در اینجا چیزی است که باید بدانید

دموکرات ها به دنبال برکناری تنها نماینده جمهوری خواه مریلند، اندی هریس، در ناحیه اول کنگره این ایالت هستند که در آن ترامپ در انتخابات 2020 با 14 درصد برنده شد. هریس بدون مخالفت در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان منطقه کاملا قرمز شرکت می کند.

در این عکس چهارشنبه، 20 آوریل 2016، دیوید ترون، سمت راست، مالک فروشگاه های زنجیره ای شراب توتال واین و بیشتر، به مسافران در ایستگاه مترو Shady Grove، در Derwood، Md.

هوگان در ژانویه 2023 به دلیل محدود بودن دوره ریاست خود، کرسی فرمانداری را در ایالتی که بایدن در انتخابات 2020 بیش از 30 درصد از آن را برعهده داشت آزاد کند.

هوگان از کلی شولز، یکی از مقامات سابق دولت خود برای این نامزدی حمایت کرده است. این مسابقه قرار است نبرد دیگری بین نفوذ ترامپ و جناح میانه‌روتر حزب جمهوری‌خواه باشد که تلاش می‌کند حزب را از رئیس‌جمهور سابق دور کند.

کلی شولز، که به دنبال نامزدی جمهوری‌خواهان برای فرمانداری مریلند است، پس از دریافت تاییدیه فرماندار لری هوگان، سمت راست، که مدت زمان محدودی دارد، در 22 مارس 2022، در آناپولیس، Md.

هفتمین جلسه استماع علنی کمیته 6 ژانویه که روز سه شنبه برگزار شد، نشان داد که هریس یکی از حداقل 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان بود که در نشست دسامبر 2020 کاخ سفید شرکت کرد و درباره برنامه ها و مسیرهای لغو انتخابات 2020 و حفظ ترامپ در قدرت بحث کرد. هریس همچنین یکی از 147 جمهوری خواه کنگره بود که به لغو نتایج انتخابات پس از 6 ژانویه رای دادند.

در نظرسنجی کالج گوچر که در ماه مارس انجام شد، هوگان 71 درصد در میان جمهوری‌خواهان، 69 درصد از مستقل‌ها و 61 درصد از دموکرات‌ها موافق بود.

  • صندوق رای دموکرات برای فرمانداری با 10 نامزد در برگه رای بسیار شلوغ تر است. سه نامزد پیشتاز به‌عنوان نامزد محتمل برای رقابت با نامزد جمهوری‌خواهان در ماه نوامبر ظاهر شده‌اند: ناظر مریلند، پیتر فرانچات، مدیر عامل غیرانتفاعی و نویسنده سابق، وس مور، و رئیس سابق کمیته ملی دموکرات تام پرز.، که به عنوان وزیر کار رئیس جمهور باراک اوباما خدمت می کرد.

    انتخابات سراسری در ماه نوامبر نیز نگاهی اجمالی به اثرات تقسیم مجدد خواهد داشت. در حالی که فرماندار ایالت یک جمهوری خواه است، هر دو مجلس در مجلس قانونگذاری ایالتی توسط اکثریت فوق العاده دموکرات رهبری می شوند. دموکرات‌ها تلاش کردند نقشه جدیدی را تصویب کنند که هفت کرسی از هشت کرسی کنگره را برای دموکرات‌ها امن می‌کرد، در حالی که تنها کرسی جمهوری‌خواهان را دوباره ترسیم می‌کردند تا رقابتی‌تر باشد. بعداً یک قاضی نقشه را بیرون انداخت و آن را یک “جنگجوی حزبی افراطی” خواند. نقشه جدید، تقسیم 7-1 ایالت بین دموکرات ها و جمهوری خواهان را حفظ می کند، اما یک کرسی آبی را رقابتی تر می کند.

  • یکی از کرسی‌های آسیب‌پذیر دموکرات‌ها

    هوگان در کنفرانس مطبوعاتی فوریه در مورد ون هولن به شوخی گفت: “او می تواند آسوده باشد و امشب خواب خوبی داشته باشد.”

    جابجایی صندلی به فهرست کنونی 22 مجلس دولتی تحت رهبری دموکرات ها اضافه می شود، به ویژه در زمانی که دموکرات ها به دنبال تقویت حقوق سقط جنین در سطح ایالت هستند، پس از لغو دادگاه عالی Roe v. Wade که حق سقط جنین در قانون اساسی را فراهم می کرد.

