اینترنت انجام دهند. بر اساس قانون فعلی، بررسی پیشینه فقط زمانی لازم است که اسلحه از نمایندگی های دارای مجوز فدرال خریداری شود.

به عنوان یک جایگزین، آنها در حال بحث در مورد اینکه آیا کمک های مالی فدرال می تواند ایالت ها را برای اجرای چنین قوانین پرچم ترغیب کند، ایده ای که در سال های گذشته توسط سناتور ریچارد بلومنتال، دی-کان، و مارکو روبیو، آر-فلا بررسی شده است، بحث می کنند. بلومنتال، که با گراهام روی پیشنهاد مصالحه کار می‌کند، گفت: «بخش پیچیده و چالش‌برانگیز» این است که استانداردهای برداشتن اسلحه از فردی که پرچم‌دار است چیست.

مجلس نمایندگان سال گذشته قانونی را تصویب کرد که بررسی‌های پیشینه را به تقریباً همه فروش‌ها، از جمله فروش خصوصی، گسترش می‌داد. سناتورها از آن زمان در حال مذاکره در مورد ایجاد نسخه ای بودند که بتواند از مجلس آنها عبور کند، اما هنوز به توافق نرسیده اند. مانچین می‌گوید نسخه House بیش از حد پیش می‌رود و می‌تواند در فروش غیررسمی بین افرادی که یکدیگر را می‌شناسند تداخل ایجاد کند.

ممنوعیت تسلیحات تهاجمی که در دهه 1990 تصویب شد، 10 سال بعد منقضی شد و دموکرات ها نتوانستند آرا را برای تصویب یک مورد دیگر جمع آوری کنند. سنا در سال 2013 یک ممنوعیت مجدد را به همراه پیشنهاد منچین-تومی پس از تیراندازی در نیوتاون رد کرد. سناتورها همچنین ممنوعیت مجلات با ظرفیت بالا را در آن سال رد کردند.

بررسی‌های پس‌زمینه گسترده

سناتورها بحث را به چند ایده محدود کرده‌اند، بسیاری از آنها بر اساس قوانینی است که سال‌ها روی آن کار می‌کنند، مانند بررسی‌های پیشینه گسترده یا قوانین پرچم قرمز که اسلحه را از افرادی که می‌توانند آسیب‌رسانی کنند دور نگه می‌دارند. این گروه 10 نفره به رهبری سناتور دموکرات کریس مورفی از کانکتیکات امیدوار است که درباره پیشنهادی درباره تعطیلات آتی سنا مذاکره کند و آن را برای رأی گیری در ابتدای ژوئن آماده کند.

واشنگتن (AP) – یک گروه دو حزبی از سناتورها در حال بررسی چگونگی واکنش کنگره به تیراندازی هولناک به 19 کودک و دو معلم در Uvalde، تگزاس هستند، و مذاکرات کنترل اسلحه را که قبلا بارها شکست خورده بود، از سر بگیرند.

جمهوری خواهان با اکثریت قاطع با این قانون مخالفت کرده اند و می گویند این قانون می تواند خرید صاحبان قانونی اسلحه را به تعویق بیندازد.

ممنوعیت سلاح های تهاجمی

این ایده حتی در میان بسیاری از صاحبان سلاح از حمایت عمومی گسترده ای برخوردار است، اما این دو سناتور با مقاومت جمهوری خواهان کنگره که خواهان هیچ تغییری نیستند، همراه با گروه هایی مانند انجمن ملی تفنگ، مواجه شده اند. نسخه های مختلف این پیشنهاد بارها در سنا شکست خورده است، از جمله در سال 2013 پس از کشتار نیوتاون و در سال 2016 پس از تیراندازی که در آن 49 نفر در یک کلوپ شبانه اورلاندو، فلوریدا، کشته شدند.

بسیاری از ایالت ها قوانین پرچم قرمز را تصویب کرده اند، از جمله فلوریدا که پس از تیراندازی در دبیرستان پارکلند در سال 2018 قانونی را تصویب کرد، و مین که دارای قانون “پرچم زرد” است که باید قبل از برداشتن اسلحه، متخصص پزشکی را امضا کند. سناتور مین، سوزان کالینز، یک جمهوری خواه میانه رو، برای چیزی مشابه در سطح فدرال فشار آورده است.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، روند ارائه این لایحه به صحن سنا را این هفته آغاز کرد، اما به نظر نمی رسد که بخشی از مذاکرات سنا باشد.

سناتورهایی که از یک نشست دو حزبی در روز پنجشنبه بیرون آمدند، در مورد امکان تشویق ایالت ها برای تصویب قوانین پرچم قرمز که سلاح گرم را از افرادی که ممکن است به خود یا دیگران آسیب می رسانند، دور کند، صحبت می کردند.

