تنسی تا شماره 3، خط 5 برتر باما به پایان می رسد

برای مقایسه، جورجیا فقط با یک تیم (اورگان) بازی کرده است که در هر مقطعی در این فصل رتبه بندی شده است. ایالت اوهایو سه بازی کرده است، اگرچه تنها یکی در آن زمان در رده بندی قرار داشت (نوتردام) و همه این حریفان حداقل سه باخت دارند.

بزرگ 12 – 4 (شماره 8، 11، 17، 20).

مایک باربر از ریچموند (ویرجینیا) تایمز دیسپچ گفت: “من در تمام سال در تنسی بالا بودم، اما فکر نمی‌کنم رتبه 3 آنها را در این هفته بی‌اعتنایی کند.”

شماره 4 میشیگان روز یکشنبه یک پله صعود کرد و پس از شکست ولورینز با شماره 5 کلمسون جای خود را تغییر داد. 16 ایالت پن.

تنسی موردی را مطرح کرد که تیم شماره 1 کشور باشد و برخی رای دهندگان را تحت تأثیر قرار داد.

خارج

– شماره 22 کارولینای شمالی برای اولین بار در این فصل رتبه بندی شده است.

آخرین دوره تاید در پنج دوره برتر تنها سومین دوره طولانی دوره سابان است. 68 حضور متوالی تاید در پنج دوره برتر از سال 19-2015، رکورد نظرسنجی AP است و مجموعه ای از 48 رتبه متوالی در پنج رتبه برتر از سال 13-2011 در رتبه چهارم قرار دارد.

– کانزاس پس از 13 سال خشکسالی، دو بازی متوالی را باخت و دوباره در رتبه بندی قرار نگرفت.

– جیمز مدیسون پس از تبدیل شدن به اولین تیمی که در اولین فصل خود به عنوان عضو FBS رتبه‌بندی می‌شود، کنار گذاشته شد. دوکز با نتیجه 45-38 در جاده مقابل رقیب جدید Sun Belt جورجیا ساترن شکست خورد.

Pac-12-4 (شماره 9، 10، 12، 15).

به علاوه، شکست دادن آلاباما اغلب اتفاق نمی افتد و وزن زیادی برای رای دهندگان دارد. هیچ تیمی در این فصل نتوانسته تیمی را با رتبه بهتری در زمان برگزاری بازی شکست دهد تا تنسی.

بیشتر فوتبال کالج AP: https://apnews.com/hub/college-football و https://twitter.com/AP_Top25. برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید: https://bit.ly/3pqZVaF





منبع

ده بزرگ – 4 (شماره 2، 4، 16، 18).

تنسی پس از شکست دادن آلاباما به رتبه 3 در نظرسنجی فوتبال کالج آسوشیتدپرس پس از شماره 1 جورجیا و شماره 2 ایالت اوهایو رسید.

کنفرانس تلفنی

پس چرا فقط شماره 3 برای تنسی؟

Kellis Robinett از The Wichita (کانزاس) Eagle گفت: “این یک تماس سخت بین تنسی و جورجیا برای شماره 1 بود.” “من چندین هفته است که به بولداگ ها جلوتر از بقیه رای می دهم، بیشتر به این دلیل که پیروزی آنها بر اورگان مانند یک شراب خوب کهنه شده است. اما من فکر می کنم شکست دادن آلاباما کمی تاثیرگذارتر است.”

The Crimson Tide یکی از پنج تیم شکست ناپذیری بود که در یک آخر هفته وحشی سقوط کرد و با سه پله سقوط به شماره 6 در 25 برتر AP ارائه شده توسط Regions Bank رسید. آلاباما پس از باخت به آنها با نتیجه 52-49 در یک گل میدانی با پایان زمان شنبه، جای خود را با Vols عوض کرد.

استدلال رتبه‌بندی در آن زمان برای برخی از رأی‌دهندگان، که کمتر تحت تأثیر پیروزی‌ها در برابر فلوریدا و پیت قرار گرفته‌اند و به جورجیا و ایالت اوهایو برای تسلط بیشتر در مجموع اعتبار می‌دهند، ثابت می‌ماند.

___

شماره 24 ایالت می سی سی پی در شماره 6 آلاباما.

گرجستان اکنون با 24 بازی، طولانی ترین دوره را در بین 5 بازی برتر دارد.

___

رای خود را توضیح دهید

— شماره 25 تولین تیم موفق این هفته است. موج سبز (6-1) برای اولین بار از سال 1998 رتبه بندی می شود، زمانی که کوارتربک شان کینگ آنها را به یک فصل شکست ناپذیر و شماره 7 در 25 برتر نهایی رساند.

پس از شش بازی که با تیم‌های رتبه‌بندی شده در آخر هفته گذشته مطابقت داشتند، پنج تیم دیگر در دست اقدام هستند، از جمله اولین مسابقه ۱۰ برتر در Pac-12 از زمان بازی قهرمانی کنفرانس ۲۰۱۶ (شماره ۴ واشنگتن و شماره ۹ کلرادو).

کسانی که در Vols خرید کردند رزومه ای را ذکر کردند که شامل چهار پیروزی در برابر تیم هایی بود که در آن زمان رتبه بندی شده بودند (در پیت، فلوریدا، LSU و آلاباما).

شماره 17 ایالت کانزاس در شماره 8 TCU.

آمریکایی – 2 (شماره 21، 25).

شماره 9 UCLA در شماره 10 اورگان.

امتیازات نظرسنجی

Ralph D. Russo را در https://twitter.com/ralphDrussoAP دنبال کنید و در http://www.appodcasts.com گوش دهید

SEC – 6 (شماره 1، 3، 6، 7، 19، 24).

شماره 20 تگزاس در شماره 11 ایالت اوکلاهما.

Vols 15 رای مقام اول را به دست آورد و بهترین رتبه خود را از زمان شروع فصل 2005 در شماره 3 دارد. آخرین باری که تنسی در نیم فصل دوم این رتبه را کسب کرد، سال 2001 بود که در اواخر اکتبر به 10 رتبه برتر رسید و در صدر قرار گرفت. به عنوان قهرمانی SEC در شماره 2.

شماره 7 می سی سی پی دو پله صعود کرد و شماره 8 TCU، شماره 9 UCLA و شماره 10 اورگان همگی به 10 رتبه برتر صعود کردند.

RANKED در مقابل RANKED

جزر و مد زرشکی مجموعه ای از 40 بازی متوالی خود را در بین پنج بازی برتر انجام داد. این طولانی ترین دوره فعالیت فعال در کشور بود.

جورجیا در رتبه اول باقی ماند و 31 رای مقام اول را کسب کرد و ایالت اوهایو 17 رای مقام اول را به خود اختصاص داد.

که در

شماره 14 سیراکوز در شماره 5 کلمسون.

ران کانتس از آیداهو استیتمن در بویز گفت: “من به تنسی شماره 1 رای دادم زیرا قدرت برنامه Vols بسیار برتر از UGA و ایالت اوهایو است.”

ACC — 5 (شماره 5، 13، 14، 22، 23).