دختر کلیان کانوی با نظرسنجی های خنده دار توییتر در GOP غوطه ور می شود

کلودیا کانوی، دختر کلیان و جورج کانوی، این هفته از توییتر استفاده کرد تا تاکر کارلسون و جمهوری‌خواهان برتر را با قرار دادن آن‌ها در مقابل شخصیت‌های خیالی مسخره کند.

والدین کانوی اخیراً اعلام کردند که پس از بیش از دو دهه زندگی مشترک در حال طلاق هستند.

مربوط…





منبع

کروز در نظر گرفت که M&M در استفاده از طلسم آن متوقف شده است “نشانه آخرالزمان” در توییتی در اوایل سال جاری اما حداقل با پیروان کانوی، M&M در آن مسابقه پیروز شد: طلسم با روکش آب نبات جمهوری خواه تگزاس را با 98.4 درصد آرا در نظرسنجی خود شکست داد.

فالوورهای او اکثراً با سگ همراه شدند، اگرچه یکی از کاربران توییتر کنایه زد که “تاکر حول حقیقت می رقصد.”

کانوی بعداً به حضور کوتاه کارلسون در «رقصیدن با ستارگان» اشاره کرد و از پیروانش پرسید که مجری فاکس نیوز چگونه با کلیفورد سگ قرمز بزرگ در یک نبرد رقص روبرو خواهد شد.

کلودیا کانوی روز سه شنبه در توییتی از دنبال کنندگان پرسید که در یک مبارزه پیروز می شوند: M&M سبز یا سناتور تد کروز (R-Texas).

“او یک جارو پرنده دارد، کلودیا، حتی قرار نیست نزدیک باشد.” یکی از کاربران توییتر در پاسخ گفت.

این نوجوان سال گذشته در مصاحبه ای با Bustle خود را چپگرا توصیف کرد. مادر او مشاور ارشد سابق دونالد ترامپ است، در حالی که پدرش از منتقدان برجسته جمهوری خواه رئیس جمهور سابق است.

روز پنجشنبه، کانوی نظرسنجی دیگری را منتشر کرد که در آن مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان (R-Ga.) در برابر هری پاتر در یک مسابقه قرار گرفت.