من 6 سال در کشتی های تفریحی کار کردم. در اینجا 10 اشتباه بزرگی وجود دارد که همیشه می بینم که مهمانان مرتکب می شوند.

اگر برنامه‌ای برای روز تخلیه کشتی دارید، ابتدا روش تخلیه کشتی را بررسی کنید.

تمام قسمت های کشتی را کاوش کنید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.شارون واو

در اینجا لیستی از 10 کاری است که باید از انجام آنها اجتناب کنید تا بهترین استفاده را از سفر دریایی خود ببرید.

سعی نکنید مشکلات را بلافاصله پس از کشتی حل کنید

اگر اتوبوس آنها از یک گشت و گذار دیر بیاید، کشتی های دریایی اغلب منتظر مسافران هستند.شارون واو

آب و هوای نامساعد رایج ترین دلیلی است که کشتی ها بندر را از دست می دهند.

رزمناوهای باتجربه، هایلایت ها را برای علامت گذاری جاذبه ها و رویدادهای مورد نظر خود بسته بندی می کنند، و بسیاری از آنها می دانند که چگونه از برنامه مخصوص کروز استفاده کنند.

قبل از عزیمت به بانک خود اطلاع دهید که کشور را ترک می کنید

اگر از کارت اعتباری خود در بندری در کشوری استفاده می کنید که بانک شما انتظار ندارد شما در آن باشید، احتمال زیادی وجود دارد که آنها تصور کنند که این یک تراکنش تقلبی است و کارت شما را مسدود کنند.

روز بعد آنقدر خمار هستند که نمی توانند لذت ببرند. بنابراین، با خودتان قدم بردارید و سعی نکنید در روز اول به اندازه پولتان الکل بگیرید.

با کشتی آشنا شوید تا هیچ پیشنهادی را در کشتی از دست ندهید

گاهی اوقات مردم ایده های عجیبی در مورد آنچه در شهرهای بندری خواهند دید دارند.

به خاطر داشته باشید که روز کشتی شما معمولاً روز خروج مسافران قبلی است، بنابراین کارکنان باید کل کشتی را بچرخانند و فقط در چند ساعت آن را برای مهمانان جدید آماده کنند.

حتی سالن‌های غذاخوری در آرام‌ترین خطوط کروز دارای کد لباس هستند که می‌توان آن را در برنامه روزانه به همراه مکان رستوران‌ها و ساعات کاری پیدا کرد.

انتظارات واقع بینانه در مورد بنادر داشته باشید

سیستم‌های آب‌وهوای کوچک‌تر که مانع از بازدید کشتی از یک بندر خاص می‌شوند، بسیار رایج‌تر هستند، به‌ویژه در بنادر مناقصه، جایی که کشتی در ساحل لنگر می‌اندازد و مهمانان با قایق‌های کوچک‌تر به بندر می‌روند. دریاهای مواج می تواند مناقصه را ناامن کند.

برخی از سفرهای دریایی مهمانی یا گردهمایی های برنامه ریزی شده دارند.شارون واو

بسیاری خود را با کشتی آشنا نکردند و فعالیت های روزانه روی کشتی را از دست دادند.

  • یکی از رزمناوها از من پرسید که کجا می توانند یک استارباکس در هاوانا، کوبا پیدا کنند. شخص دیگری فکر می کرد که خط کروز متعلق به یک کشور جزیره ای مستقل است که ما از آن بازدید کردیم.

    اگر نمی‌خواهید تور خود را از دست بدهید، دستورالعمل‌های موجود در بلیط سفر خود را به دقت بخوانید.

    در مکان های غذاخوری کشتی لباس مناسب بپوشید

    منطقه غذاخوری کروز

    در بسیاری از سفرهای دریایی، از کارت کلید اتاق خود برای خریدهای داخلی استفاده می کنید. در پایان سفر دریایی، حساب شما به کارت اعتباری شما محاسبه می شود.

    پس از کار کردن برای دو خط کروز مختلف در مدت شش سال، من بارها و بارها دیده ام که مهمانان اشتباهات مشابهی را مرتکب می شوند.

    شارون واو در کشتی کروز لبخند می زند

    خط خدمات مهمان می تواند در روز اول طولانی شود، بنابراین توصیه می کنم برای حل مسائل غیر فوری تا زمان شام، زمانی که صف ها کوتاه تر است، منتظر بمانید. این احتمال وجود دارد که وضعیت شما بدون نیاز به انجام کاری حل شود.

    هنگامی که سفر دریایی خود را رزرو می کنید، از نظر ذهنی خود را برای احتمال تغییر برنامه سفر با توجه کمی آماده کنید. همچنین توجه داشته باشید که کدام پورت ها پورت های مناقصه هستند، زیرا احتمال از دست دادن آنها بیشتر است.

    قبل از برنامه ریزی، مراحل تخلیه را درک کنید

    اگر کارت اعتباری متصل به حساب کاربری شما مسدود شده باشد، احتمالاً با خدمات مهمان تماسی دریافت خواهید کرد. می‌توانید با اطمینان از اینکه بانکتان از قبل به کجا می‌روید، از این اشتباه اجتناب کنید.

    بلیط های سفر خود را بخوانید تا از رفتن به مکان اشتباه در زمان نامناسب جلوگیری کنید

    اگر با لباس شنا به بوفه می روید یا سعی می کنید با دمپایی وارد شب رسمی اتاق غذاخوری شوید، احتمالاً از شما خواسته می شود که آن را ترک کنید یا عوض کنید.