“چارلستون لوپهول”

نگاهی به پیشنهادات در حال بررسی و موارد دیگر که نیستند:

مورفی روز پنجشنبه گفت که در مورد افزودن بودجه برای امنیت مدارس “باز” ​​است و گروه کاری در حال بررسی این است که در این مسیر چه کاری می توان انجام داد. اما دموکرات ها به شدت با تسلیح معلمان مخالفت کرده اند و می گویند پول برای امنیت کافی نیست.

مجلس در حال برنامه ریزی برای تصویب نسخه خود از قانون پرچم قرمز پس از بازگشت از تعطیلات دو هفته ای در 6 ژوئن است.

مورفی که روز سه‌شنبه با انتشار اخبار تیراندازی در تگزاس، سخنرانی پرشور خود را در صحن سنا ایراد کرد، گفته است که می‌خواهد با پیشنهادهایی شروع کند که امکان‌پذیر است.

امنیت مدرسه

مشخص نیست که آیا این گروه می‌تواند به اجماع برسد یا خیر، و حتی اگر چنین شود، کسب آرای کافی از جمهوری‌خواهان می‌تواند دشوار باشد، زیرا اکثر آنها نمی‌خواهند تغییراتی در قوانین اسلحه کشور مشاهده کنند. دموکرات ها به 10 رای جمهوری خواهان برای غلبه بر بحران و گرفتن لایحه از طریق 50-50 سنا نیاز دارند.

لایحه دومی که سال گذشته توسط مجلس تصویب شد، دوره بررسی برای بررسی پیشینه را از سه روز به 10 روز افزایش داد. نماینده جیم کلیبرن، DS.C، پس از آنکه تیراندازی نه نفر را در کلیسای تاریخی بلک چارلستون، SC، در سال 2015 کشت، این قانون را معرفی کرد.

مورفی که از زمان کشته شدن 20 کودک و شش معلم در مدرسه ابتدایی سندی هوک در نیوتاون ایالت کنون، یکی از مدافعان اصلی کنترل شدیدتر اسلحه بوده است، در توییتی نوشت: “شاید بر علیه ما هستند، اما ما به والدین و بچه ها مدیونیم که تلاش کنند.” 2012.

سناتور جمهوری خواه مایک راندز از داکوتای جنوبی این هفته پیشنهاد کرد که کنگره “تامین مالی مستقیم برای واحدهای محلی را ترویج کند تا بتواند منابعی را برای افزودن حمایت های اضافی برای ارائه بازدارندگی برای این افراد در اختیار داشته باشد.”

اف‌بی‌آی پس از تیراندازی چارلستون گفت که یک بازرس بررسی سوابق هرگز گزارش دستگیری قبلی تیرانداز را ندیده است، زیرا آژانس دستگیر کننده اشتباه در سوابق سوابق جنایی ایالتی ذکر شده است و فروشنده اسلحه از نظر قانونی مجاز است پس از سه روز معامله را تکمیل کند. Clyburn و سایر حامیان این قانون می گویند که این مشکل را برطرف می کند.

بعید است جمهوری خواهان با قانون پرچم قرمز برای کل کشور موافقت کنند. لیندسی گراهام، سناتور کارولینای جنوبی، یک جمهوری‌خواه که او نیز بخشی از این گروه است، پس از جلسه گفت که “هر رنگی که باشد.”

با این حال، بلومنتال گفت: “یک عنصر احساسی قدرتمند در قانون پرچم قرمز وجود دارد که به آن شتاب می بخشد، به خصوص پس از Uvalde و Buffalo، جایی که تیرانداز نشانه های بسیار قوی را نشان داد که او خطرناک است.” تیراندازی در نیویورک توسط مدرسه او گزارش شده بود، اما قانون پرچم قرمز ایالت اجرا نشد.

مورفی گفت: “یک مخرج مشترک وجود دارد که می توانیم پیدا کنیم.” جایی وجود دارد که می توانیم به توافق برسیم.»



Source link

دموکرات ها و جمهوری خواهان که از دشواری کار خود آگاه هستند، می گویند امیدوارند در مورد قانونی به توافق برسند که می تواند به کاهش تعداد تیراندازی های دسته جمعی در ایالات متحده کمک کند. تیراندازی Uvalde 10 روز پس از آن رخ داد که یک مرد مسلح در یک حمله نژادپرستانه تیراندازی کرد و سیاه پوستان را در یک سوپرمارکت بوفالو، نیویورک کشت.