خرید و قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه افشان تراکم ۳۶۰۰ کاشان زمینه کرم کد ۲۲۱۲۴۵ ترب-فرش شادرخ

وقتی صحبت از فرش 1200 شانه 8 رنگ به میان می آید، یعنی پالت رنگی دستگاه بافندگی دارای 8 رنگ اصلی است که از میان این 8 رنگ، یکی از این رنگ ها رنگ زمینه و جزو رنگ های غالب است و بیشترین توجه بیننده به این رنگ زمینه است. رنگ های دیگر، زیبایی این رنگ زمینه را بیشتر می کنند؛ البته امروزه برخی از تولید کنندگان معتبر، از جمله مجتمع ریسندگی و بافندگی فرش ساویز بافت، فرش های 1200 شانه 9 رنگ را هم تولید کرده اند. عملیات هیت ست شدن سبب یکدست شدن الیاف و گرفتن پرزهای آن می شود و مقاومت الیاف را بالا می برد. این مدل فرش وقتی با الیاف هیت ست شده آکریلیک بافته شوند، بعد از شست و شو تغییر ماهیت نمی دهند و ثبات رنگی دارند. تراکم بالا در فرش 1200 شانه، سبب استحکام و دوام بالای آن می شود؛ چون تعداد گره های بالا در یک متر از طول این بافته ها، ویژگی انسجام و توپری بین ریشه ها را به وجود می آورد.

فرش نقشه افشان نیلوفر بژ گلبرجسته

ارتفاع خاب فرش ویژگی‌ای است که با شانه فرش رابطه معکوس دارد برای مثال در فرش های 1200 شانه ، ارتفاعای نخ خاب یا ضخامت فرش کمتر از فرش ه 700 یا 1000 شانه است. در فرش های 1500 شانه ارتفاع خاب بسیار پایین آمده و ضخامت کم این فرش باعث شده که برای مصارف خاص تر استفاده شود. و همچنان فرش 1200 شانه از محبوبیت و رواج بیشتری برخوردار باشد.

خرید و قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه افشان تراکم ۳۶۰۰ کاشان زمینه کرم کد ۲۲۱۲۴۵ ترب-فرش شادرخ

این تفاوت قیمت و کیفیت باعث انتخاب این فرش در بیشتر فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ مواقع شده است. همانطور که قیمت تاثیر بسیاری بر روی تصمیم افراد برای خرید دارد به همان نسبت کیفیت محصول هم بر میزان تصمیم گیری فرد تاثیر گذار است. فرش های 1200 شانه نسبت به فرش های 700 شانه قیمت بالاتری دارند اما به همان نسبت کیفیت بالاتری در آنها مشاهده می شود.

  • اگر به دنبال خرید جهیزیه عروس هستید، حتماً فرش و قالی در لیست خرید شما قرار دا…
  • این موضوع اهمیت زیادی دارد زیرا انسجام در بافت مانعی در برابر نفوذ گرد و غبار زیاد به داخل فرش است، در نتیجه نظافت فرش آسان تر شده و به شستشوی کمتری نیاز پیدا می کند که همین امر خود بر ماندگاری و دوام آن می افزاید.
  • شانه و تراکم فرش ماشینی از جمله اصطلاحات مرسوم فرش ماشینی است که اغلب آن را شنیده اید.
  • رمز موفقیت کارخانه فرش ساویز بافت، استفاده از دانش متخصصان مجرب، کارمندان متعهد و دلسوز، طراحان خوش ذوق و خوش سلیقه، استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا و بهترین الیاف بافت است.
  • اما این مجموعه محصولات در دسته بندی اختصاصی با نام فرش ماشینی قرار میگیرند.

طرح انیتا یکی از جدیدترین و زیباترین طرح های فرش 1200 شانه ماشینی با کیفیت بالا به قیمت درب کارخانه . طرح عسل سرمه ای رنگ – جدیترین فرش 1200 شانه با بالاترین تراکم و کیفیت به قیمت درب کارخانه . فرش زیبای کاشان طرح جدید و خاص آرمان 1200 شانه تراکم 3600 در رنگ بندی دودی سیلور و طوسی ، همراه با ضمانت نامه کتبی و ارسال رایگان به سراسر کشور. فرش 1200 شانه اصل کاشان طرح هالیوود دستبافگونه تمام اکرولیک هیت ست همراه با علامت استاندارد و مشخصات بافت و حک شده پشت فرش ، 5 ساله ضمانت کتبی .

