دنیس ریچاردز پس از اینکه چارلی شین او را به خاطر پیوستن دختر 18 ساله به OnlyFans سرزنش می کند از خود دفاع می کند.

این شخصیت را می‌توان در حال رقصیدن در اطراف دریاچه دید و در پس‌زمینه آن عبارت «تبریک» نوشته شده بود. چارلی این پست را زیر عنوان کرد: «رویای دیشب».



Source link

در ماه فوریه، چارلی به TikTok پیوست. برای اولین ویدیوی خود، وال استریت این بازیگر کلیپی از یک مرد کارتونی با کت و شلوار دایناسور سبز با عکسی از صورتش که روی آن چسبیده به اشتراک گذاشت.

دو نفر و نصفی چارلی، بازیگر 56 ساله، از آن زمان گفته است: “او اکنون 18 سال دارد و با مادرش زندگی می کند. این در زیر سقف من رخ نداد.»

ریچاردز به این نشریه گفت: “سامی 18 ساله است و این تصمیم بر اساس خانه ای که در آن زندگی می کند نبود. تنها کاری که من به عنوان والدین می توانم انجام دهم این است که او را راهنمایی کنم و به قضاوتش اعتماد کنم، اما او خودش انتخاب می کند.”

سام “سامی” شین، 18 ساله، روز دوشنبه (13 ژوئن) اعلام کرد که به این پلتفرم – که به میزبانی محتوای غیراخلاقی جنسی معروف است – می‌پیوندد و عکسی از خود در لباس شنا با این عبارت به اشتراک گذاشت: “لینک موجود در بیو من را کلیک کنید. اگر می خواهید بیشتر ببینید.”

او گفت صفحه ششم: “من این را نمی پذیرم، اما از آنجایی که نمی توانم از آن جلوگیری کنم، از او خواستم که آن را با کلاس، خلاقانه نگه دارد و صداقت خود را قربانی نکند.”

(اینستاگرام)

ریچاردز و چارلی که از سال 2002 تا 2006 ازدواج کرده بودند، در زمانی که با هم بودند دو دختر داشتند: سامی و لولا رز، 17 ساله.

  (اینستاگرام)

دنیس ریچاردز پس از اینکه چارلی شین همسر سابقش را به خاطر اجازه دادن به دختر بزرگشان برای ایجاد پروفایل OnlyFans سرزنش کرد، پاسخ داد.