رقابت لورن بوبرت، نماینده جمهوری خواهان، فشرده تر شد

تازه گفته شده AP این واقعیت که رقابت بسیار نزدیک است نشان می دهد که رای دهندگان برای تغییر آماده هستند. فریش افزود، اگر در نهایت در انتخابات پیروز شود، تعجب نخواهد کرد، اما “بدیهی است که اگر شکست بخوریم، نمی توانیم شگفت زده شویم. ما آنقدرها هم حیله گر نیستیم.”

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نماینده لورن بوبرت. تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images

محافظه کارانی که به ترامپ روی آورده اند



منبع

بوبرت، از طرفداران پر سر و صدای ترامپ و حقوق اسلحه، گزینه مورد علاقه برای پیروزی مجدد در انتخابات بود، زیرا تقسیم مجدد منطقه ای را که او نمایندگی می کند محافظه کارتر می کرد. AP گزارش ها. فریش تاجر و عضو سابق شورای شهر آسپن است که از دموکرات‌ها، میانه‌روها و جمهوری‌خواهان سرخورده حمایت می‌کرد.

خطر! امی اشنایدر قهرمان در اوهایو علیه لایحه ترنس خطرناک “خطرناک” شهادت می دهد

یکی از رقابت‌های میان‌دوره‌ای که هنوز فراخوانی نشده است، در ناحیه سوم کنگره کلرادو، بین نماینده کنونی لورن بوبرت (R) و رقیب دموکرات او، آدام فریش، برگزار می‌شود.

نتایج جدید بعدازظهر پنجشنبه منتشر شد و بوبرت اکنون با تنها 556 رای از فریش پیشتاز است و برخی از آرا هنوز برای شمارش باقی مانده است. آسوشیتدپرس گزارش ها. این حاشیه حدود 0.34 درصد است و طبق قانون ایالت کلرادو، بازشماری به طور خودکار با 0.5 درصد آغاز می شود. هر دو کمپین چند روز گذشته را صرف «درمان» برگه‌های رأی کرده‌اند، به این معنی که تلاش می‌کنند مشکلات مربوط به برگه‌های رأی‌گیری را که به دلیل مواردی مانند عدم تطابق امضاها رد شده‌اند، برطرف کنند.

ایوانکا ترامپ از راه اندازی کمپین انتخاباتی پدرش در سال 2024 صرف نظر کرد، علیرغم اینکه گزارش شده از ترامپ درخواست کرده است

نماینده لورن بوبرت.