    رای شلوغ دموکرات ها برای فرمانداری

    دوره های میان دوره ای که نیمی از دوران ریاست جمهوری جو بایدن را نشان می دهد، در حال نزدیک تر شدن است. در حال حاضر سی ایالت انتخابات اولیه خود را برگزار کرده اند.

  • هوگان در دوران تصدی خود، علیرغم اینکه یک جمهوری خواه در ایالت آبی عمیق بود، از حمایت مطلوب دموکرات های مریلند برخوردار بود. او در زمانی که رئیس جمهور سابق خواستار وفاداری مطلق اعضای جمهوری خواه است، از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا فاصله گرفته و آشکارا از او انتقاد کرده است.

    ژوئیه برای انتخابات مقدماتی قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای آرام بوده است. مریلند تنها ایالتی است که مجموعه ای از انتخابات مقدماتی در ماه جولای برگزار می کند.

  • 10 نامزد در برگه رای برای رای دهندگان جمهوری خواه برای تصمیم گیری در مورد نامزدی برای مقابله با ون هولن وجود دارد. برجسته ترین نامزد تاجر جیمز تارانتین است که تنها نامزدی است که بیش از 100000 دلار جمع آوری کرده است.

    علیرغم تلاش برای خنثی کردن انتخابات، هریس انتظار داشت که تنها عضو حزب جمهوری خواه MD کنگره باقی بماند

    دموکرات‌ها می‌خواهند کرسی را پس بگیرند و از فرماندار ایالت بخواهند پایگاه رای‌دهندگان به شدت دموکرات آن را منعکس کند.

  • کلی شولز، که به دنبال نامزدی جمهوری‌خواهان برای فرمانداری مریلند است، پس از دریافت تاییدیه فرماندار لری هوگان، سمت راست، که مدت زمان محدودی دارد، در 22 مارس 2022، در آناپولیس، Md.

  • جمهوری خواهان به دلیل محبوبیت هوگان در یک ایالت به شدت دموکرات، خواستار رقابت هوگان با ون هولن بودند. هوگان در نهایت رد کرد و به رئیس فعلی مسیر نسبتاً روشنی برای انتخاب مجدد داد. گزارش سیاسی کوک کرسی او را کاملاً دموکراتیک ارزیابی می کند.

    سناتور کریس ون هولن، دکتر، پس از یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد طرح پیشنهادی

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: انتخابات اولیه مریلند: رقابت فرماندار و موارد دیگر



    منبع

    مریلند انتخابات مقدماتی خود را در سه‌شنبه آینده در یک ماه آرام برای انتخابات مقدماتی برگزار می‌کند، زیرا انتخابات میان‌دوره‌ای نوامبر نزدیک‌تر می‌شود. در ماه نوامبر، قابل توجه ترین رقابت در این ایالت، رقابت فرمانداری خواهد بود، زیرا دموکرات ها به دنبال جایگزینی فرماندار فعلی لری هوگان، یک جمهوری خواه، با یک فرماندار دموکرات در ایالت کاملا آبی هستند. سایر رقابت‌ها شامل انتخابات مقدماتی سنا و هشت مسابقه مجلس نمایندگان است.

    متن نوشته

    • در حالی که دموکرات‌ها به صندلی هریس چشم دوخته‌اند، جمهوری‌خواهان به دنبال راه‌اندازی در سایر بخش‌های مریلند هستند، با تمرکز بر ناحیه ششم کنگره مریلند، که در حال حاضر توسط نماینده دموکرات دیوید ترون اشغال شده است.

      در این عکس چهارشنبه، 20 آوریل 2016، دیوید ترون، سمت راست، مالک فروشگاه های زنجیره ای شراب توتال واین و بیشتر، به مسافران در ایستگاه مترو Shady Grove، در Derwood، Md.

      یک نظرسنجی کالج گوچر که با مشارکت بالتیمور بنر و WYPR انجام شد نشان داد که بین فرانچات، مور و پرز در میان رای دهندگان احتمالی دموکرات، یک رابطه آماری سه طرفه وجود دارد، به طوری که فرانچوت 16 درصد و مور و پرز هر دو با 14 درصد.

