چگونه زندانی و افسر فراری آلاباما هنوز مفقود هستند؟ کارشناس می گوید پول.


یکی از فرماندهان سابق سرویس مارشال‌های ایالات متحده می‌گوید که یک افسر اصلاحات آلاباما و یک زندانی فراری ممکن است بیش از یک هفته از پلیس فرار کرده باشند، اما فقط “مسئله زمان” است تا زمانی که آنها بلغزند و دستگیر شوند.

افسر سابق اصلاحات، ویکی وایت، 56 ساله، و زندانی، کیسی وایت، 38 ساله، در 29 آوریل ناپدید شدند و مقامات از آن زمان گفته اند که این زوج “عاشقانه ای در زندان” داشتند و در حال برنامه ریزی برای فرار بودند.

لنی دی پال، بازرس ارشد و فرمانده سابق نیروی عملیات فراری منطقه ای نیویورک/نیوجرسی، گفت که این زوج احتمالاً به دلیل بیش از 90 هزار دلار پول نقد ویکی وایت از فروش خانه خود در یک ماه پیش، ناشناخته مانده اند. .

دپل به USA TODAY گفت: سفیدپوستان که هیچ ارتباطی با هم ندارند، می توانند برای مدتی «تاریک شوند» و از شناسایی اجتناب کنند. استراحت خواهد بود.”

DePaul با تحقیقات در حال انجام مرتبط نیست.

‘بازگشت به میدان یک’: پلیس یک SUV رها شده را پیدا می کند، اما زندانی، افسر هنوز گم شده است

ویکی وایت، که مقامات از آن زمان او را شریک جرم نامیدند، ظاهراً به همکارانش گفته بود که کیسی وایت را قبل از ناپدید شدن این زوج به یک قرار دادگاه می برد. فیلم های نظارتی نشان می دهد که ویکی وایت در حال اسکورت کیسی وایت از مرکز بازداشت کانتی لادردیل و داخل یک ماشین گشت است که بعداً در روز رها شده در یک مرکز خرید پیدا شد.

سرویس مارشال های ایالات متحده در بیانیه ای اعلام کرد که ویکی وایت ظاهراً خانه خود را فروخته و قرار بود روزی که این زوج فرار کنند بازنشسته شود. از آن زمان حکم بازداشت او صادر شده است.

ریک سینگلتون، کلانتر شهرستان لادردیل، روز جمعه گفت که کشف یک خودروی فراری فورد اج مدل 2007 نارنجی رنگ در حدود 100 مایلی زندان، بازرسان را “به میدان اول” برمی گرداند، زیرا این زوج “برنامه ای بسیار حساب شده” داشتند.

سینگلتون پس از پیدا شدن وسیله نقلیه در یک یدک کش در تنسی گفت: «ما به نوعی در ضرر هستیم. سینگلتون گفت این وسیله نقلیه روزی که سفیدپوستان از زندان فرار کردند، یدک‌کش شده بود، اما تا روز پنج‌شنبه بود که مقامات تنسی متوجه شدند که این خودرو همان ماشینی است که به جستجو گره خورده است.

سینگلتون گفت وایت خودرو را با نام مستعار خریداری کرد. ویدئو همچنین او را در یک مسافرخانه Quality Inn در فاصله چند قدمی جایی که ماشین را در شب قبل از فرار خریده بود نشان داد. به گفته سینگلتون، خودرو ممکن است مشکلات مکانیکی داشته باشد که آنها را به یک انحنا انداخته است که برای آن برنامه ریزی نکرده بودند، اما سفیدپوشان احتمالا بهبود یافته اند. وی افزود که ویکی وایت نیز احتمالا از هویت های جعلی جدید استفاده می کند.

قبلا: ویکی وایت، زندانی فراری کیسی وایت “رابطه خاصی” داشتند

سرویس مارشال های ایالات متحده روز دوشنبه گفت که بازرسان یک وسیله نقلیه متروکه دیگر را در ایوانسویل، ایلینوی پیدا کردند که گمان می رود توسط سفیدپوستان استفاده می شده است.

در یک بیانیه خبری، مقامات گفتند یکشنبه شب اطلاعاتی دریافت کردند مبنی بر اینکه یک خودروی فورد F-150 مدل 2006 کشف شده است.

فیلم دوربین امنیتی ارائه شده توسط صاحب کارواش مردی را نشان می دهد که در کنار کامیون ایستاده است که شباهت زیادی به کیسی وایت دارد. در این انتشار توضیحی داده نشده است که آیا مقامات معتقدند این او است یا خیر.

دیو ویدینگ، کلانتر شهرستان واندربورگ، گفت که این وسیله نقلیه در 3 مه رها شده است، و گفت بعید است که هر دو فراری هنوز در منطقه ایوانزویل باشند.

مردی در کنار کامیونی ایستاده است که به گفته مارشال های ایالات متحده توسط زندانی فراری آلابامایی، کیسی وایت در کارواش واینباخ در ایوانسویل، ایندیانا، رانندگی می کرد.  این کامیون روز یکشنبه، 8 مه، رها شده در آنجا پیدا شد. وایت هفته گذشته به همراه افسر اصلاح و تربیت سابق ویکی وایت از زندان آلاباما فرار کرد.