فرش ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته بهار رنگ کرم

فرش قیطران طرح زرین یکی از فرش های پرفروش و محبوب 1500 شانه قیطران است که گاهی اوقات با برند زرین سیلک 1200 شانه اشتباه گرفته می شود . شما می توانید برای مشاهده این فرش محبوب، روی عنوان آن کلیک کنید… همچنین دکتر فرش تلاش کرده است که تا جای ممکن بهترین قیمت فرش های ماشینی را به کاربران گرامی خود ارائه دهد. به طور کلی می توان گفت فرش های 1200 شانه، نقطه تعادلی است بین فرش های 700 شانه و 1500 شانه و به همین دلیل به یکی از محبوب ترین فرش های ماشینی در دکتر فرش تبدیل شده است. نکته ی مهم اینجاست که فقط الیاف با کیفیت قابلیت قرار گیری در این دستگاه را دارند. بنابراین اگر سراغ فرش 1200 شانه بروید خیالتان راحت است که جنس با کیفیت خریداری کرده اید البته به شرطی که فرش تان را از یک فروشگاه معتبر و یک برند خوب و قابل اعتماد تهیه کنید.

این فرش‌ها را از لحاظ بافت در دو نوع فرش ۱۲۰۰ شانه ساده و فرش ۱۲۰۰ شانه برجسته دسته‌بندی می‌کنند. با توجه به اینکه فرش ۱۲۰۰ شانه از تراکم و شانه بالاتری برخوردار است و خاب آن ارتفاع کمتری دارد ، لذا ضخامت فرش کمتر است و نباید در محل‌های پر رفت و آمد از آن استفاده شود. فرش هزار و دویست شانه تراکم 3600 نخ ترک – طرح مجلسی و زیبای فرش ماشینی کاشان مدل کرشمه . فرش ماشینی تاج ماهی – ریزبافت ترین فرش کاشان 1200 شانه تراکم 3600 در سه رنگبندی زیبا و متنوع .

همان‌طور که می‌دانید فرش‌هایی که از تعداد گره بالاتری برخوردار باشند قطعاً ریزبافت‌تر هستند. این فرش‌ها در اندازه‌های مختلفی هستند از جمله 12 متری، 9 متری، 6 متری و غیره. همچنین امروزه فرش‌های 1200 شانه در طرح و رنگ‌های متفاوتی توسط کارخانه تولید کننده این محصول به بازار عرضه می‌شوند. اما این مجموعه محصولات در دسته بندی اختصاصی با نام فرش ماشینی قرار میگیرند.

فرش 1200 شانه بهتر است یا فرش 1000 شانه

فرش حوض نقره در شانه و تراکم های مختلف تولید می شود که فرش 1200 شانه این طرح، ظرافت و زیبایی بیشتری دارد. فرش 1200 شانه حوض نقره یکی از زیباترین فرش های سنتی کاشان است که هر سال تولید این طرح کلاسیک تکرار می شود و جزو زیباترین فرش 1200 شانه است که به دیگر کشورها نیز صادر می شود. از معایب فرش های 1200 شانه می توان به ضخامت کم و نازکی آن اشاره کرد. این فرش های نازک، ضخامتی در حدود 6 میلیمتر دارند که آن ها برای برخی از مکان ها از جمله اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب نامناسب کرده است و بهترین فرش برای پذیرایی، مکان های لوکس و مجلل می باشد. در فرش های 1200 شانه که نقش برجسته هستند، به دلیل تفاوت در کوتاهی و بلندی پرزها، ضخامت قسمت های برجسته 6 میلیمتر و ضخامت قسمت های فرو رفته 5 میلیمتر است و این تفاوت در ارتفاع نخ خاب سبب ایجاد پستی و بلندی روی فرش می شود. ضخامت فرش های 1200 شانه به دلیل شانه 1200 (تعداد گره های 1200 در یک متر از عرض) و تراکم 3600 (تعداد گره های زده شده در یک متر از طول) در حدود 6 میلیمتر است و ضخامت فرش 1200 شانه بسیار کمتر از 700 شانه و 500 شانه است.