آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود که هیچ کس نمی خواهد

در سال‌های گذشته، در مرحله اول انتخابات سراسری، حداقل یکی از نامزدهای ریاست جمهوری، خود را به عموم مردم معرفی کرده و ادعای خود را برای بردن کشور به مسیری جدید مطرح کرده است. اما این امسال غیرضروری شده است: رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و رئیس جمهور جو بایدن برای رای دهندگان آمریکایی بسیار آشنا هستند – و به طور گسترده ای محبوب نیستند.

جورج آرگودیل گفت: “من فکر می کنم این بدترین انتخابات در طول زندگی من است.” نیکی هیلی حامی از Gainesville، ویرجینیا. این وحشتناک است که ما نامزدهای بهتری نداریم.»

مربوط: RNC: کودتای ترامپ با یک وفادار به عنوان رئیس و عروس به عنوان رئیس مشترک

پگی هادسون، یکی از رای‌دهندگان اولیه در چارلستون، کارولینای جنوبی، با این نظر موافق است: «این یک وضعیت غم‌انگیز برای کشور ما است که این دو بهترین نامزدی هستند که می‌توانیم به آن‌ها برسیم.

جودیت اسمیت، از Moncks Corner، کارولینای جنوبی، در مورد بایدن و ترامپ گفت: “این مانند انتخاب بین جوجه تیغی و جوجه تیغی است.”

از آنجایی که فصل مقدماتی به پایان مورد انتظار می رسد، پس از کناره گیری هیلی از انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در روز چهارشنبه، ناامیدی رای دهندگان از گزینه های انتخابات عمومی قابل لمس است.

بر اساس میانگین های نظرسنجی FiveThirtyEight، محبوبیت بایدن اکنون 38.1 درصد است و رتبه ترامپ به طور اسمی قوی تر از 42.6 درصد است، به این معنی که اکثریت آمریکایی ها هر دو مرد را دوست ندارند.

این نظرات ناچیز بر نظرات رأی دهندگان در مورد انتخابات عمومی نیز تأثیر گذاشته است. نظرسنجی YouGov و دانشگاه ماساچوست آمهرست که در ژانویه انجام شد نشان داد که 45 درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که دیدار مجدد بایدن و ترامپ برای این کشور بد است. 26 درصد دیگر می گویند بازی برگشت نه خوب است و نه بد، در حالی که فقط 29 درصد آن را برای کشور خوب می دانند.

همه چیز به یک دلیل نیست. بسیاری از رأی‌دهندگانی که از گزینه‌های انتخاباتی عمومی خود گلایه می‌کنند، طیف متنوعی از دیدگاه‌های ایدئولوژیک را نشان می‌دهند، از جمهوری‌خواهان ضد ترامپ گرفته تا مترقیانی که از واکنش بایدن به جنگ غزه خشمگین هستند.

جسی رودز، استاد علوم سیاسی در دانشگاه ماساچوست آمهرست، گفت: «در کل، دوگانگی و ناامیدی زیادی در مورد دورنمای بازی برگشت وجود دارد. این تصور گسترده در میان آن افراد وجود دارد که نامزدها خیلی مسن هستند و تمایل دارند روی موضوعاتی تمرکز کنند که مسائل دیروز است.

گفتگوها در مسیر مبارزات انتخاباتی منعکس کننده آن باورهای رایج است، زیرا تعدادی از رای دهندگان اولیه در چندین ایالت گفتند که ای کاش گزینه دیگری برای نوامبر داشتند. در میان جمهوری خواهان ضد ترامپ، که بسیاری از آنها در انتخابات مقدماتی خود به هیلی رای دادند، انتخاب مجدد رئیس جمهور سابق نشان دهنده بازگشت به هرج و مرجی است که اولین دوره ریاست جمهوری او را تعریف کرد. آنها با تکرار نگرانی های مشترک اکثر دموکرات ها، پیش بینی می کنند که ترامپ در صورت انتخاب شدن، بنیان دولت ایالات متحده را تضعیف خواهد کرد.

مربوط: بایدن با قطار سواری از بررسی های مثبت وضعیت اتحادیه در مسیر مبارزات انتخاباتی قرار گرفت

وینسنت دی مارو، یک رای دهنده 80 ساله در چارلستون که ماه گذشته در انتخابات مقدماتی به هیلی رای داد، خلق و خوی ترامپ و سن 81 ساله بایدن را به عنوان مسئولیت مهم برای آینده کشور ذکر کرد (ترامپ 77 ساله است).

او گفت: «من می‌خواهم کشور را بقای خود ببینم و فکر نمی‌کنم در زمان ترامپ این کار ادامه پیدا کند. اما او افزود: «فکر نمی‌کنم در حال حاضر بایدن رئیس‌جمهور خوبی باشد. من نمیتونم رئیس جمهور بشم من می دانم محدودیت هایم چیست و نسبت به بایدن وضعیت بهتری دارم.»

آرگودیل در اوایل انتخابات مقدماتی ویرجینیا برای رای دادن به هیلی رای داد، اما او گفت که اگر ترامپ نامزد جمهوری خواهان شود، باید در انتخابات عمومی از بایدن حمایت کند.