      یک صندلی امن برای دموکرات ها در سنا

      دو دموکرات برای نامزدی در رقابت با هریس، نماینده سابق ایالت مریلند، هیتر میزور و دیوید هاردن، مشاور امنیت ملی، رقابت می‌کنند. Mizeur یکی از افراد مورد علاقه برای برنده شدن در انتخابات مقدماتی است، با به رسمیت شناختن نام و جمع آوری کمک مالی پشت سر او، بیش از هریس.

      چه چیزی در خطر است؟

      • در حالی که هوگان صندلی را ترک می کند، ترامپ مشتاق است تا دن کاکس، نماینده ایالت مریلند را جایگزین او کند که تلاش کرد هوگان را به دلیل محدودیت های مریلند در مورد COVID-19 استیضاح کند. در 6 ژانویه، کاکس همچنین پنس، معاون رئیس جمهور سابق را به دلیل تایید نتایج انتخابات 2020 در توییتر “خائن” خواند.

        ندموکرات های ملی بر لزوم انتخاب مقامات حامی سقط جنین در سطح ایالتی برای محافظت و گسترش دسترسی به سقط جنین تاکید کرده اند. رنگ آبی مریلند برای دموکرات‌ها کلیدی است که برای حفظ حق سقط جنین تلاش می‌کنند، زیرا چندین ایالت قرمز سقط جنین را به طور کامل غیرقانونی کرده‌اند یا در حال حاضر در حال اعمال محدودیت‌های سقط جنین هستند.

      • سناتور کریس ون هولن، دکتر، پس از یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد پیشنهاد “معافیت مالیاتی برای قانون شکست اتحادیه” در ساختمان کنگره ایالات متحده در 12 می 2022 در واشنگتن دی سی با خبرنگاران صحبت می کند.

      انتخابات میان‌دوره‌ای امسال به نفع جمهوری‌خواهان است که انتظار می‌رود حداقل کنترل مجلس نمایندگان آمریکا را به دست آورند. متصدی پحزب ساکن از نظر تاریخی در میان دوره ای عملکرد ضعیفی داشته است، اما امسال می تواند برای دموکرات ها در بحبوحه تورم بالا و مخالفت فزاینده از بایدن بسیار بدتر باشد.

    • در انتخابات 2020، بایدن در ناحیه ترون با اختلافی نزدیک به 10 درصد پیروز شد. اما تقسیم بندی مجدد باعث شده که صندلی کمتر آبی باشد. در حالی که هنوز یک منطقه متمایل به دموکرات است، کرسی ترون در مقایسه با سایر کرسی‌هایی که بایدن در آن حضور داشت رقابتی‌ترین کرسی است.

      اما جمهوری خواهان ملی حمایت خود را از متیو فولدی، روزنامه نگار سابق که از حمایت کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان، از کالیفرنیا، و جمهوری خواه شماره 3 مجلس، الیز استفانیک، از R-NY برخوردار است، انداخته اند. Foldi همچنین تایید هوگان را دارد.

      یکی از کرسی‌های سنای مریلند در انتخابات میان‌دوره‌ای امسال انتخاب می‌شود، زیرا سناتور دموکرات فعلی کریس ون هولن از کرسی خود در نوامبر دفاع می‌کند.

      مریلند از نظر تاریخی یک ایالت دموکرات است، اما فرماندار فعلی آن یک جمهوری خواه محبوب در میان رای دهندگان هر دو حزب است.

    • رقابت فرمانداری همچنین شامل دو نامزد کمتر شناخته شده، رابین فیکر، وکیل دادگستری که اخیراً برکنار شده است، و جو ورنر، وکیلی که برای اولین بار وارد سیاست جمهوری خواه می شود، می شود.

      سوال بزرگ

      • رای دهندگان جمهوری خواه در این منطقه یک نامزد از میان شش نامزد را برای مقابله با ترون انتخاب خواهند کرد. نیل پاروت که در حال حاضر نماینده ایالت مریلند است، در انتخابات عمومی سال 2020 تقریباً 20 درصد مغلوب ترون شد و به دنبال یک مسابقه مجدد است.

        انتخابات سراسری برای 8 نوامبر برنامه ریزی شده است.

      جمهوری خواهان میانه رو سعی می کنند از ترامپ دوری کنند