آژانس رفاه کودکان فلوریدا گفت که بچه ها خوب هستند. در واقع آنها مرده بودند

«او» به Joassaint، 41 ساله، مادر سه فرزند که سال‌ها به دلیل گزارش‌های مداوم خشونت خانگی و فرزندپروری ضعیف با این اداره درگیر بود، اشاره کرد.

پرونده‌های پرونده یک عنصر حیاتی برای محافظت از کودکان هستند، سوابقی که نشان می‌دهد خانواده‌های مشکل‌دار تحت نظارت هستند و کودکان توسط یک فرد خارجی عینی نظارت می‌شوند. ورود عطف به ماسبق یک روز پس از مرگ کودکان – یکی از چندین مورد – سوالاتی را در مورد آژانسی ایجاد می کند که بازرسانش شناخته شده اند که بازدیدهایی را ثبت کرده اند که هرگز اتفاق نیفتاده است. چنین جعلی منجر به نتایج مرگبار شده است.

“او گزارش می دهد که همه چیز خوب است.”

قانونگذاران فلوریدا جعل اطلاعات در سوابق رفاهی کودکان پس از ناپدید شدن – و مرگ فرضی – ریلیا ویلسون 5 ساله را جرم دانستند. ریلیا که تحت مراقبت یکی از دوستان خانوادگی، جرالین گراهام، قرار گرفته بود، حدود 15 ماه ناپدید شده بود تا اینکه مدیران DCF متوجه شدند او رفته است.

جرالین گراهام

در مقابل، Joassaint عادت داشت بازرسان را اخراج کند و اغلب از باز کردن درب خود امتناع می‌کرد. دپارتمان از چنین رفتاری چشم پوشی می کرد، سپس بارها به این نتیجه رسید که بچه ها در خطر نیستند.

هنگامی که یک خبرنگار مکرراً در مورد نمادهای غیرعادی در شبکه خانواده ایمن فلوریدا، سیستم کامپیوتری آژانس، سؤال کرد، سخنگوی DCF پاسخی نداد.

در دسامبر 2020، پس از اینکه مدیران متوجه شدند که عکس‌های کودک نوپای تحت نظارت DCF، رشید برایانت، وارد سیستم داخلی پرونده‌سازی شده و مهرهای ردیابی GPS تعبیه‌شده با عکس‌ها، وجود دارد، یک کارمند پرونده از انجمن خصوصی کودک خانه اخراج شد.

جرالین گراهام

بارت گفت، نشانه‌هایی که با هفته‌ها تأخیر وارد می‌شوند، این احتمال را افزایش می‌دهند که در پرونده گنجانده شده‌اند، زیرا بازرسان یا کارگزاران پرونده «چشم‌انداز خودشان را می‌پوشانند».

از جفری، پسر 3 ساله جواسنت، بازپرس این تصویر اطمینان‌بخش را ارائه کرد: «او دوست دارد بازی کند، بخندد و چیزهایی را به چنگ آورد.» با اشاره به خواهر بزرگتر جفری، لورا 6 ساله، این روایت چنین بود: «او کودکی آرام است. [who] رفتار خوبی دارد.»

سول اصرار داشت که مامورانش بازپرس را در حضور گروهی از خبرنگاران تا محل رزرو او همراهی کنند. این مراسمی است که به نام «پیاده روی پرپ» شناخته می‌شود و معمولاً برای قاتلان متهم در نظر گرفته می‌شود.

بی‌نظمی‌ها مدت‌هاست که یک مشکل در سیستم رایانه‌ای بزرگ DCF بوده است – و اغلب تنها زمانی آشکار می‌شوند که یک کودک یا بزرگسال آسیب‌پذیر در اثر سوء استفاده یا بی‌توجهی بمیرد و سوابق ایالت را عمومی کند.

هفته ها انتظار برای وارد کردن اطلاعات در سیستم با جعل اطلاعات یکسان نیست. سیول، مشاور سابق DCF که در گروه‌های ضربتی که مرگ بحث‌برانگیز دو کودک فلوریدا را مطالعه می‌کردند، اضافه کرد: “شما تمام احساس فوریت را در اطلاعات از دست می‌دهید.”

سال 2002 بود و سیول مدیر منطقه ای وزارت اجرای قانون فلوریدا در خلیج تامپا بود. اداره پلیس لیکلند به تازگی زوجی را به قتل آلفردو مونتز ۲ ساله، پسر کوچکی که قرار بود از او مراقبت کنند، متهم کرده بود. FDLE سپس یک بازپرس را متهم کرد که سوابقی را تهیه کند تا نشان دهد او کار خود را انجام داده و کودک نوپا را زیر نظر گرفته است.

