یک کاربر یوتیوب به یک فروشگاه چمدان بی ادعا رفت و جایگزینی برای وسایلی که مسافران گم کرده بودند خرید

آنها معمولاً نمی توانند اقلام دقیق را پیدا کنند، بنابراین در عوض برای کسی که جفت مارک جیکوبز خود را گم کرده است، جایگزین مشابهی مانند عینک آفتابی گوچی بخرید.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

هوپ آلن که بیشتر با نام HopeScope شناخته می‌شود، در ویدیویی با عنوان «چمدان گم‌شده خریدم و آن را به صاحبش برگرداندم»، لوازم جانبی رها شده، لوازم الکترونیکی گران‌قیمت، کیف‌های گمشده لویی ویتون و سایر اقلام را پیدا می‌کند تا به صاحبان اصلی بازگرداند.

یک کاربر یوتیوب برای خرید اقلام گمشده و ارسال آنها به صاحبانشان به یک فروشگاه چمدان بی ادعا رفته است.

او سپس آنها را به صاحبان آنها که ادعا می کردند آنها را گم کرده اند، پس فرستاد و خواستار واکنش ویدئویی شد. اکثر آنها راضی به نظر می رسیدند، حتی اگر اقلام دقیقاً مشابه مواردی که از دست داده بودند نبود.

دو زن که چیزهایی را در دست دارند که از مرکز چمدان های بی ادعا خریده اند.

هوپ آلن، معروف به HopeScope، اقلام گمشده فالوورهایش را پس از ایجاد تماس خریداری کرد.

  • تلاش‌های آنها برای یافتن اقلام گم‌شده آن‌طور که انتظار داشتند موفقیت‌آمیز نبود، بنابراین آنها وب‌سایت‌هایی را که چمدان‌های بدون ادعا را می‌فروشند، بررسی کردند، جایی که توانستند موارد بیشتری را پیدا کنند.

    وبلاگی به نام Unclaimed Bagage می‌گوید که احمقانه‌ترین اقلامی که در چمدان‌های گمشده پیدا کرده‌اند شامل یک مار زنگی زنده، دوربین یک شاتل فضایی و یک رولکس پلاتینیومی به ارزش بیش از 60000 دلار است.

    فروشگاه‌های چمدان‌های بدون ادعا توسط شرکت‌های هواپیمایی اداره نمی‌شوند، زیرا هیچ سودی از فروش اقلام بلاعوض نمی‌برند. هنگامی که یک کیف حدود 60 روز نگه داشته می شود، حامل ها آنها را به خیریه اهدا می کنند یا آنها را می فروشند.

    در این ویدئو، آلن و نایگارد به دنبال مواردی مانند شال گردن، کت بلیزر، عینک آفتابی، کلاه و حتی دوربین پولاروید هستند.

    این در حالی است که مسافران با لغو پرواز، سوء استفاده از چمدان خود یا مجبور به پیاده شدن از هواپیماهایی که به تازگی سوار شده اند مواجه می شوند. امریکن ایرلاینز حتی یک نوجوان 12 ساله را در فرودگاه میامی از دست داد.

    این در حالی است که مسافران تابستان امسال با لغو پروازها، تأخیرها و بارهای ناگوار روبرو هستند.

  • دو زن که چیزهایی را در دست دارند که از مرکز چمدان های بی ادعا خریده اند.گتی ایماژ

    • یک کاربر یوتیوب ویدئویی با عنوان “چمدان گم شده خریدم و آن را به صاحبش برگرداندم” منتشر کرد.

    • آلن که 1.8 میلیون مشترک دارد، از آنها پرسید چه اقلامی را گم کرده‌اند و چه زمانی. Safiya Nygaard، یک یوتیوبر که به عنوان یک شکارچی گنج شناخته می شود، به تلاش آلن برای یافتن این اقلام گمشده پیوست.