جو بایدن یک هفته قبل از روز انتخابات برای جمع آوری پول برای کریست از فلوریدا جنوبی بازدید می کند

کمپین کریست به میامی هرالد گفت که این دو عنوان یک گردآوری کمک مالی خصوصی در اول نوامبر خواهند بود، پس از اینکه جمع آوری کمک های مالی کریست “به دلیل طوفان ایان کاهش یافت.”

در همین حال، کریست به طور قابل توجهی توسط دیسانتیس که از نظر جمهوری خواهان ملی به عنوان یک نامزد بالقوه ریاست جمهوری 2024 شناخته می شود و رکوردهای جمع آوری کمک های مالی و هزینه در ایالت را شکسته است، به طور قابل توجهی مورد انتقاد قرار می گیرد. کمپین کریست گفت که این اختلاف اخیراً به دلیل اختصاص «تمام منابع ما به تلاش‌های امدادی طوفان» تشدید شده است. آنها گفتند که جمع آوری کمک های مالی نشان می دهد که ما این کمپین را قوی می بندیم.

این اعلامیه در حالی صورت می‌گیرد که بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد که بایدن چندان مورد علاقه رای‌دهندگان در فلوریدا نیست، اگرچه این اعداد در اوج فصل انتخابات در نوسان بوده است. یک نظرسنجی میسون-دیکسون در اوایل این ماه نشان داد که 54 درصد از رأی دهندگان فلوریدا که مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که او را تأیید نمی کنند، در حالی که 42 درصد گفتند که آنها را تأیید می کنند.

بایدن با وجود عدم محبوبیت خود، از سفر به اورلاندو و فورت لادردیل برای تجمع برای دموکرات ها در اوایل ماه جاری خبر داد. اما این حضور چند روز قبل از ورود طوفان ایان به خشکی در ایالت لغو شد. نکته قابل توجه، کمپین وال دمینگ، نماینده ایالات متحده – که در رقابت با مارکو روبیو سناتور آمریکایی در آنچه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند رقابت نزدیک‌تری نسبت به فرمانداری است – در آن زمان اعلام کرد که از حضور برنامه‌ریزی شده او در زادگاهش صرف نظر می‌کند و در عوض این کار را انجام خواهد داد. در واشنگتن باشد

کریست همچنین در یک مراسم قبلی با بانوی اول شرکت کرده بود، طبق گزارشی از استخر مطبوعات.



منبع

کریست در بیانیه‌ای گفت: «رئیس‌جمهور بایدن می‌داند که چه چیزی روی برگه رأی‌گیری در نوامبر جاری است». چه محافظت از آزادی یک زن برای تصمیم گیری در مورد بدن خود یا کمک به بازسازی ایالت ما و آماده شدن برای طوفان بعدی، خطرات برای فلوریدا نمی تواند بالاتر باشد و ما از حمایت او سپاسگزاریم.

دو سفر گذشته بایدن به این ایالت، هر دو برای حمایت فدرال از ایالت در بحبوحه بهبود فاجعه بود – یک بار پس از فروپاشی کاندو سرفساید در سال 2021 که در آن 98 نفر جان باختند و سفر دوم در 5 اکتبر برای بررسی خسارت پس از طوفان ایان در فورت. منطقه مایرز و در حالی که بایدن و دیسانتیس به طور مداوم یکدیگر را به عنوان دشمنان سیاسی هدف قرار داده اند، آنها دست دادند و واکنش فوری طرف مقابل به طوفان ایان را تحسین کردند.

بایدن در حین توقف خود در مورد دیسانتیس گفت: “من فکر می کنم او کار خوبی انجام داده است.”

این رویداد خصوصی سومین سفر بایدن به فلوریدا از زمان تحلیف وی است، اما اولین دیدار او از فلوریدا برای دموکرات‌ها پس از شکست این ایالت در برابر دونالد ترامپ در انتخابات 2020 است. کمپین کریست هیچ اطلاعات بیشتری در مورد این رویداد منتشر نکرد و جزئیات دیگری در مورد سفر بایدن به فلوریدا در حال حاضر مشخص نیست.

در اولین رویداد سیاسی او در این ایالت از زمان روی کار آمدن، جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، یک هفته قبل از روز انتخابات، به چارلی کریست در فلوریدا جنوبی دست خواهد زد، زیرا کریست برای برکناری فرماندار رون دیسانتیس رقابت می کند.

در حالی که دمینگز با بایدن کارزار انتخاباتی نکرده است، او با جیل بایدن، بانوی اول، در یک رویداد خصوصی در منطقه اورلاندو روز شنبه برای آنچه که کمپین دمینگز آن را «مقابله با مسائل زنان که شامل رهبران محلی می‌شود» نامید، ظاهر شد.