دادگاه عالی اوهایو مجدداً خطوط قانونگذاری ایالتی مورد علاقه حزب جمهوریخواه را رد کرد

اوکانر به مقاله ای در Columbus-Dispatch اشاره کرد که در آن مت هافمن، رئیس جمهور سنای ایالت، یک جمهوری خواه، گفت که حکم فدرال به این معنی است که “ما می توانیم کاری را که می خواهیم انجام دهیم.”

هیئتی متشکل از سه قاضی فدرال متشکل از دو قاضی منصوب شده توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه و یک قاضی توسط رئیس جمهور دموکرات، بیل کلینتون، در اواخر آوریل حکم دادند که بن بست بین کمیسیون و دادگاه عالی ایالتی حقوق رای دهندگان اوهایو را نقض می کند. آنها حکم کردند که این دو تا 28 ماه مه فرصت دارند تا بر سر نقشه ای به توافق برسند و وضع کنند.

مرد مسلح مدرسه تگزاس پیام هایی درباره حمله منتشر کرد



Source link

اما جمهوری خواهان ممکن است همچنان بتوانند نقشه هایی را که می خواهند حفظ کنند.

اوکانر نوشت: «آنچه را که می‌خواهیم انجام بدهیم» ظاهراً به این معناست که اعضای اکثریت جمهوری‌خواه کمیسیون بازبخشی، احکام بالاترین دادگاه این ایالت و دستورات قانون اساسی اوهایو را نادیده می‌گیرند.

این نقشه طوری طراحی شده است که 54 درصد از کرسی های قانونگذاری ایالتی را به جمهوری خواهان بدهد، در حالی که 46 درصد از دموکرات ها حمایت می کنند. اما مناطقی که رقابتی هستند و دموکرات‌های لاغر هستند در واقع از کرسی‌های جمهوری‌خواهان که حاشیه کمتری دارند بیشتر است.

بازمانده تیراندازی دسته جمعی مدرسه حقوق آپالاچی 20 سال بعد را بازتاب می دهد

مورین اوکانر، رئیس دادگاه عالی اوهایو، نوشت: «این دادگاه در موقعیت قابل توجهی قرار گرفته است.

متن های میشل کارتر با کنراد روی

پس از اینکه جمهوری خواهان در کمیته تقسیم بندی مجدد ایالت، تغییرات بسیار کمی را در چهارمین ارسال خود ایجاد کردند، دادگاه عالی اوهایو حکم داد که آخرین نقشه ها قوانین مربوط به تقسیم بندی مجدد ایالت را نقض می کنند زیرا به شدت از جمهوری خواهان حمایت می کنند.

اگر این کار را نکنند، آنگاه هیئت تصمیم گرفت که یکی از پیشنهادات کمیته منطقه‌ای مجدد را برای انتخابات عمومی ابتدایی 2 اوت و نوامبر انتخاب کند، حتی اگر توسط دادگاه عالی ایالتی رد شده باشد.

برای پنجمین بار، دادگاه عالی ایالت اوهایو نقشه خطوط قانونگذاری ایالتی از کمیسیون تقسیم مجدد به رهبری جمهوریخواهان را رد کرد.

«این به طور مؤثر به اعضای جمهوری‌خواه کمیسیون دستور داد که تنها کاری که باید انجام می‌دادند این بود که تا 28 می صبر کنند – علیرغم دستور معتبر این دادگاه که به کمیسیون دستور می‌داد تا یک طرح کاملاً جدید مجمع عمومی – منطقه را تصویب کند. که مطابق با قانون اساسی اوهایو است.”

پنج جمهوری خواه و دو دموکرات در کمیته تقسیم مجدد ایالت خدمت می کنند.

دادگاه عالی اوهایو در تصمیم روز چهارشنبه خود نوشت که این کمیسیون تا 3 ژوئن فرصت دارد تا نقشه ای را برای بررسی ارائه کند.