تیراندازی دسته جمعی در زادگاه بازیگر شری کولا ویرانگر

پارک که کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت، اضافه کرد: “صرف نظر از اطلاعاتی که منتشر می شود، بسیار خشمگین است.”

در سالن ساندنس در همان نزدیکی، لحظه ای سکوت برای قربانیان برقرار شد.



منبع

کولا گفت: «این فقط یک یادآوری است، همانطور که ما امروز این فیلم را به نمایش می‌گذاریم، صداهای غیرقابل عذرخواهی و معتبر AAPI را به شیوه‌ای متفاوت جشن می‌گیریم، این فقط یادآوری است که ما هنوز باید اعتبار خود را به عنوان انسان در این کشور و در این صنعت بازیابی کنیم.» .

کولا افزود: “امروز این فیلم زیبا را داریم که هنوز هم می خواهیم درباره آن صحبت کنیم.” و من فکر می کنم با صحبت در مورد آن فرهنگ و جامعه را به جلو می برد. فکر می کنم فقط نشان دادن لطف به یکدیگر و حمایت از یکدیگر تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم، می دانید؟

“کمبودها” داستان سه دوست است که از ساکنان جزایر اقیانوس آرام آسیایی آمریکایی (AAPI) هستند که در منطقه خلیج زندگی می کنند و خودشان را پیدا می کنند. تیراندازی شنبه شب باعث شد بازیگران – از جمله کولا، رندال پارک، جاستین اچ. مین و آلی مکی – در سوگ قربانیان در حالی که در مورد فیلم قبل از نمایش یکشنبه در پارک سیتی، یوتا صحبت می‌کردند، کار دشواری را تحمل کنند.

کولا هنوز صبح یکشنبه در حال پردازش احساسات خود بود، با اطلاعات محدودی که در دسترس بود و جستجو برای یافتن مرد مسلح همچنان ادامه داشت.

پارک سیتی، یوتا (AP) – برای بازیگر شری کولا، تیراندازی دسته جمعی در زادگاهش مونتری پارک، کالیفرنیا، او را پیش از نمایش فیلم جدید «کمبودها» در جشنواره فیلم ساندنس ویران کرد.

کولا گفت: «راستش صادقانه بگویم، من قطعاً برای خواب گریه کردم، زیرا اینجا پارک مونتری، کالیفرنیا است، مانند جایی که من بزرگ شدم، 626، دره سن گابریل. «می‌دانی این همان جایی است که معبد بودایی من است؟ مثل همه دوستانم که با آنها بزرگ شدم در پارک مونتری به دنیا آمدند. این زادگاهی است که من به نام زادگاهم افتخار می کنم.»

یک مرد مسلح شنبه شب 10 نفر را در مونتری پارک کشت، شهری با حدود 60000 نفر جمعیت در حاشیه شرقی لس آنجلس که بیشتر از مهاجران آسیایی از چین یا نسل اول آسیایی-آمریکایی ها تشکیل شده است. این قتل عام جشن های سال نو قمری را از مسیر خارج کرد و ترس را در پارک مونتری و سایر جوامع نزدیک با جمعیت بزرگ آسیایی آمریکایی ایجاد کرد.