در 13 آوریل 2022، دقیقاً در ساعت 6:09 بعد از ظهر، یک بازپرس رفاه کودکان که به پرونده مادر میامی اودت جواسنت اختصاص داده شده بود، یادداشتی خوش خیم را وارد سیستم کامپیوتری وزارت کودکان و خانواده فلوریدا کرد.

تاریخ اکران گراهام در حال حاضر 2049 است، زمانی که او 103 ساله خواهد شد.

Perp walk

بارت گفت: «شما باید حداکثر ظرف 48 ساعت از زمانی که چیزی مشاهده شد، یا کاری انجام شد، یا فعالیت یا بازدید از خانه وارد این موارد شوید. “هر چیزی بعد از آن و [DCF’s] سیستم تضمین کیفیت خود باید آن را انتخاب می‌کرد.»

باسن خود را پوشانده اند

سول می گوید: «ما در مورد دستگیری بسیار علنی بودیم». در سراسر کشور پوشش داده شد.

در واقع، از روز قبل، جواسنت در زندان شهرستان میامی داد و لورا و جفری در سردخانه بودند. پلیس به خانه مادر در خیابان 75 شمال شرقی رسیده بود تا بچه ها را خفه کرده و خفه کرده بود. مادرشان به افسران گفت وضع بچه ها اینطوری بهتر است.

وی افزود: اگر نوشته نشده باشد، این اتفاق نیفتاده است.



منبع

از سال 2013، اولین سالی که چنین پرونده هایی در دسترس هستند، DCF تعداد زیادی از تحقیقات دفتر بازرس کل خود را در مورد ادعاهایی مبنی بر جعل پرونده توسط بازپرس یا کارمند پرونده گزارش کرده است. با این حال، این دفتر از سال 2016 تنها دو تحقیق جعل بسته را گزارش می دهد، یکی در اکتبر 2018 و دیگری در مارس 2021 بسته شد.

سول در مورد وارد کردن اطلاعات هفته‌ها پس از جمع‌آوری، گفت: «خطرناک است». “شما نمی توانید سطحی از حقیقت را حفظ کنید مگر اینکه آن را به شیوه معاصر انجام دهید.”

ملاقات با دو فرزند کوچکتر Joassaint، که طبق گزارش ها در 2 آوریل اتفاق افتاد، در خانه پدر لورا و جفری، فرانتزی بلوال 45 ساله، که به طور مداوم با بازرسان همکاری کرده بود و به دنبال حضانت فرزندانش بود – یک تلاش DCF بود. نتوانست حمایت کند.

DCF از آن زمان تاکنون از بحث در مورد بی نظمی ها یا انتشار هرگونه سوابق تحقیقات خود در مورد کارمند پرونده خودداری کرده است.

اگرچه جسد ریلیا هرگز پیدا نشد، گراهام به خاطر قتل او در مارس 2005 متهم شد. در ژانویه 2013، یک هیئت منصفه در میامی داد، گراهام را به جرم آدم ربایی و کودک آزاری محکوم کرد – اتهاماتی که از جمله موارد دیگر ناشی از شواهدی بود که گراهام نگه داشته بود. دختر کوچکی که در قفس سگ محبوس شده است. هیئت منصفه با یک اتهام قتل جداگانه به بن بست رسید و گراهام هرگز در این مورد مجددا محاکمه نشد.

بارت افزود: هیچ بهانه ای برای وارد نکردن به موقع این نمادها وجود ندارد.

بث بارت، مدیر رفاه کودکان که مدیر عامل خدمات خانواده Wesley House، ارائه‌دهنده خدمات فلوریدا کیز و مدیر سابق پروژه‌های رفاه کودکان برای دپارتمان مطالعات کودک و خانواده بود، گفت: «هرگز قابل قبول نیست که تا این حد منتظر بمانیم. در موسسه بهداشت روانی فلوریدا در دانشگاه فلوریدا جنوبی.

جیم سیول، یکی از مدیران بازنشسته وزارت اجرای قانون فلوریدا، اولین باری را که آژانس او ​​بر اساس قانونی که جعل سوابق حمایت از کودکان فلوریدا را جرم تلقی می کرد، متهم کرد، به یاد می آورد.

کارشناسان حمایت از کودکان می گویند که تمرین روزها یا هفته ها انتظار برای مستندسازی رویدادها باعث سردرگمی – اگر نه تقلب – می شود.