او گفت: “من طرف محافظه کار هستم و (هیلی) از نظر من تنها نامزد قابل قبول است.” (ترامپ) فقط یک انسان وحشتناک است و سزاوار هیچ رای نیست.

اگرچه دموکرات ها به طور کلی با این ارزیابی موافق هستند، اما برخی نگرانی هایی در مورد بایدن دارند، به ویژه در مورد سن او. هادسون اذعان داشت که سیاست او به سمت چپ گرایش دارد، زیرا قبلا برای سناتور فقید دموکرات فریتز هولینگز از کارولینای جنوبی کار می کرد، اما او در چارلستون رای اولیه را برای هیلی به صندوق انداخت زیرا از ترامپ “منزجر” شده بود. هادسون اعلام کرد که در ماه نوامبر از بایدن حمایت خواهد کرد، اما از گزینه های موجود در انتخابات عمومی برای رای دهندگان ابراز تاسف کرد.

نه اینکه جو بایدن کار خوبی انجام نداده است. هادسون گفت: او کارهای بسیار خوبی برای این کشور انجام داده است. اما من فکر می کنم که زمان آن فرا رسیده است که نسل جدیدی از رهبران را انتخاب کنیم.

مشکل اشتیاق

جنگ در غزه آسیب پذیری انتخاباتی قابل توجهی را برای بایدن ایجاد کرده است، زیرا رئیس جمهور با انتقاد شدید ترقی خواهان در حزب خود به دلیل واکنش وی به حملات هوایی اسرائیل که منجر به کشته شدن بیش از 30000 فلسطینی شده است، مواجه شده است.

مربوط: قمار ترامپ در فلوریدا می تواند به معنای عدم محاکمه انتخاباتی قبل از انتخابات 2024 باشد

رهبران مترقی در چندین ایالت کمپین هایی را سازماندهی کرده اند تا از حامیان خود بخواهند به جای رای دادن به بایدن به عنوان ابزاری برای اعتراض به نحوه مدیریت جنگ، رای «غیرمتعهد» یا «آن را خالی بگذارند». در میشیگان، افراد متعهد 13 درصد از آرا را در انتخابات مقدماتی ماه گذشته به دست آوردند، و غیرمتعهدها 19 درصد از آرا را در انتخابات مقدماتی دموکرات مینه سوتا در روز سه شنبه به دست آوردند.

حسن جاما، یک امام جماعت در مینیاپولیس، مینه سوتا، در سال 2020 برای بایدن مبارزات انتخاباتی کرد اما به کمپین غیرمتعهد پیوست. هنگامی که از او در مورد گزینه های او برای ماه نوامبر پرسیده شد، او پیشنهاد کرد که ممکن است به نامزد دیگری غیر از بایدن یا ترامپ رأی دهد. رای دهندگان می توانند به نامزد مستقل ریاست جمهوری، کرنل وست، یا نامزد حزب سبز، جیل استاین، رای بدهند، که هر دوی آنها اقدامات اسرائیل در غزه را به عنوان “نسل کشی” محکوم کرده اند، یا می توانند بالای برگه را خالی بگذارند.

جاما گفت: “ما به ترامپ رای نمی دهیم، قطعا نه.” ما بیش از دو انتخاب داریم.»

روث شولتز، رای‌دهنده مقدماتی مینه‌سوتا که با خانواده‌های MN برای فلسطین سازماندهی کرده است، به طور مشابه رأی دادن به ترامپ را رد کرد، اما او هنوز متعهد به حمایت از بایدن در انتخابات عمومی نیست.

می دانم که هرگز به ترامپ رای نخواهم داد. شولتز گفت که این یک امر مسلم است. من می خواهم ببینم که رئیس جمهور بایدن موضع محکم تری برای صلح و چگونگی دستیابی به آتش بس اتخاذ کند و از همه ابزارهایی که در اختیار دارد برای انجام این کار استفاده کند. من به عنوان یک رای دهنده در انتخابات عمومی به آن نگاه می کنم.»

هیاهو در میان بسیاری از رای دهندگان چپ باعث ایجاد شکاف شور و شوق بین دو حزب سیاسی شده است که می تواند برای بایدن مشکل ایجاد کند. اگرچه بسیاری از افرادی که در سال 2020 از بایدن حمایت کردند نسبت به انتخاب مجدد او ابراز نگرانی کردند، اما وفادارترین حامیان ترامپ مانند همیشه پرشور هستند. بر اساس نظرسنجی YouGov-UMass، 45 درصد از جمهوری خواهان معتقدند که دیدار مجدد بایدن و ترامپ برای کشور خوب است، اما تنها 21 درصد از دموکرات ها همین را می گویند.

مربوط: بایدن از برنامه های آب و هوایی عقب نشینی می کند و برای رای دهندگان جوان و میانه روها «طناب تنگ راه می رود»

هنگام صحبت با رای دهندگان ترامپ در مسیر مبارزات انتخاباتی، بسیاری به سرعت از او به عنوان بهترین رئیس جمهور دوران زندگی خود تمجید می کنند و هیچ تردیدی در مورد حمایت مجدد از او در پاییز امسال نشان نمی دهند.

