آینده سیاسی ترامپ به این بستگی دارد که رای دهندگان جمهوری خواه دقیقاً چگونه می خواهند مالک لیب شوند

با این حال، یک پیش‌بینی مطمئن به نظر می‌رسد: اگر ترامپ نامزدی دیگری به دست آورد، بسیاری از جناح‌های معاملاتی – احتمالاً بیشتر – بار دیگر در صف قرار خواهند گرفت. (درهر فقط دو پاراگراف بعد به همین اندازه متعهد شد.)

اما در میان رای‌دهندگان معمولی جمهوری‌خواه که افکارشان در رسانه‌های اصلی منتشر نمی‌شود، بدون شک خود ترول محبوب است. آیا یک سیاست پس از ترامپ می تواند به شیوه ای که پایگاه به آن عادت کرده است سرگرم کند؟ غلت زدن در روان درام سرگرم کننده است!

اگر توییتر بمیرد، خوب خواهید بود

پرونده عملگرایانه علیه ترامپ به استدلالی برای دستیابی مجدد به توافق 2016 تبدیل خواهد شد: حتی قدرتی که استفاده ضعیفی داشته باشد بهتر از عدم وجود قدرت است.

آنها جایزه ای اساسی تر از احساسات، ملموس تر از خنده می خواهند. آنها می خواهند به دست آوردن و بهره برداری قدرت دولت برای اهداف خاص آنها یک برنامه سیاست واقعی دارند: شاید انتصاب قضات، یا ممنوع کردن نظریه نژادی انتقادی، یا پرداختن به تورم، یا چسبیدن آن به چین سرخ، یا صرفاً جلوگیری از حکمرانی سه جانبه دموکراتیک و سیاست هایی که می تواند به همراه داشته باشد.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

چیپ سومودویلا/گتی

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، دوباره برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود، اتفاقی تقریباً اجتناب‌ناپذیر که با این وجود کمی سورئال به نظر می‌رسد. با این حال، برخلاف آخرین مبارزات انتخاباتی‌اش، این بار دوام ترامپ در حزب خودش یک سوال باز است.

چیپ سومودویلا/گتی

هر یک از این پیش‌بینی‌ها به راحتی می‌تواند درست باشد. با فرض برخی رقبای قابل قبول –گفتنران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، همانطور که به طور گسترده پیش بینی می شود – سوالی که سرنوشت ترامپ را در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه تعیین می کند این است که رای دهندگان جمهوری خواه دقیقا چگونه می خواهند مالک لیبی شوند.

برای بحث، مشکلات نهادی GOP را کنار بگذاریم خواهد داشت در حرکت به موقع از ترامپ و تمرکز بر آن پایگاه رای. ما می دانیم که حزب گرایی منفی در حال افزایش است (همانطور که در میان دموکرات ها وجود دارد)، و پیروزی در اولویت قرار دارد. اما در این پایگاه دو دینامیک متمایز و گاه رقیب در مورد نحوه مالکیت لیبی ها وجود دارد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

برای سال 2024، ترامپ همچنان گزینه بدیهی برای رای دهندگانی است که می خواهند ترول ها صاحب خود شوند. دیسانتیس – چه رسد به مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق – به اندازه ترامپ جذاب و خنده دار نیست. یک رئیس جمهور دیسانتیس به طور قابل اعتمادی همان اوج احساسی را که رئیس جمهور ترامپ می تواند ارائه دهد ایجاد نمی کند. او بسیار کمتر قابل استناد خواهد بود، حتی اگر بازی لقب ترامپ رو به افول باشد. اگر تاکر کارلسون مجری فاکس نیوز به طور غیرمنتظره به رقابت نپیوندد، ترامپ بدون شک بهترین نامزد جمهوری خواهانی است که به دنبال رئیس جمهوری هستند که بتواند دموکرات ها را به یک فروپاشی چهار ساله دیگر وادار کند.

