رودی جولیانی به اظهارات دروغین خود در هیئت 6 ژانویه ادامه داد که در صورت دادن برگه های رای به او، می تواند پیروزی بایدن را باطل کند.

جولیانی به دلیل حمایت از ادعاهای بی‌اساس ترامپ در مورد تقلب در رأی‌دهی، به‌ویژه در جریان کنفرانس مطبوعاتی نوامبر 2020 در Four Seasons Total Landscaping و یکی دیگر از رویدادهای رسانه‌ای در همان ماه، که در آن ادعاهای نادرست درباره تقلب در رأی‌دهندگان تبلیغ کرد، شهرت داشت. شواهد از جلسه استماع پانل در 6 ژانویه در روز دوشنبه همچنین نشان داد که جولیانی کسی بود که ترامپ را تحت فشار قرار داد تا در شب انتخابات سال 2020 اعلام پیروزی کند، حتی زمانی که مشخص نبود که آیا رئیس جمهور سابق در رای گیری حضور داشته است یا خیر.

رودی جولیانی

با این حال، جولیانی همچنان در دسامبر 2021 بدون اساس ادعا می کرد که “900 گواهی فوت” در دست دارد تا ثابت کند که هزاران مرد مرده در انتخابات 2020 رای داده اند.

جولیانی گفت: “و ما می توانیم تک تک چیزهایی را که گفتم ثابت کنیم. اگر برگه های رای کاغذی را به من می دادید، احتمالاً می توانستم هر یک از این ایالت ها را بچرخانم.” “من کاملاً متقاعد هستم که اگر شما – اگر به من اجازه دهید هر یک از آن برگه های رای را بررسی کنم، به اندازه کافی تقلبی را بیرون می کشم که جهنم کشور را تکان دهد.”

به طور جداگانه، بیل استپین، رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ نیز طی یک کلیپ از پیش ضبط شده که در جلسه استماع روز دوشنبه پخش شد، اظهار داشت که اردوگاه ترامپ به “تیم عادی” و “تیم جولیانی” تقسیم شده است. استپین گفت که بعداً از کمپین ترامپ کناره گیری کرد زیرا نگرانی هایی در مورد عدم صداقت و حرفه ای بودن داشت.

جولیانی با رای دادن به شرکت فناوری Dominion Voting Systems علیه او، سیدنی پاول، متحد ترامپ و مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow، شکایت حیرت‌انگیز 1.3 میلیارد دلاری برای افترا مطرح شده است. جولیانی از وکالت در نیویورک تعلیق شد و همچنین به دلیل ادعاهای بی اساس انتخاباتی خود در ژوئن 2021 توسط وکالت DC مورد اتهامات اخلاقی قرار گرفت.

رودی جولیانی همچنان به ادعاهای نادرست در مورد انتخابات 2020 در هیئت 6 ژانویه ادامه داد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link

    او همچنین مدعی شد که از این برگه‌های رای «هر یک از آنها برای بایدن بود» و شرکت فناوری رأی‌دهی اسمارت‌ماتیک را به افشای اطلاعاتی مبنی بر اینکه «جو بایدن» نامزد ریاست‌جمهوری وقت آمریکا در نظرسنجی‌ها عقب است و «بهتر است که آنها به یک نظرسنجی دست پیدا کنند»، ادعا کرد. تعداد بیشتری برگه رای.”

    جولیانی بی اساس گفت که یک “کامیون بزرگ” از برگه های رای برای بایدن در “سطل های زباله” حمل شده است.

  • رودی جولیانی در طول شهادتش در هیئت 6 ژانویه به ادعاهای نادرست در مورد تقلب در انتخابات ادامه داد و مدعی شد که اگر کمیته به او اجازه دسترسی به “رای کاغذی” بدهد، می تواند انتخابات را لغو کند.ژاکلین مارتین/AP

    • او همچنین بی‌اساس ادعا کرد که در صورت ارائه «رای کاغذی» «همه چیز را ثابت می‌کند».

    جولیانی بدون دلیل ادعا کرد: “آنها یک کامیون بزرگ را دیدند که 100000 برگه رای را در سطل های زباله، در سبدهای کاغذ باطله، در جعبه های مقوایی و در سبدهای خرید آورده بود.”

    جولیانی سپس بار دیگر ادعا کرد که می‌تواند ادعای بی‌اساس دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مبنی بر دزدیده شدن انتخابات 2020 از او را ثابت کند.

    شهادت جولیانی به هیئت مجلس در مورد شورش کنگره در روز دوشنبه، در دومین جلسه از شش جلسه استماع عمومی کمیته در 6 ژانویه پخش شد. شهردار سابق نیویورک. دو برابر شد در مورد ادعاهای عجیب و غیرقابل اثبات تقلب در انتخابات.

    رودی جولیانی، وکیل متحد ترامپ، در جریان شهادت خود در هیئت داوری 6 ژانویه، به ادعاهای نادرست عجیب و غریب درباره تقلب در رأی دهندگان در انتخابات 2020 ادامه داد و مدعی شد که شواهدی دال بر «کامیون بزرگ» از آرای تقلبی بایدن دارد.