کریس پنینگتون، رای دهنده ای از جزیره جانز، کارولینای جنوبی، گفت: «از زمانی که او نامزد شد (در سال 2016)، از پله برقی (در برج ترامپ) پایین آمد، از او حمایت کردم. “من فکر می کنم او بهترین کسی است که می تواند تمام مشکلاتی که ما داریم را بر عهده بگیرد.”

آرگودیل از ترامپ حمایت نمی کند، اما از نزدیک دیده است که چقدر می تواند از خود الهام بگیرد. او گفت: «در حلقه اجتماعی من، ترامپ‌ها هستند، بنابراین آنها سرسخت هستند. اگر او در خیابان پنجم به کسی شلیک کرد، باز هم به او رای می دادند.

اگر بایدن بخواهد در ماه نوامبر برنده شود، باید تلاش کند تا این شکاف شور و شوق را کم کند یا به اندازه کافی افراد مستقل بی میل را وارد اردوگاه خود کند – یا به احتمال زیاد، هر دو را انجام دهد.

پیش بینی های وحشتناک

ناامیدی گسترده در میان رای دهندگان در مورد بازی مجدد بایدن و ترامپ در پاییز امسال پیامدهای سیاسی گسترده ای خواهد داشت، اما نظرات آنها در مورد انتخابات نیز افشاگری های شگفت انگیزی را در مورد ترس آمریکایی ها از آینده این کشور ارائه می دهد.

نظرسنجی YouGov-UMass شامل سوالاتی بود که از پاسخ‌دهندگان می‌پرسیدند در صورت پیروزی طرف مقابل در کاخ سفید چه اتفاقی می‌افتد. رودز گفت که پاسخ‌ها هم وخیم و هم مشخص بودند و پاسخ دهندگان پایان دموکراسی و افزایش شدید آزار و شکنجه سیاسی را در صورت شکست حزبشان پیش‌بینی کردند.

رودز گفت: «این تصور که پیروزی نامزد دیگر خطرناک و تهدیدکننده خواهد بود، مدتی است که به طور مداوم در حال افزایش است. “من فکر می کنم آنچه در این چرخه انتخابات متمایز است این است که این احساسات چقدر شدید و شخصی هستند.”

بایدن و ترامپ هر دو به شدت درباره اینکه در صورت پیروزی رقیبشان چه اتفاقی می‌افتد صحبت کرده‌اند و به نظر می‌رسد که این استدلال‌ها برای بسیاری از رای‌دهندگان کم‌رنگ شده است.

ناتان ریشتر، که روز سه‌شنبه در آرلینگتون ویرجینیا به بایدن رای داد، در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید، مختصر بود. او گفت: «خواهش می کنم، خدا، نه. من توانایی کشورمان برای مقاومت در برابر چهار سال دیگر ترامپ را زیر سوال می‌برم.»

جان شوستر گفت که قصد دارد در ماه نوامبر به بایدن رای دهد، اما به دلیل نگرانی شدیدش از پیروزی ترامپ، رای اولیه را به هیلی داد.

شوستر گفت: «هیچ ضرورتی بزرگتر از توقف دونالد ترامپ در جهان وجود ندارد. اگر او رئیس جمهور شود، پایان دموکراسی و نظم جهانی خواهد بود.

رودز خاطرنشان کرد که حامیان بایدن تمایل دارند که مخاطرات انتخابات را در قالب دموکراسی و خشونت سیاسی چارچوب بندی کنند، در حالی که نگرانی های حامیان ترامپ بیشتر حول محور تهدیدی است که دموکرات ها برای ارزش های آمریکایی ایجاد می کنند. داگلاس بنتون، یکی از حامیان ترامپ از میرتل بیچ، کارولینای جنوبی، هشدار داد که اگر بایدن در انتخابات مجدد پیروز شود، ایالات متحده به یک “کشور جهان سومی” تبدیل خواهد شد.

بنتون گفت: «کسب و کار ما خراب است. اینگونه است که ما از طریق سرمایه داری و دموکراسی و قوانین به سودآورترین کشور روی کره زمین تبدیل شدیم. در حال حاضر هر سه آنها رفته اند.»

انتخابات گذشته ثابت کرده است که احساسات منفی چقدر می تواند در رای دهندگان انگیزه ایجاد کند، به همین دلیل است که رودز معتقد است علیرغم عدم محبوبیت نامزدها، مشارکت همچنان در ماه نوامبر بالا خواهد بود.

رودز گفت: “این انتخاباتی نیست که مردم را بر اساس احساسات مثبت الهام بخشد.” اما این انتخاباتی است که من شدیداً به آن مشکوک هستم که در نهایت بسیاری از مردم را بسیج خواهد کرد زیرا آنها معتقدند که رای آنها برای محافظت از خودشان مهم است.

لورن گامبینو، خبرنگار گاردین، از Moncks Corner، کارولینای جنوبی، و راشل لینگانگ، خبرنگار گاردین، از مینیاپولیس، مینه‌سوتا گزارش می‌داد.

منبع