اتهام “این یک دروغ است” مذاکرات دو حزب اصلاحات تامین اجتماعی را پنهان می کند – منابع

جنگ لفظی در جلسه استماع کمیته مالی سنا زمانی آغاز شد که سناتور جمهوری‌خواه بیل کسیدی از یلن پرسید که آیا جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات می‌داند که بودجه تامین اجتماعی در دهه آینده تمام می‌شود، مگر اینکه کنگره برنامه محبوب بازنشستگی را با 66 میلیون ذینفع تقویت کند.

نوشته ریچارد کوان

این از یک صندوق بازنشستگی راه آهن که در سهام سرمایه گذاری می کند، الگوبرداری می شود.

واشنگتن (رویترز) – اتهام یک سناتور جمهوری خواه آمریکایی در روز پنجشنبه مبنی بر اینکه جانت یلن، وزیر خزانه داری در جریان کشمکش بر سر آینده برنامه تامین اجتماعی دروغ گفته است، مذاکرات پشت پرده بین کاخ سفید و قانونگذاران را که ماه هاست در جریان بوده است پنهان کرد. با توجه به منابع

برای موفقیت، هر طرحی نیاز به حمایت دموکرات‌ها که سنا را کنترل می‌کنند و جمهوری‌خواهان که اکثریت مجلس نمایندگان را دارند، دارد.

کسیدی و کینگ رهبری گروهی از سناتورها را بر عهده دارند که شامل مایک راندز جمهوری‌خواه، تیم کین دموکرات و کیرستن سینمای مستقل می‌شود.

تام کول نماینده جمهوریخواه به رویترز گفت: “اگر کسی ایده بهتری دارد که بتواند قبول کند، عالی است. من محافظه کار هستم و می گویم که این یک بار جواب داد، بیایید دوباره آن را امتحان کنیم.”

لارسون گفت: «نزدیک به 5 میلیون آمریکایی وجود دارند که چک های زیر سطح فقر را از تأمین اجتماعی دریافت می کنند. لایحه او یک طبقه جدید برای مزایای 125 درصد از سطح فقر ایجاد می کند، “این اطمینان را ایجاد می کند که هیچ کس هرگز نمی تواند در فقر بازنشسته شود.”

محور اصلی تلاش دو حزبی Cassidy-King، ایجاد احتمالی یک صندوق اعتماد دوم است که برای اولین بار به جای اوراق بهادار سنتی خزانه داری که بازده کمتری دارند، امکان سرمایه گذاری پول در بازار سهام را فراهم می کند.

تعدادی از جمهوری خواهان مجلس نمایندگان برای توصیه به یک کمیسیون خارجی تحت یک فرآیند تصویب سریع، مانند اصلاحاتی که بخشی از یک تلاش موفق در سال 1983 بود، فشار آورده اند.

نانسی آلتمن، رئیس بخش تامین اجتماعی و رئیس ائتلاف اتحادیه‌های کارگری و دیگر گروه‌های لیبرال، گفت: «این واقعاً راهی است برای بریدگی (منافع) بدون اینکه اثر انگشت روی آن باقی بماند».

وقتی یلن پاسخ داد که بایدن “آماده همکاری با قانونگذاران” است، کسیدی پاسخ داد: “این یک دروغ است، زیرا وقتی یک گروه دو حزبی از سناتورها بارها درخواست کرده اند که با او در مورد مسائل اجتماعی (امنیتی) ملاقات کنند… ما چیزی در این مورد نشنیده ایم. درخواست های ما.”

با این حال، آخرین هفته ورشکستگی بانک ها و نگرانی از یک بحران گسترده تر، می تواند قانونگذاران را در مورد سرمایه گذاری صندوق های تامین اجتماعی در سهام به فکر فرو ببرد.

در طی یک دهه، درآمدهای مالیاتی و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی پشتیبان برای پرداخت های آنچه اغلب به عنوان موفق ترین برنامه ای که دولت فدرال از زمان آغاز به کار تامین اجتماعی در سال 1935 اجرا کرده است، کافی نخواهد بود.

شای آکاباس، مدیر سیاست های اقتصادی در سیاست دو حزبی، گفت: “این سخت خواهد بود. من فکر نمی کنم که ما نباید آن را شکر کنیم. اما گفتگوهای جدی در سنا… در مورد بسته ای وجود دارد که وضعیت مالی تامین اجتماعی را بهبود می بخشد.” مرکز، یک اندیشکده میانه رو در واشنگتن.

مقامات کاخ سفید به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

تلاش سناتورها تنها طرح نجات تامین اجتماعی در دست طراحی نیست.

دموکرات‌های کنگره ممکن است حول لایحه‌ای که جان لارسون تا اوایل آوریل از آن رونمایی خواهد کرد، گرد هم بیایند، که مزایا را در کنار سایر تغییرات، با تأکید بر کمک به کسانی که کمترین دریافت را دارند، افزایش می‌دهد.

(گزارش توسط ریچارد کوان؛ ویرایش توسط اسکات مالون و جوزی کائو)



منبع

برای چندین ماه، کسیدی و سناتور مستقل آنگوس کینگ، که با دموکرات‌ها تشکیل جلسه می‌دهد، تلاش کرده‌اند تا به کمبود بودجه تامین اجتماعی رسیدگی کنند، زیرا روزانه حدود 10000 کودک بازنشسته می‌شوند.

در حالی که هیچ ملاقاتی بین سناتورها و بایدن برنامه ریزی نشده است، یک منبع آگاه گفت که دستیاران کاخ سفید در حال مذاکره با سنا هستند. این منبع افزود، اما هنوز یک طرح رسمی برای ارائه به بایدن تدوین نشده است.