مدیر اجرایی LIV Golf پس از یک سال کار استعفا می دهد

توماس گفت: «احساس می‌کردم باید همه چیز را بدانم. من با ایده بسیار خوبی وارد این موضوع شدم که قرار است چه کاری انجام دهم، اما برای هیچ فردی عاقلانه نیست که حداقل نشنود چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

نیویورک تایمز گزارش داد، مدیر اجرایی سابق Tampa Bay Buccaneers که به عنوان مدیر عملیات LIV Golf استخدام شده بود، پس از یک سال از سمت خود استعفا داده است زیرا مدار رقیب تحت حمایت عربستان سعودی به سمت فرمت لیگ حرکت می کند.

LIV Golf بلافاصله به ایمیل آسوشیتدپرس که به دنبال اظهار نظر بود، پاسخ نداد.

معیار موفقیت، امضای قرارداد با هر یک از 12 بازیکن برتر جهان، گرفتن حامی مالی و یک قرارداد تلویزیونی بود، در حالی که با تلافی تور PGA مواجه نشدیم. این در سال 2021 بود و این طرح “Project Wedge” نام داشت. تایمز گزارش داد که این پایه و اساس چیزی بود که به LIV Golf تبدیل شد.

منظورم این است که ما با جی تی صحبت کردیم. من و یکی دیگر از اعضای تیمم، با او نشستیم و ارائه کامل را به او دادیم و اگر متوجه شده باشید، او درباره کاری که ما انجام می‌دهیم خیلی منفی نگفته است، احتمالاً به این دلیل که آن را می‌داند و آن را درک می‌کند.»

لیگ رقیب توسط صندوق سرمایه گذاری دولتی عربستان سعودی تامین می شود و نام های برجسته ای مانند فیل میکلسون، داستین جانسون، بروکس کوپکا و قهرمان اوپن بریتانیا کامرون اسمیت را با هزینه های بیش از 100 میلیون دلار جذب کرده است.

نورمن همچنین به مجله گفت که با جاستین توماس ملاقات کرده است و گفته است که او و سایر ستاره هایی که علیه LIV صحبت کرده اند از پیوستن به آن استقبال می کنند.

این برنامه یک برنامه 14 رویدادی برای سال 2023 در نظر گرفته است و قبلاً هفت سایت را اعلام کرده است که سه مورد از آنها مکان های قبلی تور PGA بودند. مقامات LIV نشان داده اند که قصد دارند بازیکنان بیشتری را معرفی کنند، اگرچه هیچ کدام اعلام نشده است.

___

توماس به آسوشیتدپرس گفت که این جلسه مدتی پیش قبل از اینکه لیگ به واقعیت تبدیل شود و با نماینده گلف LIV برگزار شد. من حتی نمی دانستم که او (نورمن) در حال آمدن است. او تازه آمد.»

نورمن گفت: «در پایان فصل موفقیت آمیز افتتاحیه LIV، Atul Khosla تصمیم گرفت ادامه دهد. ما به AK و تصمیم شخصی او احترام می گذاریم.

اوایل این هفته به بازیکنان و عوامل گفته شد که خوسلا قصد کناره گیری دارد. گرگ نورمن، کمیسر LIV این خبر را روز جمعه در بیانیه ای به تایمز تایید کرد.

گزارش نیویورک تایمز در روز یکشنبه، شامل بررسی صدها صفحه از اسناد محرمانه، شامل چشم انداز یک شرکت مشاوره خارجی در مسیر موفقیت مالی لیگ رقیب بود.

گلف AP: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

اسمیت تنها بازیکنی بود که در حال حاضر در بین 10 بازیکن برتر با LIV Golf قرارداد بسته است. هنوز قرارداد تلویزیونی ندارد و در حال حاضر شاکی اصلی در دعوای ضد انحصار با تور PGA است که همه بازیکنانی را که با لیگ تحت حمایت عربستان سعودی قرارداد امضا کرده اند، تعلیق کرده است.

انتظار می رفت که Atul Khosla LIV Golf را به مدل فرانچایز خود متشکل از 12 تیم چهار نفره هدایت کند که در آن بازیکنان و لیگ گلف LIV دارای سهام خواهند بود.

او به مجله Bunkered مستقر در بریتانیا گفت: “من از حمایت کامل رئیس خود برخوردار هستم. صد در صد. هزار درصد هرگز چیزی وجود نداشته است که در غیر این صورت پیشنهاد شود. اما من می دانم که آنها سعی می کنند چه کار کنند. آن‌ها سعی می‌کنند با طعمه‌ی من، مرا با خود به یک فضای عمومی بکشانند و من آن راه کودکانه را طی نکنم.»

روری مک ایلروی و تایگر وودز گفته اند که نورمن باید از صحنه خارج شود تا گلف بتواند بر وضعیت شکستگی خود غلبه کند. نورمن پاسخ داد که مک ایلروی و وودز “نمی دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند.”