راسل پس از معامله توسط تی وولوز در بازگشت به لیکرز می درخشد

لیکرز: دیگر خریدهای جدید مو بامبا و داوون رید بازی نکردند. … لیکرز فصل را در چیس سنتر با باخت 123-109 در 18 اکتبر آغاز کرد و هام از پیشرفت خرسند بود و گفت: “من به ما یک B می دهم. فکر می کنم خوب بود. سال 1 است.» او همچنین گفت: ما عزم خود را نشان داده‌ایم. ما روحیه رقابتی شدیدی را نشان دادیم.» … لس آنجلس در برابر بخش اقیانوس آرام با شکست دو بازی قبلی به 2-9 بهبود یافت.

واریرز: پول در این فصل با تکنیک های دو رقمی به دریموند گرین (14) پیوست. … گلدن استیت دو بازی آخر مقابل لس آنجلس و سه بازی متوالی این سری را در خانه برده بود. … The Warriors باید تعداد بازی های بازیکنان دو طرفه خود را زیر نظر داشته باشد، بنابراین آنتونی لمب با تیم G League سانتا کروز بازگشته است. … The Warriors همچنان دو بار در Crypto.com Arena با لیکرز بازی خواهند کرد.

تا بعدی

Warriors در مورد وضعیت بدنی گری پایتون II و اینکه آیا آنها در معامله توافق شده با پورتلند برای بازگرداندن گارد دارای تفکر دفاعی به گلدن استیت اقدام خواهند کرد یا خیر اعلام نکرده بودند.

بازی با گلدن استیت هفتمین بازی جیمز بود که به دلیل درد مچ پای چپ به میدان رفت.

اسکن انجام شده روی مچ پا و پای چپ دردسرساز جیمز هیچ مشکل جدی را نشان نداد.

جردن پول 29 امتیاز و 6 پاس منجر به گل با یک بازی سه امتیازی کلیدی با 6:23 باقی مانده به دست آورد، اما وریرز در کوارتر چهارم دوباره شکست خورد. او در 45 ثانیه مانده به یک خطای تهاجمی سوت زد.

سان فرانسیسکو (AP) – دآنجلو راسل و لیکرز با ظاهری جدید در حال انجام کارهایی بودند که مدافعان قهرمانی را در زمین خانه خود از بین ببرند.

نکات

راسل که در فصل 2019-2019 نیز 33 بازی برای واریرز انجام داد، گفت: کمی عجیب بود اما سعی می کنم آن را عادی کنم. “هر چه زودتر بهتر. من در این شرایط بوده ام … بعد از آن دوره اول، دوباره به نوعی راحت می شوید. وقتی چندین بار معامله می‌شوید، این طنز با همه این تیم‌ها برمی‌گردد و به نوعی آن را عادی می‌کند.”

لیکرز: دوشنبه شب در پورتلند.

من و دلو به معنای واقعی کلمه در کل بازی صحبت کردیم، در مورد پیک اند رول، آنچه که او می بیند، آنچه که من می بینم، آنچه که او دوست دارد، آنچه که من دوست دارم … فقط سعی کردیم که این شیمی را در پرواز ایجاد کنیم، بدون تمرین. دیویس گفت.

«بدیهی است که کل این موضوع عجیب بوده است. کر گفت: این همان چیزی است که هست. چیز زیادی برای انجام یا گفتن وجود ندارد، بنابراین ما فقط منتظر آن هستیم و ببینیم که چگونه بازی می کند.

به روز رسانی PAYTON II

“این یک برد بزرگ است. من نمی توانم بیشتر از این به تیمم افتخار کنم.

واریورز: روز دوشنبه میزبان واشنگتن پس از شکست دادن ویزاردز 127-118 در جاده 16 ژانویه.

سلامتی جیمز

AP NBA: https://apnews.com/hub/nba و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

مربی استیو کر گفت: “آنها ناامید هستند که نتوانستیم این دو بازی اخیر را به پایان برسانیم.”

هام انتظار دارد که جیمز را قبل از استراحت آل استار به زمین باز کند. وقتی از هام پرسیده شد که آیا جیمز ممکن است نیاز به کنار گذاشتن در وقت استراحت داشته باشد، هام گفت: “نه، فکر نمی کنم او به ما اجازه انجام این کار را بدهد.”

پول در اوایل بازی چهارم با پرتاب های 3 امتیازی متوالی 8 امتیاز به دست آورد که بازی را در امتیاز 87 و 10:37 به پایان رساند. او همچنین با ساعت 5:01 برای بازی به تای جروم رفت.

جیمز دومین بازی متوالی خود را با مصدومیت پای چپ از زمانی که روز سه‌شنبه مقابل اوکلاهاما سیتی به عنوان رهبر گل‌زنان تاریخ NBA به میدان رفت، در حالی که کری، MVP فینال‌های NBA، برای سومین بار متوالی به دلیل مصدومیت پای چپ از میادین دور شد.

راسل که برای هماهنگی با هم تیمی‌های جدیدش تلاش می‌کرد و مشتاق مکمل آنتونی دیویس و لبرون جیمز بود، مدت‌ها پس از پیوستن به تیم اول خود که از 2015-2017 در آن بازی کرد، در تمام بازی در زمین ارتباط برقرار کرد. لیکرز در سال 2015 راسل را از ایالت اوهایو به عنوان دومین نفر انتخاب کرد.

___

راب پلینکا، مدیر کل، اوایل روز شنبه گفت که هیچ مشکل جدی برای جیمز وجود ندارد، کسی که در جریان باخت خانگی 133-130 سه شنبه مقابل اوکلاهاما سیتی، کریم عبدالجبار ستاره سابق لیکرز را پشت سر گذاشت.

شرودر پس از اینکه دونته دی وینچنزو با پرتاب 3 امتیازی لیکرز را به 105-101 رساند، با 1:17 یک بازی کلیدی را انجام داد. دیویس دبل دابل 13 امتیازی و 16 ریباند داشت و یکی از سه شوت خود را روی پرش دیرهنگام کلی تامپسون مهار کرد.

او 15 امتیاز، 6 پاس منجر به گل و 5 ریباند در بازگشت لیکرز به دست آورد، پس از اینکه از مینه سوتا در ددلاین معامله خرید، دنیس شرودر 26 امتیاز به دست آورد و لس آنجلس شنبه شب در رقابتی که ستاره را از دست داد، گلدن استیت وریرز را 109-103 شکست داد. قدرت بزرگان مصدوم لبرون جیمز و استفن کری.

جرد وندربیلت همچنین اولین بازی خود را برای لس آنجلس پس از معامله ای از یوتا انجام داد و 12 امتیاز و 8 ریباند به دست آورد زیرا لیکرز در رده آخر سه بازی متوالی شکست خورد. همکار جدید مالیک بیزلی هر شش 3 بازی خود را از دست داد و در راه کسب چهار امتیاز در اولین بازی خود برای لیکرز پس از تعویض توسط یوتا، 2 به 9 ضربه زد.