رابرت دنیرو به ترامپ برچسب “هیولا تمام عیار” داد

رابرت دنیرو، بازیگر برنده جایزه اسکار، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به عنوان یک «هیولا تمام عیار» مورد انتقاد قرار داد. زمان واقعی با بیل ماهر در جمعه.

“او بسیار بد، بد، و نفرت انگیز است. من هرگز او را به عنوان یک بازیگر بازی نمی کنم، زیرا نمی توانم هیچ خوبی در او ببینم. هیچ چی. اصلا هیچی. دنیرو گفت هیچ چیز قابل جبرانی در او نیست.

این بازیگر، با اشاره به اینکه انتخابات نوامبر احتمالاً مسابقه مجدد ترامپ در مقابل بایدن خواهد بود، استدلال کرد که تکرار ریاست جمهوری ترامپ یک “کابوس” خواهد بود، در حالی که رای به بایدن آمریکا را “به حالت عادی” برمی گرداند.

من فقط نمی‌خواهم آنطور که داشتم احساس کنم. و بسیاری از ما اینطور نیست.» او با اشاره به پیروزی غافلگیرکننده ترامپ در سال 2016 گفت.

“این نمی تواند باشد. دنیرو ادامه داد. اگر او در انتخابات پیروز شود، دیگر در این برنامه حضور نخواهید داشت. اون میاد دنبال من چیزهایی رخ خواهد داد که هیچ یک از ما نمی توانیم آنها را تصور کنیم. این همان چیزی است که در آن نوع دیکتاتوری اتفاق می افتد، چیزی که او می گوید (او می خواهد). بیایید او را باور کنیم. حرفش را قبول کن.»

دنیرو گفت که در همدلی با حامیان ترامپ مشکل دارد، هرچند او حدس می‌زد که آنها به دلیل پیام خشم‌آمیز او از نامزد حمایت کرده‌اند. او گفت: “آنها می خواهند با مردم لعنت کنند، آنها را به هم بزنند، زیرا آنها از چیزی ناراضی هستند.”

ترامپ که با تشویق های طولانی اعلام کرد، «یک خودشیفته جامعه گرا، روان پریش، بدخیم است» و افزود: «او فرد خطرناکی است… (مردم) به نوعی فکر می کنند که او اجابت دعاهای آنها خواهد بود، هر چه که باشد، خدا می داند.

دنیرو گفت که ترامپ را در سال‌هایی که در نیویورک سرمایه‌دار املاک و مستغلات بود نمی‌شناخت و هرگز تمایلی به این کار نداشت. او گفت: “او یک احمق بود.” او یک دلقک بود.

این بازیگر در پایان سخنان خود، ترامپ را به عنوان یک قلدر کلاسیک در حیاط مدرسه مورد انتقاد قرار داد که مورد حمایت یک مرد خدمتکار بله قرار می گیرد.

او گفت: «مردم تصمیم می‌گیرند که آیا می‌خواهند با او مخالفت کنند یا می‌خواهند به او اجازه دهند فقط به آنها بگوید چه کار کنند و صاحب حیاط مدرسه یا زمین بسکتبال یا هر چیز دیگری شوند». “او باید متوقف شود.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.

منبع