دموکرات‌ها کمک 39.8 میلیارد دلاری به اوکراین را پیشنهاد می‌کنند که به کمک کووید-19 مرتبط نیست

پیشنهاد 39.8 میلیارد دلاری از سوی سناتور پاتریک لیهی، رئیس کمیته تخصیص بودجه سنا و رزا دلاورو، نماینده کنگره، رئیس کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان ارائه شده است. یک منبع آگاه به این گفتگوها گفت که کمک به اوکراین ممکن است به زودی در روز سه شنبه به رای گذاشته شود.

یک مقام ارشد دفاعی روز دوشنبه به خبرنگاران گفت که روس‌ها در منطقه دونباس پیشرفت نابرابر و فزاینده‌ای داشته‌اند، اگرچه آنها “عملاً هیچ پیشرفتی در جنوب” نداشته‌اند. این مقام گفت که تحریم‌های روسیه در حال “گاز زدن” به پایگاه صنعتی دفاعی روسیه است. به عنوان مثال، روسیه برای تکمیل مهمات هدایت شونده دقیق خود با مشکل مواجه است.

آقای بایدن که داشت درخواست بسته کمکی 33 میلیارد دلاری به اوکراین کردروز دوشنبه از کنگره خواست فورا بودجه اوکراین را تصویب کند. او گفت که حدود 10 روز تا پایان بودجه برای حمایت از تلاش های نظامی اوکراین باقی مانده است.

میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا، هفته گذشته گفت که “به احتمال زیاد” از این مقدار کمک حمایت خواهد کرد، و سایر جمهوری خواهان نیز از حمایت احتمالی خبر داده اند.

– النور واتسون در این گزارش مشارکت داشت.

سرمایه گذاران ارشد دموکرات یک بسته کمکی 39.8 میلیارد دلاری را پیشنهاد می کنند اوکرایندو منبع آشنا به این پیشنهاد به سی‌بی‌اس نیوز گفتند، با افزایش 3.4 میلیارد دلاری برای غذا و 3.4 میلیارد دلاری در اختیارات اضافی برای کاهش تجهیزات نظامی رئیس جمهور بیش از درخواست رئیس جمهور بایدن. این پیشنهاد در جریان مذاکرات ارائه شد و تا بعدازظهر دوشنبه هنوز به طور رسمی معرفی نشده بود.

نرخ وام مسکن با سریع ترین نرخ در یک دهه اخیر در حال افزایش است

روز دوشنبه، رئیس جمهور لایحه ای را امضا کرد به او این اختیار را می دهد که تجهیزات دفاعی را به اوکراین و دیگر کشورهای اروپای عید پاک قرض دهد یا اجاره دهد. این برنامه پس از یک برنامه دوران جنگ جهانی دوم که برای پیروزی متحدان در برابر آلمان نازی بسیار مهم بود، ساخته شده است.

آقای بایدن روز دوشنبه گفت: “هزینه مبارزه ارزان نیست، اما تهاجم پرهزینه تر است.” “به همین دلیل است که ما در این می مانیم.”

دولت بایدن امیدوار است که کمک های پیشنهادی اوکراین به اوکراین محاصره شده برای پنج ماه آینده، یعنی تا پایان سال مالی، کمک کند.

کمک های اوکراین به آن مرتبط نخواهد بود کووید-۱۹ کمک، چیزی که بسیاری از دموکرات ها به آن امیدوار بودند، اما احتمالاً حمایت کافی از جمهوری خواهان را جلب نمی کرد. یک منبع کنگره گفت، پرزیدنت بایدن به رهبری کنگره اطلاع داده است که با توجه به مخالفت جمهوری خواهان سنا، می‌خواهد ابتدا کمک‌های اوکراین را بدون کمک‌های COVID-19 تصویب کند و سپس کمک‌های COVID-19 را به عنوان یک لایحه جداگانه تصویب کند. هر دو لایحه در مجلس منشاء خواهند گرفت.

متهم در دادگاه ماریو باتالی شهادت می دهد



Source link

منبع دیگری که با این بحث ها آشنا بود گفت: «همه موافق هستند که کمک های COVID این روند را کاهش می دهد و مدیر چند روز دیگر پول اوکراین را تمام می کند.

رئیس جمهور روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: «پیش از این، من به کنگره توصیه کرده بودم که در مورد بودجه بسیار مورد نیاز برای درمان کووید، واکسن ها و آزمایش ها، به عنوان بخشی از لایحه الحاقی اوکراین، اقدامات معوقه انجام دهد. با این حال، رهبران کنگره در هر دو حزب به من اطلاع داده‌اند که چنین افزوده‌ای باعث کاهش سرعت کمک فوری اوکراین می‌شود – دیدگاهی که توسط چندین جمهوری‌خواه کنگره بیان شده است. ما نمی‌توانیم در این تلاش حیاتی جنگی تاخیر داشته باشیم. بنابراین، من حاضرم بپذیرم که این دو اقدام به طور جداگانه انجام شود تا لایحه کمک اوکراین فوراً به میز من برسد.”

بچه های محله دوچرخه سواری را به پسر می آموزند

بن ساسه، سناتور جمهوری‌خواه پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه اوکراین و کووید به هم مرتبط نمی‌شوند، گفت: «خوب است – کمک‌های اوکراین نباید در سیاست‌های حزبی غرق شود». “کمک به زلنسکی کمتر از یک درصد از آخرین توافق بزرگی بود که واشنگتن به امضا رساند. این بسیار ساده است: اگر ما می‌خواهیم اوکراین پیروز شود، باید به مسلح کردن آنها تا دندون ادامه دهیم. یک لایحه پاک اوکراین دارای این موضوع است. بیایید این کار را انجام دهیم.”