رای دهندگان این اردوگاه شخصاً ترامپ را دوست دارند. محبت آنها به او منحصر به فرد است و احتمالاً قابل انتقال نیست. آنها از نمایش، فروشندگی و زمان بندی طنز او لذت می برند. آن‌ها فکر می‌کنند بدگویی‌های او تند، تک‌خط‌هایش خنده‌دار است، و توانایی مداوم او در فرستادن بخش‌های بزرگی از رسانه‌های جریان اصلی به یک هیجان احساسی خنده‌دار است. دارند به آن می خندند نیویورک تایمزسیاهچاله برای ترامپ غمگین شما در همین لحظه احساس می کند. این دقیقاً نوعی واکنش “دانه برف” است که آنها دوست دارند ببینند ترامپ به مخالفان سیاسی خود القا می کند. پیروزی در این مدل، اجرایی و فرهنگی است. لیب ها زمانی که با ناراحتی و ناامیدی فریاد می زنند بیشترین مالکیت را دارند.

دونالد ترامپ و مایک پنس بازگشت‌های سیاسی را که هیچ‌کس نمی‌خواهد آغاز کردند

تعجب! حزب جمهوری خواه با پایگاه فعال خود حتی از دموکرات ها مشکل بزرگتری دارد.

یکی که ممکن است آن را ترول خود بنامیم.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

برای مثال ببینید بررسی ملیپرونده جدید علیه نامزدی ترامپ، که او را به عنوان یک بازنده معرفی می کند که رفتار نامنظم در دفترش اهداف جمهوری خواهان را تضعیف کرده است. یا ببینید محافظه کار آمریکاییراد درهر، وبلاگ نویس برجسته، که خود را «بیمار و خسته از افراد سرسخت ترامپ می داند که بیشتر به فکر وسواس فکری خود نسبت به ترامپ و غلتیدن در روان دراما مانند خوکی در شیب هستند، تا پیروزی در انتخابات واقعی و ایجاد تغییرات در انتخابات. دنیا.”

اینکه کدام دینامیک مالکیت حقوق در انتخابات مقدماتی 2024 غالب خواهد شد، باید دید. مدل معاملاتی به وضوح در میان نخبگان جمهوری خواه مورد پسند قرار می گیرد، آنها داستانی را درباره ترامپ تعریف می کنند، زیرا او برای انتخابات جمهوری خواه هزینه می کند.

برای رأی دهندگانی که این محاسبه را انجام می دهند، مورد ترامپ ضعیف است و ضعیف تر می شود. هر هدفی که آنها معتقدند او قرار بود در خدمتش باشد – بازگرداندن رای دهندگان طبقه کارگر به جمع جمهوریخواهان. بازگرداندن ناسیونالیسم به ایدئولوژی محافظه کارانه؛ همانطور که استفنز استدلال می کرد، رد اختیارات کارشناسان فرضی انجام شده است. اکنون دیگران می توانند همان کار را بهتر انجام دهند، بدون درام و تفرقه.» ترامپ ممکن است زمانی مفید بوده باشد، اما یک پرچمدار منظم تر می تواند مفیدتر باشد. بهترین ابزار در دست را بردارید.

اردوگاه دوم علاقه مند به خرید خود است.

اتحاد سال 2020 پشت یک رئیس جمهور مستقر، تمایل به انجام بدون یک رقابت اولیه واقعی یا مناظرات تحت حمایت حزب یا حتی یک پلتفرم فراتر از آنچه از دهان ترامپ بیرون آمد، از بین رفته است. مجله نیویورک تایمزبرت استفنز اعلام کرده است که ترامپ «بالاخره تمام شده است»، در حالی که کوین ویلیامسون، نویسنده محافظه‌کار، در همان صفحات ادعا می‌کند که رئیس‌جمهور سابق «رهبر حزب جمهوری‌خواه باقی می‌ماند» و «می‌تواند دوباره پیروز شود».

رای دهندگان معامله گر ممکن است از رفتارهای توهین آمیز ترامپ لذت ببرند یا از آنها ابراز تأسف کنند، اما این شیطنت ها عامل تعیین کننده ای نیستند – مگر اینکه به مانعی برای دستیابی به اهداف عملی تر سیاست و قدرت تبدیل شوند. پیروزی در اینجا رسمی و قانونی است. لیب ها زمانی بیشترین مالکیت را دارند که دستگاه دولتی گسترده ای که آنها ساخته اند علیه آنها و اهدافی که آنها را گرامی می دارند تبدیل کند.