استعفای سرپرست پس از ضرب و شتم خانواده دانش آموزی که خودکشی کرد

رومن والز دانش‌آموز دوم در این تظاهرات به ان‌بی‌سی نیویورک گفت: «آدریانا جان خود را از دست داد زیرا هیچ‌کس در مدرسه قادر به کمک، مراقبت یا دخالت نبود.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

مایکل کوچ دلشکسته به ABC 7 گفت: “دخترم در واقع سیاه می شود و آنها با آمبولانس تماس نمی گیرند، او را به دفتر پرستار می برند.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

از طریق YouTube/NBC نیویورک

پس از استعفای ناظر در روز شنبه، کوچ نسخه ای از اطلاعیه ناحیه مدرسه را در فیس بوک به اشتراک گذاشت و واکنش خود را کوتاه نگه داشت: “من اجازه می دهم این خود صحبت کند.”

پدر این نوجوان، مایکل کوچ، مدرسه را به دلیل کوتاهی در محافظت از دخترش مورد انتقاد قرار داد. صدها دانش آموز در اوایل این هفته با او کناره گیری کردند تا توجه را به آنچه که آنها به عنوان قلدری بی حد و حصر توصیف کردند جلب کنند.

تریانتافیلوس پارلاپانیدس، ناظر ناحیه مدرسه منطقه ای مرکزی، کمتر از دو هفته پس از آن که آدریانا کوچ، دانشجوی سال اول، به دنبال یک اپیزود شریرانه قلدری که در ویدئو ضبط شده بود، خودکشی کرد، از سمت خود کناره گیری کرد.

نمرات و انتخاب های او در کلاس هفتم و هشتم کاهش یافت. پارلاپانیدس در اظهاراتی به دیلی میل گفت: ما در پنج نوبت به او بازپروری و خدمات روانی پیشنهاد دادیم، اما پدر هر بار امتناع کرد.

منطقه مدرسه روز شنبه اعلام کرد، ناظر نیوجرسی که با اظهارات خود در مورد خودکشی یک دانش آموز 14 ساله خشم را برانگیخت، استعفا داد.

مرگ کوچ پس از پیدا شدن جسد او در خانه‌اش در Bayville در 3 فوریه، کل جامعه را در شهر برکلی تکان داد. فقط دو روز قبل، ویدئویی در میان دانش‌آموزان دبیرستان منطقه‌ای مرکزی پخش شد که نشان می‌داد کوچ توسط گروهی از دانش‌آموزان مورد حمله وحشیانه قرار می‌گیرد. او در راهرو قدم می‌زد، در حالی که سایر دانش‌آموزان از دوربین حمایت می‌کردند.

پس از حمله کوچ، مدرسه به پلیس زنگ نزد – تصمیمی که پارلاپانیدس اصرار داشت مطابق با سیاست مدرسه بود.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

برادر آدریانا، جیکوب، این هفته به NewsNation گفت: «این ویرانگر است که چگونه به آنها اجازه داده شد به راه خود ادامه دهند.

چهار دختری که گفته می‌شود در این حمله دست داشته‌اند، از آن زمان متهم شدند، اما خانواده کوچ می‌گویند که مدرسه برای انجام هر نوع اقدامی علیه مهاجمان او تلاش می‌کند.

اگر شما یا یکی از عزیزانتان با افکار خودکشی دست و پنجه نرم می‌کنید، لطفاً با خط ملی پیشگیری از خودکشی به شماره 1-800-273-TALK (8255) تماس بگیرید، یا با ارسال پیامک TALK به 741741 با خط متن بحران تماس بگیرید. 988 را شماره گیری کنید.

کوچ درباره اظهارات پارلاپانیدس به او گفت: «او تقریباً او را سرزنش می کند نیویورک پست. «دخترم در مدرسه شما مورد حمله قرار گرفت و شما هیچ کاری نکردید. و حالا میخوای اینو گردن بقیه بزاری جز خودت چون شکست خوردی و از کارت بیزاری. … شما احتمالاً باید استعفا دهید و شاید حتی در والمارت خوشامدگو شوید.»

پارلاپانیدس در بحبوحه واکنش‌های شدید نسبت به نحوه رسیدگی مدرسه به این حادثه، علناً سعی کرد تقصیر را به گردن خانواده کوچ بیندازد – خودکشی او را به دلیل «رابطه‌ای» که او گفت پدرش سال‌ها قبل داشت و مدعی بود باعث شد که مادرش خودش را بکشد، نشان می دهد که این نوجوان 14 ساله مشکل مواد مخدر داشته است.

ناحیه مدرسه در بیانیه ای که اعلام کرد شورای مدرسه استعفای پارلاپانیدس را روز شنبه پذیرفته است، گفت: «خانواده منطقه مرکزی همچنان به سوگ از دست دادن یکی از فرزندان ما می نشیند.

از طریق YouTube/NBC نیویورک