در اینجا دلیل شکست استیسی آبرامز است

اما برخی از همان رای دهندگان نوسانی که برای Warnock روی صفحه لمسی ضربه زدند، به فرماندار برایان کمپ نیز به جای آبرامز رای دادند. چطور ممکن است این اتفاق بیفتد وقتی یکی طرفدار انتخاب است و دیگری طرفدار زندگی؟ پاسخ – حداقل برای گرجی ها – این است که برای همه کوبیدن پاها، سقط جنین واقعاً سوال نبود. اگر اینطور بود، واکر، که گفته می‌شود هزینه دو سقط جنین برای دوست دختر سابقش را پرداخت کرده بود، اکنون به خانه در تگزاس بازمی‌گشت.

برایان کمپ در مسابقه برگشت جورجیا گوو پیروز شد و دوباره استیسی آبرامز را شکست داد

رقابت سنای آمریکا در گرجستان هرگز نباید به این نزدیکی می شد

بیشترین تاثیر قانون رای گیری جورجیا ممکن است در دور دوم انتخابات باشد

جسیکا مک گوان / گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

چیزی خطرناک‌تر این بود که چگونه آب‌های سیاسی مسموم شد. چیزی که تا به حال کمتر کسی با صدای بلند صحبت کرده است.

در واقع، آبرامز سیاست گرجستان را متحول کرده است. او رئیس اصلی شرکت کننده است. کار او پایه‌ها را حفر کرد و زیرساخت‌هایی را ایجاد کرد که دو دموکرات را در کرسی‌های سنای ایالات متحده به ارمغان آورد، و او راه را برای وارناک و سناتور جورجیا جان اوسف و همچنین خط لوله ای از نامزدهای سراسری هموار کرد. بایدن که در سال 2020 با اختلاف اندکی پیروز گرجستان شد، باید از آبرامز برای سازماندهی و ثبت نام میلیون ها رای دهنده در دهه گذشته تشکر کند. جورجیا اکنون به خاطر آبرامز در بازی است.

جدایی‌های پیش‌بینی‌شده انتظار ناگفته‌ای در محافل سیاسی بود و نشانه‌های اولیه وجود داشت که آبرامز در مشکل است. او و دوست دیرینه اش و شریک عدالت به ندرت در مسیر مبارزات انتخاباتی با هم دیده می شدند. برای اردوگاه وارناک، محاسبات سیاسی روشن بود: مسابقه خود را اجرا کنید.

برایان کمپ، استیسی آبرامز را به خاطر کاری که انجام نداد، اما او انجام داد، مورد انتقاد قرار داد.

وارناک سال ها وقت صرف کرده است تا شهرت خود را به عنوان یک رهبر آرام و دلسوز که از تبلیغات منفی دوری می کند، حفظ کند. از سوی دیگر، آبرامز هرگز از بالا زدن آستین های خود برای یک دور مشت های فکری نترسید. استایل او که شبیه به آن است دائماً به نمایش گذاشته می شد.

اما، رای گیری بلیط تقسیمی هر دو طرف را قطع کرد. و متأسفانه برای بقیه دموکرات‌ها در رای‌گیری، وارناک هیچ لباسی نداشت.

یادم می‌آید وقتی بالای پله‌های گرانیتی جمع می‌شدیم لرزیدم. اگر آبرامز آن روز می ترسید، هرگز نشان نمی داد. اینکه او نامزد دموکرات‌ها بود، همان‌طور که میلر بود، و تنها چهار سال پیش با چند هزار رای برنده شد، برای من گمراه نیست. حتی آن زمان هم داشت تاریخ می ساخت. در نهایت، به خاطر کار ما، آن پرچم یک روز پایین می آمد.

آن چیزها قبلا گفته شده بود. اما این بار، چهار سال پس از اینکه او برای اولین بار کلاهش را روی رینگ انداخت و میلیون‌ها نفر دیگر را در سینه جنگی‌اش انداخت، صداها بلندتر شد. خط حمله جدیدی وجود داشت. این بار می گویند که او خیلی معروف بود.

هیچ کمپین هماهنگی وجود نخواهد داشت.

بنابراین، وقتی رقیب او آشکارا از لابی‌گری او برای نامزدی جو بایدن در سال 2020 ناراحت بود، زخمی باز کرد. او می‌خواست همه بدانند که به قول مادربزرگم «بزرگ‌تر از اندازه برای بریس‌هایش» می‌شود.

