توقف کارمند پست منجر به دستگیری حلقه سرقت ماشین عضلانی می شود

اشنایدر گفت که نمایندگی او یک راه حل “مدرسه قدیمی” ارائه کرده است: چکمه های پارکینگ.

سارقان در منطقه دیترویت در درجه اول به دنبال وسایل نقلیه دوج با موتورهای هل کت، از جمله چارجرها و چلنجرها – «سریع‌ها» هستند. جری هانا با تیم سرقت خودرو Macomb گفت.

او گفت: «ما کار با (Stellantis) را در اوایل سال 2022 آغاز کردیم. آنها با ما تماس می گرفتند و به ما می گفتند که ما این ماشین ها را گم کرده ایم.

یک قاضی در حکم بازداشت اعلام کرد که «بنجامین در یک غروب یکشنبه در ماه فوریه با یک دوج چلنجر 2022 به ارزش 95000 دلار با سرعت 120 مایل در ساعت در مسیر ایالتی روت 2 اوهایو رانندگی کرد.»

مقامات چهار نفر را دستگیر کردند. اعتقاد بر این بود که آنها خودروها را دزدیده باشند، اما برای یکی از آنها 5000 دلار پرداخت کرده اند.

به گفته مجری قانون، تدابیر امنیتی اضافه شده در برخی از زمین ها شامل موانع بتنی است.

هانا گفت: “در منطقه دیترویت آنها آنها را به قیمت 3500 دلار می فروشند.” وقتی آن پول را در جیب خود می‌برند بیرون می‌روند و یکی دیگر را می‌دزدند.»

وکیل هریس از اظهار نظر خودداری کرد. آسوشیتدپرس ایمیل و پیام‌های تلفنی ارسال کرد و از وکلای بنجامین، رایس و جونز نظر خواست.

بازرسان متوجه شدند که این وسایل نقلیه بیشتر در منطقه دیترویت دزدیده شده و به کلیولند منتقل شده اند. لیست گفت که برخی نیز به مقصد ممفیس، تنسی بودند.

بر اساس شکایت فدرال در پرونده اوهایو، دزدها با استفاده از پدهای الکترونیکی دستی – ابزاری برای قفل ساز که می تواند کلیدها را با اتصال به پورت های داخلی وسایل نقلیه کلون کند، Dodges را هدف قرار داده اند.

برای نمایندگی ها و شرکت های بیمه آنها هزینه بالایی دارد. حتی وسایل نقلیه بازیابی شده را نمی توان به قیمتی که زمانی ارزش داشتند فروخت.

سخنگوی Stellantis از اظهار نظر خودداری کرد.

طبق این شکایت، هریس به FBI گفت که او و جونز از طریق اینستاگرام با افرادی در منطقه دیترویت در تماس بوده اند تا وسایل نقلیه دزدیده شده را دریافت کنند. هریس گفت که این سارقان «به خریداران مناطق دیگر از جمله شیکاگو و ایندیاناپولیس نیز می فروختند».

پس از تشدید تدابیر امنیتی در برخی از قطعات خودروهای دوج، بیش از دوجین وانت پیکاپ فورد F-150 رپتور مدل 2022 در ماه ژوئن از یک کارخانه در حومه دیربورن خارج شدند. بیش از دوجین خودروی فورد موستانگ در اوایل سپتامبر از کارخانه مونتاژ این خودروساز در فلت راک در جنوب شرقی دیترویت به سرقت رفت.

قاضی نوشت: «نهایتاً نوارهای سنبله لازم بود تا به بنیامین یادآوری شود که قانون او را ملزم به اجرای دستورات پلیس می‌کند».

پلیس یکی از خودروهای دزدیده شده، Durango Hellcat SRT به ارزش حدود 100000 دلار را در حومه شمال غربی دیترویت ردیابی کرد. راننده هنگام فرار با دیوار آجری برخورد کرده بود. دوج دورانگو GT مدل 2021، دوج رم TRX مدل 2021 و دوج چارجر هلکت SRT مدل 2017 بعداً کشف شد.

