زن و افسر به یکدیگر شلیک کردند

توبی شوارتز، رئیس پلیس Bay St. «براندن و استیون همکاران قابل اعتماد و افسران برجسته ای بودند که اشتیاقشان کمک به دیگران و ارائه خدمات عمومی بود. این امر آشکارا منجر به قربانی نهایی آنها در فاجعه دیروز شد.»

BAY ST. لوئیس، خانم (AP) – اکنون مقامات می گویند که یک افسر پلیس می سی سی پی به یک زن شلیک کرد و آن را کشت، حتی زمانی که این زن در حال شلیک مرگبار به افسر و شریک زندگی او در پارکینگ متل خلیج فارس در روز چهارشنبه بود.

تیندل به Sun Herald of Biloxi گفت: «او فکر می‌کرد کسی او را تعقیب می‌کند. “به نظر می رسد که او یک استراحت ذهنی داشته است.”

دختر در این تیراندازی آسیبی ندید.

افسران خلیج سنت لوئیس براندن استورفه، 23 ساله، و گروهبان. استیون رابین، 34 ساله، وارد شد و 40 دقیقه با اندرسون صحبت کرد، که مقامات می گویند به افسران گفته بود که فکر می کند شخصی او را در یک وانت سفید رنگ تعقیب می کند و جانش را تهدید می کند.

تیندل گفت که امی اندرسون، دامپزشک 43 ساله اوشن اسپرینگز، پیش از سپیده دم روز چهارشنبه به همراه دختر 8 ساله خود به متلی در خلیج سنت لوئیس مراجعه کرده بود و سپس از مدیر متل خواست تا با پلیس تماس بگیرد.

شوارتز او را یک دانشجوی استثنایی نامید که واقعاً در مجریان قانون و اداره پلیس ما حضور داشت.

او نوشت: “براندن استورفه، کلمات نمی توانند بیان کنند که چقدر قلب من شکسته است.” “دلم برات خیلی تنگ شده. این عادلانه نیست که بدانیم که رفته ای. تو همیشه نور زندگی من بوده ای.»



منبع

پس از اینکه افسران تصمیم گرفتند با خدمات حفاظت از کودکان ایالت تماس بگیرند، اندرسون و دخترش شروع به بارگیری تویوتا هایلندر قهوه ای اندرسون کردند تا متل را ترک کنند. تیندل گفت که فیلم دوربین بدنه نشان می دهد که رابین هنوز در حال تعامل با اندرسون بوده است که در ساعت 4:19 صبح از صندلی راننده شاسی بلند یک بار به سر رابین شلیک کرد.

شان تیندل، کمیسر امنیت عمومی می سی سی پی در بیانیه ای و مصاحبه های خود گفت که فیلم دوربین بدن، کالبد شکافی و سایر آزمایشات پزشکی قانونی به روشن شدن آنچه در جریان این برخورد رخ داده کمک کرده است.

او نوشت: “شما برای من خوشحالی زیادی به ارمغان آوردید.” “بخش مورد علاقه من در روز تو بودی. تو مرا از چنین دوران سختی بیرون آوردی صبور، مهربان و دوست داشتنی بودی. فداکارترین کسی که میشناسم من این زندگی را بدون تو نمیخواهم براندن استورفه برای همیشه دوستت دارم.»

رابین در پارکینگ مرد. استورفه مدت کوتاهی بعد در بیمارستان درگذشت.

لیلی استورف گفت براندن “تنها برادر خونی” او و بهترین خواهر و برادری بود که می توانست درخواست کند.

استورفه، که پدرش نیز یک افسر مجری قانون بوده است، از دبیرستان در شهر اسلایدل در نزدیکی لوئیزیانا فارغ التحصیل شد و در ژوئیه 2021 در خلیج سنت لوئیس شروع به کار کرد.

دوست دختر استورفه، مدیسون بارتلت، آنلاین نوشت استورف دخترش را طوری دوست داشت که گویی دختر خودش است و به بارتلت می‌آموزد که «دوست داشته شدن چگونه است».

این دو افسر در مراسم تشییع جنازه مشترک روز چهارشنبه در بای سنت لوئیس به خاک سپرده خواهند شد، حتی در حالی که ادای احترام به خدمات آنها ادامه دارد. صدها نفر روز پنجشنبه در دبیرستانی در بای سنت لوئیس، شهری با 10000 نفر جمعیت در 25 مایلی (40 کیلومتری) غرب بیلوکسی، برای شمع نشینی جمع شدند. آنها شامل همسر رابین، پدر و خواهر استورفه و سایر بستگان بودند.

شوارتز به یاد می آورد: «او نقش خود را در راهنمایی دیگران کاملاً جدی می گرفت. او می‌دانست که کارش این است که از جوانان تازه‌کار پلیس‌های بزرگ بسازد. و او واقعاً جایگاه خود را به عنوان الگوی آنها در این حرفه پذیرفت.»

استورف نزدیک شد و با اندرسون تیراندازی کرد که در نهایت هم افسر دوم و هم زن کشته شدند. اندرسون بر اثر اصابت گلوله به قفسه سینه جان خود را از دست داد. تیندل گفت که کالبد شکافی و سایر آزمایش‌های پزشکی قانونی نشان داد گلوله‌ای که او را به قتل رساند از اسلحه استورفه بود. این در تضاد با اظهارات اولیه بازرسان ایالتی در روز چهارشنبه است که معتقد بودند اندرسون به خود شلیک کرده و خود را کشته است.

رابین 12 سال کارمند بخش و سرپرست شیفت بود.

حس شوخ طبعی براندن همیشه به یک داستان خوب منجر می شد. او می‌توانست بار هر کسی را با شوخ طبعی و جذابیتش سبک کند. شوارتز گفت: وقتی ما به عنوان مجری قانون برادران و خواهران خود را از دست می‌دهیم، دردناک است.