اگرچه ما هر دو با فرکانس زیاد در MSNBC ظاهر شدیم و حتی تقریباً سه دهه پیش در ساختمان کنگره جورجیا راهپیمایی کردیم، من هرگز این افتخار را نداشتم که با او آشنا شوم. زمانی که او به‌عنوان یک سازمان‌دهنده به صحنه آمد، بهترین روزهای من به‌عنوان یک استراتژیست کمپین مدت‌ها پشت سرم بود.

حقیقت این است که او از کلیگ لایت نمی‌ترسد، اما از آن‌ها استفاده می‌کند تا به موضوعاتی مانند سرکوب رای‌دهندگان و اصلاحات عدالت کیفری توجه بیشتری نشان دهد. این واقعیت که او توسط طبقه سیاسی آتلانتا “مسح” نشده بود، هنوز برخی را اشتباه می کند، گویی که برای ترک ایالت یا کاندیداتوری برای منصب بالاتر نیاز به یک برگه مجوز داشت. آبرامز که به درستی خشمگین بود و همیشه در پیام بود، ائتلاف خود را به سختی ایجاد کرد – خانه به خانه و رای به رای – اما حسادت های سیاسی هم در محافل محافظه کار و هم در محافل لیبرال به راه افتادند. بوی بد حسادت حتی در بین مردم نیز موج می زد. که باید به صعودش افتخار می کرد

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

از قضا آن کار او را به عمارت فرمانداری نبرد. دلایل بی‌شماری برای آن وجود دارد، اما من فقط فکر می‌کردم که باید به صراحت در مورد آن صحبت کنیم. آبرامز نیازی به تغییر ندارد. ما انجام می دهیم.

منبع به ویژه ناامید کننده بود: سایر سیاهپوستان. آیا او نمی توانست در چهار سال گذشته مقداری وزن کم کند؟ یکی از قانونگذاران ایالت جنوبی در هنگام شام پرسید. “و شوهرش کجاست؟” پرسش‌ها و کنایه‌های زشت زیربنایی در مورد تمایلات جنسی او خیره‌کننده و دیوانه‌کننده بودند و اغلب از سوی برخی از افرادی که ادعا می‌کردند از او حمایت می‌کردند – دموکرات‌های دیگر – همراه بود.

با شروع غروب خورشید در شب انتخابات و رقابت‌ها به آرامی در سراسر کشور، به طور فزاینده‌ای مشخص شد که سناتور آمریکایی رافائل وارناک (D-GA) به دور دوم کشیده خواهد شد. نتیجه به همان اندازه که او با چه کسی می‌دوید – ستاره سابق دونده هرشل واکر – به همان اندازه مرتبط بود که با چه کسی می‌دوید. حتی اگر واکر به اندازه کافی چمدان برای پر کردن چرخ فلک دلتا داشت، حمایت او در میان انجیلی ها هرگز تزلزل نکرد. اگر وارناک رای دهندگان نوسان را از بین نمی برد، ممکن بود به طور کامل برنده شود. در واقع، کشیش در تمام حوزه‌های کانتی دی کالب، اولین بار برای هر نامزدی در تاریخ اخیر، از جمله مناطق تحت پوشش حزب جمهوری‌خواه در شمال آن، پیروز شد.

من برای اولین بار نزدیک به 30 سال پیش آبرامز را ملاقات کردم، زمانی که او دانشجوی کالج اسپلمن و یکی از رهبران دانشجویان برای توانمندسازی آمریکایی های آفریقایی تبار (SAAE، تلفظ “Say”) بود. یک مادر مجرد جوان و چند سال بزرگتر، من نیز در مدرسه درس می خواندم – در بزرگراه پلی تکنیک جنوبی (اکنون بخشی از دانشگاه ایالتی کنساو) و بعداً Emory. ما در روزهایی گرد هم آمدیم که کسی پرچم کنفدراسیون را روی تخته سنگ بزرگ لبه جلویی پردیس فناوری جنوبی نقاشی کرد. یک جنبش دانشجویی، متشکل از دانشجویان کارشناسی از سراسر مترو آتلانتا، در اعتراض گرد هم آمدند.