رایس و دیگران در ماه ژوئن در دادگاه فدرال اوهایو متهم شدند. جیلن هریس، لاول جونز و حکیم بنجامین به توطئه و حمل و نقل بین ایالتی وسایل نقلیه دزدیده شده متهم هستند. رایس، هریس و جونز نیز متهم به سرقت نامه هستند. محاکمه آنها در سال آینده برنامه ریزی شده است.

هنگامی که در 31 ژانویه پس از دزدیده شدن کلید صندوق پست از یک کارمند پست در Shaker Heights، خارج از کلیولند، مقامات به دنبال وسایل نقلیه سرقتی نبودند. اما سوابق دادگاه نشان می‌دهد که در بازرسی از خودرو و سپس خانه‌اش نه تنها نامه‌های دزدیده شده، چک‌های جعلی، و کارت‌های اعتباری و نقدی، بلکه یک پیکاپ رم، یک SUV رنج روور و یک دوج با موتور هلکت نیز کشف شد. .

فقط در این سال، حدود نیم دوجین وسیله نقلیه – عمدتاً پیکاپ‌های Dodge Ram TRX – از خارج از یک کارخانه مونتاژ در Macomb County گرفته شد.

این خودروها با سرعت 140 تا 150 مایل در ساعت حرکت می کنند. همه موتورهای هلکت دارند. پیگیری های زیادی داشتیم. ما همه آنها را نگرفتیم.»

به جای دزدیدن آنها از خیابان، آنها را مستقیماً از نمایندگی ها و کارخانه های مونتاژ می برند.

او افزود: «فکر می‌کنم آن‌ها توانستند کلیدهایی را در کشوی میز پیدا کنند و از آن‌ها استفاده کنند.

او گفت: “این یک عامل بازدارنده است که به طرز شگفت انگیزی کار می کند.” ما روی همه هلکت‌ها چکمه می‌پوشیم.»



منبع

حدود دو سال پیش، پلیس در شهرستان اتاوا اوهایو متوجه انفجار خودروها در مسیر ایالتی 2 شد. سروان آرون لیست گفت که کلانتری در مورد رانندگی بی احتیاطی تماس گرفت.

پس از آن بازرسان متوجه شدند که پیکاپ‌های جدید شارژر، چلنجر، دورانگوس و رم به ارزش 50 تا 100 هزار دلار پس از فروخته شدن در خیابان به قیمت 3500 تا 15000 دلار در بنادر حمل‌ونقل اوهایو، ایندیاناپولیس و ایست کاست مشاهده شدند.

دیترویت (AP) – به گفته مقامات و دادگاه، دزدان با استفاده از جاکلیدی شبیه سازی شده، خودروهای دوج عضلانی و سایر وسایل نقلیه پرقدرت را مستقیماً از نمایندگی ها و حتی خودروسازان در میشیگان می دزدند و سپس آنها را به ده ها هزار دلار کمتر از ارزششان می فروشند. سوابق.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که چگونه خودروهای پرقدرت از پلیس پیشی گرفتند و از آنها فرار کردند.

سپس پاییز گذشته، نمایشگاه یک نمایندگی در شمال غربی دیترویت شکسته شد. جف اشنایدر، مدیر کل Szott Chrysler Dodge Jeep Ram در شهر هایلند، گفت: شخصی یک پیکاپ Ram را از دیوار شیشه‌ای ساختمان عبور داد و «همه ماشین‌های دیگر هم از آن پیروی کردند».

برای یکی از حلقه‌های سرقت مستقر در اوهایو، همه اینها پس از توقف ماه ژانویه یک کارمند پست ایالات متحده که باعث شد مقامات چندین مرد را به سرقت خودروهای وقیحانه در منطقه دیترویت متصل کنند، که مدت‌ها محل زندگی بزرگ‌ترین خودروسازان این کشور، از جمله دوج، بود، از بین رفت. اکنون متعلق به شرکت بین المللی Stellantis است.

“اگر یک ماشین گشت آنها را بگیرد، آنها متوقف نمی شوند و سریعتر از ماشین های گشت هستند. آنها در تمام طول روز 150 مایل در ساعت سرعت دارند.