جولی پاول، نویسنده «جولی و جولیا» که به خاطر بازآفرینی تمام دستور العمل های جولیا چایلد شهرت داشت، در ۴۹ سالگی درگذشت.

همانطور که در سال 2009 به Orlando Sentinel گفت، اعتبار این رسانه تا حدی عاملی بود که پاول را برای نوشتن وبلاگ خود ترغیب کرد. او گفت.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

سپس این وبلاگ در سال 2005 توسط لیتل، براون و شرکت به یک کتاب تبدیل شد – “جولی و جولیا: سال آشپزی خطرناک من”. سپس در سال 2009، این فیلم به یک فیلم سینمایی بزرگ تبدیل شد – “جولی و جولیا” – با بازی مریل استریپ در نقش کودک و امی آدامز در نقش پاول.

جولی پاول در مقابل پوستر کتاب دوم خود ایستاده است.

پاول با رویکرد معمولی اش در نوشتن در مورد آشپزی برای خود جایگاه ویژه ای پیدا کرد و خود را از دیگر نویسندگان آن زمان متمایز کرد.

سفر پاول با بازی مریل استریپ در نقش کودک و امی آدامز در نقش پاول به فیلم تبدیل شد.

جولی پاول بر اثر ایست قلبی درگذشت.گتی ایماژ

  • جولی پاول

    به نقل از تایمز، او در دوران دبیرستان با شوهرش در هنگام شرکت در تولید «همه پسران من» اثر آرتور میلر آشنا شد و در سال 1998 با هم ازدواج کردند.

    از او برادر، پدر و مادر و شوهرش به یادگار مانده است.

    جولی پاول.نیلسون بارنارد / مشارکت کننده / گتی ایماژ

    او همچنین روندی را آغاز کرد که نویسندگان غذا از طریق کتاب‌های آشپزی سرآشپزها آشپزی می‌کردند، با سایر وبلاگ‌نویسان با نام‌های معروفی مانند اینا گارتن.

    شوهرش به نیویورک تایمز گفت که علت مرگ او ایست قلبی بوده است.

  • جولی و جولیا

    این کتاب به اندازه کتاب اول او مورد استقبال قرار نگرفت. پاول قبل از مرگش کتاب دیگری ننوشت.

    این فیلم هم به آثار پاول و هم به کارهای چایلد توجه ها را جلب کرد. به گفته این نشریه، کتاب پاول بیش از 1 میلیون نسخه فروخت و این فیلم کودک را به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل کرد.

    او این وبلاگ را در سال 2002 راه اندازی کرد و طبق گزارش تایمز، Salon گزارش داد که تا پایان سال بیش از 400000 بازدید از صفحه به دست آورده است.

    جولی پاول، نویسنده ای که به خاطر بازآفرینی دستور العمل های جولیا چایلد شهرت داشت، در 49 سالگی درگذشت.

  • همسرش اریک پاول به نیویورک تایمز تایید کرد که پاول در 26 اکتبر بر اثر ایست قلبی درگذشت. او به این رسانه گفت که او در خانه آنها در اولیوبریج نیویورک درگذشت.

    سرآشپز به پارسونز گفت: «من خیلی سخت روی آن کتاب کار کردم. “من آن دستور العمل ها را به مدت هشت سال آزمایش کردم و دوباره آزمایش کردم تا همه بتوانند آنها را بپزند. و بسیاری از مردم این کار را انجام داده اند. من نمی دانم که او چگونه می تواند با آنها مشکل داشته باشد. او فقط نباید زیاد آشپز باشد.”

    جولی پاول روی فرش قرمز

    امی آدامز در نقش جولی پاول در «جولی و جولیا».Sony Pictures/YouTube

    پاول در آستین تگزاس بزرگ شد و در سال 1995 در رشته تئاتر و داستان نویسی از کالج آمهرست فارغ التحصیل شد.

    با وجود موفقیت تجاری «جولی و جولیا»، خود چایلد از طرفداران پاول نبود.

    پاول پس از راه‌اندازی وبلاگ غذایی خود، پروژه جولی/جولیا برای Salon.com، به شهرت رسید، که سفر او را در تهیه هر یک از دستور العمل‌های چایلد در کتاب آشپزی خود “تسلط بر هنر آشپزی فرانسوی: جلد اول” شرح می‌دهد.

    پاول دومین کتاب خود را با عنوان «شکاف: داستانی از ازدواج، گوشت و وسواس» در سال 2009 منتشر کرد. این کتاب به ازدواج او پرداخت و جزئیات اموری را که او و اریک در پس زمینه تحصیلاتش در دنیای قصابی داشتند به اشتراک گذاشت.

    جولی پاول در سال 2009.لارس نیکی / مشارکت کننده / گتی ایماژ

    دب پرلمن، یکی از نویسندگان غذا به نیویورک تایمز پاول گفت: «او با صدایی واقعاً انسانی درباره غذا نوشت که شبیه افرادی بود که من می شناختم. او گفت که شما می توانید در مورد غذا حتی بدون رفتن به مدرسه آشپزی، بدون تجربه زیاد و در یک آشپزخانه واقعی بنویسید.

    جولی پاول، نویسنده «جولی و جولیا» که به خاطر بازآفرینی تمام دستور العمل های جولیا چایلد شهرت داشت، در سن 49 سالگی درگذشت.

    قبل از مرگش در سال 2005، چایلد به خبرنگار لس آنجلس تایمز، راس پارسونز گفت که فکر نمی‌کرد پاول “جدی” باشد، وقتی گزیده‌هایی از وبلاگ پاول را با او به اشتراک گذاشت.