گویای این است که وارناک از استیسی آبرامز، رهبر سابق اقلیت ایالتی، حدود 3 درصد پیشی گرفته است. در مورد مسائل، روشنایی روز بین آنها وجود ندارد. به‌عنوان قانون‌گذار و حتی به‌عنوان مترقی‌های سرسخت، هر دو سابقه کار سختی برای رسیدن به آن سوی راهرو دارند. آنها دارای نیروی شخصیت، قطب‌نمای اخلاقی تزلزل ناپذیر، عمق فکری و مهارت، و فداکاری دائمی برای اصلاح اشتباهات در هر کجا که آنها را پیدا کنند، مشترک هستند.

بنابراین، تعجب نکردم که ببینم او کل ایالت را سازماندهی می کند تا، همانطور که خودش گفت، “ریاضیات را تغییر دهد.” آبرامز فراتر از یک نامزد بود. او نمادی بود، تجسم زنده آنچه که بسیاری معتقد بودند گرجستان می تواند و باید باشد. با این حال، برای دیگران، ترقی‌خواه سیاه‌پوست بدون عذرخواهی، کاریکاتوری بود از همه چیزهایی که بیشتر از همه از آن‌ها می‌ترسیدند – یک مرد مزخرف ضرب‌المثلی، بیش از حد نرم‌افزار نسبت به جنایت، بیش از حد آماده برای افزایش مالیات، قاپیدن اسلحه‌هایشان و نابود کردن شیوه زندگی‌شان. برای ثبت، آبرامز هیچ کدام از اینها نیست.

در پایان، تعداد کمی از مردم – به جز کسانی که در واقع در گرجستان زندگی نمی کنند – انتظار داشتند رقابت برای فرمانداری تنگاتنگ باشد. او مطمئناً دوباره این را از دست خواهد داد. اما، تقریبا هیچ کس یک انفجار را پیش بینی نکرد. آبرامز، درست به شکل واقعی، هر روز سخت می دوید تا اینکه ساعت تمام شد.

بیایید واضح بگوییم: مردان سیاه پوست مسئول شکست او نبودند. با این حال، افراد مشهوری مانند خواننده رپ Killer Mike به دیگران – از جمله زنان سفیدپوست حومه شهر – بهانه ای را که نیاز داشتند ارائه کردند. علیرغم تصمیم دیوان عالی کشور که خنثی شد رو در مقابل ویداو این بار زنان سفیدپوست کمتری را نسبت به سال 2018 به خود جذب کرد. با این حال، حتی قبل از اینکه پیش نویس آلیتو به خیابان بیاید، زمزمه هایی – سازمان یافته و ارگانیک – شنیده می شد که آبرامز بی سر و صدا تحمل می کرد. در گفتگوی پشتی گفته شد که رهبر سابق اقلیت مجلس جورجیا “شبیه یک فرماندار نیست.” آنها با این بسته مخالفت کردند – یک زن سیاهپوست غیرقابل معذرت با مدل موی طبیعی کوتاه، دندانهای شکاف و فریم پژمرده – اما نه ماده.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

ما با رهبران حقوق مدنی و قانونگذاران ایالت سیاه پوست در یک اتاق کنفرانس در مرکز کینگ ملاقات کردیم، قبل از اینکه دو بار به سمت کاخ جورجیا راهپیمایی کنیم و خواستار برداشتن پرچم ایالت شویم. روز اول راهپیمایی، تهدید به مرگ و تظاهرات متقابل بود. تک تیراندازان پلیس ایالت جورجیا، به دستور دولت وقت. زل میلر، پشت بام ساختمان های مجاور را پوشانده است.

جسیکا مک گوان / گتی

در حالی که این درست است که گرجی ها تمایل دارند فرمانداران خود را به صورت خانگی و تغذیه در خانه دوست داشته باشند. برخی – سیاه‌پوستان و سفیدپوستان یکسان – شکایت کردند که او زمان زیادی را صرف عبور از کشور، صرف غذا با نخبگان هالیوود، علاقه‌مندی با سوپراستارها، و حضور در برنامه‌های گفتگوی ملی و کنسرت‌هایی می‌کند که در آن تشویق‌ها کرکننده بود. این که او بیش از حد مشغول مشهور بودن، بیش از حد مشغول رهبری در مسائل ملی بود، برای من به عنوان یک کیفرخواست در مورد آنچه که آنها معتقدند آبرامز را هدایت می کند، برخورد کرد.