مردی در کنار کامیونی ایستاده است که به گفته مارشال های ایالات متحده توسط زندانی فراری آلابامایی، کیسی وایت در کارواش واینباخ در ایوانسویل، ایندیانا، رانندگی می کرد. این کامیون روز یکشنبه، 8 مه، رها شده در آنجا پیدا شد. وایت هفته گذشته به همراه افسر اصلاح و تربیت سابق ویکی وایت از زندان آلاباما فرار کرد.

دیپل، که بیش از 30 سال روی تحقیقات فراری کار کرده است، گفت: به احتمال زیاد بازرسان روی ویکی وایت تمرکز کرده اند و “دنیای او را زیر و رو می کنند” تا تلاش کنند گام های بعدی این زوج را پیش بینی کنند.

او درباره بازپرسان گفت: «شما آنها می شوید. “حرکت بعدی شما چه خواهد بود؟”

او افزود که مقامات احتمالاً به ردپای دیجیتالی او نگاه می کنند تا متوجه شوند که او با چه کسی در تماس بوده است، کجا از او بازدید کرده است و کارهای روزمره او چیست. دی پاول گفت که تاریخچه اینترنت و ارتباطات رسانه های اجتماعی او نیز ممکن است مفید باشد.

به گفته وزارت دادگستری، در سال 2021، مارشال ها بیش از 84000 فراری را با حکم های فدرال، ایالتی و محلی دستگیر کردند. دپول گفت، در حالی که اکثر آنها به این اندازه بالا نیستند، با توجه به ظاهر فیزیکی کیسی وایت، توجه عمومی در مورد سفیدپوشان چیز خوبی است.

دیپل گفت: با 6 فوت، 9 اینچ قد و وزن تقریبی 330 پوند، “او در معرض دید عموم قرار نخواهد گرفت.”

ویکی وایت حدود 5 فوت و 5 اینچ قد دارد و سرویس Marshals عکس هایی را منتشر کرده است که قد این زوج را در کنار یکدیگر مقایسه می کند. سرویس مارشال ها همچنین عکس هایی از ویکی وایت منتشر کرد که نشان می دهد اگر موهایش تیره بود چه شکلی می شد.

DePaul گفت نکات عمومی می تواند برای به دست آوردن سرنخ مفید باشد، و سینگلتون به سی ان ان گفت که نکاتی از مشاهده گزارش شده از فلوریدا به کنتاکی رسیده است. مارشال‌ها روز جمعه گفتند که 10000 دلار برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری کیسی وایت شود و 5000 دلار برای اطلاعات در مورد ویکی وایت پیشنهاد داده‌اند.

دپل گفت، نگرانی در حرکت رو به جلو، این است که آیا سفیدپوشان می توانند بدون حادثه بازداشت شوند. به گفته سرویس مارشال، این زوج باید خطرناک تلقی شوند و گمان می رود که به یک تفنگ AR-15، اسلحه دستی و یک تفنگ ساچمه ای مسلح باشند.

کیسی وایت که در حال گذراندن حکم 75 سال زندان به اتهام آدم ربایی و اقدام به قتل بود، قرار بود ماه آینده در یک پرونده قتل عمدی محاکمه شود که پلیس می گوید او به آن اعتراف کرده است.

این تصویر ویدیویی که از یک فیلم منتشر شده توسط اداره کلانتر شهرستان لادردیل گرفته شده است، کیسی وایت، زندانی در بازداشتگاه شرکت لادردیل را نشان می دهد که با کمک ویکی وایت، دستیار مدیر اصلاحات آلاباما در 29 آوریل 2022 فرار می کند. .

این تصویر ویدیویی که از یک فیلم منتشر شده توسط کلانتر شهرستان لادردیل گرفته شده است، کیسی وایت، زندانی در بازداشتگاه شرکت لادردیل را نشان می دهد که با کمک ویکی وایت، دستیار مدیر اصلاحات آلاباما در 29 آوریل 2022 فرار می کند.

سرویس مارشال ها گفت که کیسی وایت همچنین تهدید کرده بود که اگر از زندان خارج شود، دوست دختر سابق و خواهرش را خواهد کشت و از پلیس می خواست او را بکشد.

دیپل گفت، با توجه به سابقه خشونت کیسی وایت، ویکی وایت نیز ممکن است در خطر باشد. سینگلتون نیز نگرانی مشابهی را ابراز کرد و کیسی وایت را “فرار” خواند و گفت که می‌تواند در هر زمانی با او مخالفت کند.

سینگلتون گفت وایت ها رابطه ای دو ساله داشتند که شامل ملاقات ها و تماس های تلفنی فراتر از ساعات کاری ویکی وایت می شد. او گفت که کیسی وایت همچنین از امتیازات ویژه ای برخوردار شد که سایر زندانیان از آن برخوردار نبودند.

با این حال، با طولانی شدن جستجو، “زمان به سمت (بازرسان) است،” DePaul گفت. سفیدپوشان “اشتباه خواهند کرد، و سپس مانند یک کت و شلوار ارزان تمام آنها را خواهند گرفت.”

مشارکت کنندگان: کریستین فرناندو، ندیا یانسی-براگ و کدی استانتون، USA TODAY. هیوستون هاروود، پیک و مطبوعات Evansville; آسوشیتدپرس

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: به‌روزرسانی ویکی وایت: احتمالاً پول به مفقود شدن زندانی و افسر کمک می‌کند



Source link