پلیس میسوری می گوید پسر ماشین دزدیده شده مادر را ردیابی می کند و به سمت افراد داخل آتش می زند

پلیس اوهایو می‌گوید خودروی در حال اجرا رها شده در مزرعه، مأموران را به جسد یک نوجوان 15 ساله رساند.



منبع

مأموران اسلحه را از بستگان مقتول سرقت خودرو گرفتند و او را نیز بازداشت کردند.

به گفته مقامات میسوری، در پی درگیری بین یکی از بستگان قربانی سرقت خودرو و گروهی از افراد در خودروی سرقتی، یک نفر دستگیر و چهار نفر در بازداشت به سر می برند.

به گفته پلیس، یک نوجوان مورد اصابت قرار گرفته و جراحتی که جانش را تهدید نمی کند، شده است. KMOV گزارش داد که مقتول از ناحیه پا مورد اصابت قرار گرفته است.

پلیس گفت که مظنون چهارم فرار کرده و تا 31 اکتبر پیدا نشده است.

پلیس فلوریدا می گوید تیراندازی یک دبیرستانی را در جشن هالووین کشته است. جستجو برای تیرانداز در حال انجام است

پلیس هنوز هیچ اتهامی در رابطه با این رویداد اعلام نکرده است.

افسران پلیس ریچموند منطقه را جستجو کردند و دو اسلحه را پیدا کردند که توسط مظنونان فراری رها شده بود. بعداً در همان روز، پلیس تماسی دریافت کرد که فردی مطابق با توصیف مظنون چهارم مشاهده شد که در حیاطی که در آن افسران یک اسلحه پیدا کرده بودند نگاه می کرد.

به گفته پلیس، چهار نفر از خودروی سرقتی پیاده شده و به محله مجاور گریختند. مظنون مجروح حدود دو بلوک از صحنه اولیه بازداشت و به بیمارستان منتقل شد. دو مظنون دیگر در حدود چهار بلوک آنطرفتر بازداشت شدند.

ریچموند هایتس در حومه سنت لوئیس است.

پلیس ریچموند در یک بیانیه خبری گفت که او از GPS استفاده کرد و ماشین را تا ریچموند هایتس در تقاطع بلوار بیگ بند و 64 بین ایالتی ردیابی کرد. به گفته پلیس، پسر با افراد داخل خودروی سرقتی روبرو شد و به سوی آنها تیراندازی کرد.

پلیس تگزاس می گوید مظنون خشم جاده ای به سمت افسر خارج از وظیفه و پسر نوجوانش تیراندازی می کند

افسران پلیس ریچموند مظنونان فراری را تهدیدی برای جامعه دانستند و دو مدرسه مجاور را قرنطینه کردند. در این بیانیه آمده است که مدرسه ابتدایی Maplewood Richmond Heights و The International Schoolhouse از ساعت 8:30 صبح تا 10 صبح در قرنطینه بودند.

افسران پلیس ریچموند تماسی مبنی بر آتش‌سوزی بین دو خودرو دریافت کردند و به محل حادثه پاسخ دادند.

اداره پلیس ریچموند هایتس به KMOV، KSDK، و ریورفرانت تایمز گفت که خودروی یک زن در اوایل صبح روز دوشنبه، 31 اکتبر در منطقه سانست هیلز سنت لوئیس به سرقت رفت. پسر این زن تصمیم گرفت ماشین و کسانی را که داخل آن بودند تعقیب کند.