کریس کومو می گوید که پس از اخراج توسط CNN در مصاحبه ای جدید “از نظر عاطفی و روانی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است”.

به گزارش روز شنبه نیویورک پست، کومو به مجریان پادکست چارلی لداف و کارن دوماس گفت: «من از لحاظ احساسی و روانی به خاطر آنچه که پشت سر گذاشتم مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و تغییر کردم. نمایش من متفاوت است زیرا من متفاوت هستم، نه اینکه در یک سیلو چپ بودم.»

کریس کومو در NewsNation در 26 ژوئیه 2020.

کریس کومو پس از اخراجش از سی‌ان‌ان بیش از یک سال پیش صحبت می‌کند و هفته گذشته در مصاحبه‌ای با پادکست «No BS News Hour» مدعی شد: «من هرگز آن چیزی که بودم نخواهم شد».

کریس کومو در NewsNation در 26 ژوئیه 2020.NewsNation/YouTube

  • نیویورک پست گزارش داد که کومو همچنان گفت که سی ان ان را “بهترین سازمان خبری جهان” می داند.

مجری سابق CNN اکنون میزبان یک برنامه پرطرفدار در شبکه کابلی NewsNation است، جایی که اخیراً مصاحبه‌هایی با موضوعاتی مانند Ye، هنرمندی که قبلاً به عنوان Kanye West شناخته می‌شد، انجام داده است.

کومو افزود که پیامدهای رسانه ای که او پس از اخراج توسط CNN تجربه کرد، نحوه اجرای برنامه جدیدش را در NewsNation تغییر داده است.

کومو در دسامبر 2021، پس از کمک به برادرش و فرماندار سابق نیویورک، اندرو کومو، در رسیدگی به مجموعه‌ای از اتهامات سوء رفتار جنسی عمومی که منجر به استعفای فرماندار شد، از CNN اخراج شد.

کریس کومو هفته گذشته در پادکست “No BS News Hour” در مورد اخراج خود از CNN صحبت کرد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع او به مجریان پادکست گفت: «من هرگز کاری برای دستکاری پوشش رسانه ای برادرم انجام ندادم.

    او به LeDuff و Dumas گفت: “من هرگز شماره 1، 2، 3، 4، 5 در برخی از لیست قدرت رسانه های گاو نر نخواهم بود. من با آن مشکلی ندارم.”

    کومو به LeDuff و Dumas گفت که پس از اخراج ناگهانی CNN او فرصتی برای خداحافظی با کارکنانش داده نشد. اما مجری اخبار همچنان گفت که سی ان ان را “بهترین سازمان خبری جهان” می داند.

    او همچنین تاکید کرد که پس از انتشار اتهامات سوء رفتار جنسی، هرگز بر پوشش خبری برادرش تأثیری نداشته است.

    مجری در برنامه جدیدش مصاحبه‌های پرمخاطبی داشت، اما گفت: “من هرگز آن چیزی که بودم نخواهم شد.”