    قاعده کلی این است که اگر به یک سفر ساحلی سازماندهی شده با خط کروز بروید و اتوبوس شما را به بندر بازگرداند، کشتی باید منتظر شما باشد.

    راهنماها و خبرنامه‌های فعالیت – مانند قطب‌نمای کروز رویال کارائیب، روزنامه فری استایل روزانه خط کروز نروژی، و زمان‌های سرگرم‌کننده خط کشتی‌رانی کارناوال – مفید هستند.

    در طول فصل طوفان، برخی از برنامه های سفر دریایی برای جلوگیری از طوفان به طور کامل تغییر مسیر می دهند. وقتی این اتفاق می‌افتد، خط کروز معمولاً درگاه‌های مکالمه برنامه‌ریزی‌شده را با توقفگاه‌های دیگری که دورتر از مسیر پیش‌بینی‌شده طوفان هستند، جایگزین می‌کند.

    در هر صورت، من افراد زیادی را دیده ام که به طرز شرم آور مست می شوند – ادرار کردن در اماکن عمومی و سوار بر موتور سیکلت های پایه – قبل از اینکه بندر سوار شدن حتی از دید خارج شود.

    اگر به مکان‌هایی در مناطق زمانی مختلف سفر می‌کنید، مطمئن شوید که ساعت شما روی زمان مناسب تنظیم شده است. حتی اگر “زمان کشتی” در منطقه زمانی در درگاه کشتی تنظیم شود، تلفن شما ممکن است به طور خودکار مناطق زمانی را بدون اطلاع شما تغییر دهد.

    اجازه ندهید یک بندر از دست رفته یا تغییر برنامه سفر کل سفر شما را خراب کند

    عرشه کشتی کروز

    در مرحله دوم، مطمئن شوید که برنامه فعالیت کشتی را مطالعه کرده اید.

    به مدت شش سال به عنوان خدمه در کشتی های تفریحی کار کردم.شارون واو

    • هیچ کس نمی تواند انکار کند که وقتی یک روز بندری به روز دریایی تبدیل می شود، ناامیدکننده است، اما فریاد زدن بر سر کارکنان شما را به مقصد نمی رساند یا در سفرتان بازپرداخت می کنید.

      برخی از رزمناوها اجازه می دهند بندر از دست رفته یا تغییر برنامه سفر در لحظه آخر، کل تجربه کشتی رانی آنها را خراب کند.

    ارزش آن را دارد که قبل از سفر دریایی خود در مورد مقصد خود (از جمله واحد پول محلی) تحقیق کنید و با ذهنی باز وارد آن شوید.

    به موقع از سفرهای خود برگردید تا سوار کشتی شوید

    دو کشتی کروز سفید بزرگ با افرادی که بین آنها راه می روند

    اکثر رستوران‌های کروز و اتاق‌های غذاخوری دارای کد لباس هستند.شارون واو

    با این حال، ممکن است بدون شما حرکت کند، اگر خودتان به راه افتاده باشید و فراموش کرده باشید که کشتی چه ساعتی به راه می افتد. و رزرو پرواز و هتل برای پیوستن مجدد به کشتی در بندر بعدی می تواند گران و استرس زا باشد.

    در هر سفر دریایی که من روی آن کار کرده‌ام، برخی از مهمانان اطلاعاتی را که ما در مورد تخلیه کشتی به آنها داده‌ایم نادیده گرفته‌اند و زمانی که خط‌مشی‌های ما با ترتیبات آن‌ها در تضاد است، بحث می‌کنند.

    همچنین، به جای ایستادن در صف کافی نت برای اتصال به وای فای، تمام تلاش خود را بکنید تا خودتان متوجه شوید.

    میزان مصرف الکل خود را در روز اول تنظیم کنید

    مهمانی استخر در عرشه کروز

    برخی از کرایه‌های کروز شامل نوشیدنی‌های الکلی نامحدود هستند و برخی دیگر بسته‌های نوشیدنی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهند.

    صرف نظر از اینکه چمدان خود را از کشتی حمل می‌کنید یا می‌خواهید برای شما به پایانه بندر تحویل داده شود، برنامه خاصی برای جلوگیری از ازدحام بیش از حد در کشتی وجود دارد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    شما نمی خواهید تا آخرین روز سفر دریایی خود برای یافتن محل کارائوکه بار صبر کنید، و همچنین نمی خواهید از یک مهمانی حماسی صبح روز بعد از وقوع آن مطلع شوید. بنابراین، در اوایل سفر دریایی خود، کشتی را کاوش کنید و با تمام جاذبه های موجود آشنا شوید. حتی ممکن است جکوزی در مکان های غیرمنتظره پیدا کنید.

    اگر چمدان شما به اتاق شما تحویل داده نشده است یا می خواهید تخت دو نفره خود را به دو تک نفره تقسیم کنید، ممکن است خدمه از این موضوع مطلع باشند اما هنوز فرصتی برای رسیدگی به آن نداشته اند.

    بلیط های گشت ساحلی به شما می گوید که برای تور خود کجا ملاقات کنید. مردم اغلب تصور می کنند که نقطه ملاقاتی که در اولین روز بندر به آنجا رفته اند همان مکانی است که در روزهای بندر بعدی ملاقات می کنند، اما همیشه اینطور نیست.

    در طول شش سال کارم در کشتی‌های کروز، شاهد بودم که مهمانان بارها اشتباهات مشابهی را انجام می‌دادند.