بر اساس این گزارش، پوتین یک نسل مخفی از کودکان دارد که در شرایط تجملاتی قابل مقایسه با تزارهای روسیه بزرگ می شوند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه (چپ) و دوست دختر شایعه شده اش و ژیمناست بازنشسته ریتمیک آلینا کاباوا (راست).ساشا موردوتس/ گتی ایماژ

  • طبق این گزارش، شایعه شده است که مرد قدرتمند روس با دوست دختر فرضی خود آلینا کاباوا، یک ژیمناست ریتمیک سابق المپیک که 30 سال از او کوچکتر است، چندین فرزند دارد.

    پروکت گفت که او یک عمارت 13000 فوت مربعی برای آنها در نزدیکی محل سکونت اصلی خود در والدای ساخت.

  • از زمان ساخت آن، یک اسکله قایق و یک زمین بازی بزرگ کودکان نیز در این ملک ساخته شده است. در تابستان های 2021 و 2022، یک پیست کارتینگ کوچک نیز برای کودکان راه اندازی شد. این ملک همچنین دارای یک ایستگاه راه‌آهن خصوصی و محافظت‌شده است که ظاهراً پوتین و کاباوا از آن برای سفر نامحسوس در سراسر کشور استفاده می‌کنند.

    گزارش شده است که رهبر روسیه از ازدواج اول خود با مهماندار سابق هواپیما، لیودمیلا شکربنوا، دو دختر دارد که در سال 2013 از آنها جدا شد.

    رهبر روسیه که در مورد زندگی شخصی خود مخفی است، در سال 2020 یک عمارت چوبی به مساحت 13000 فوت مربع برای کاباوا و کودکان ساخت که تنها در فاصله نیم مایلی از اقامتگاه خصوصی اصلی وی “قصر طلایی” در شهر قرار دارد. پروئکت با استناد به منابع ناشناس و داده های در دسترس عموم، از Valdai گزارش داد.

    یک منبع ناشناس که از عملکرد تاسیسات والدای آگاه است به پروکت گفت که این ملک محل سکونت اصلی کودکان است.

    فرزندان دیگر پوتین

    در این گزارش آمده است که این ملک دارای یک “مجموعه آبگرم بزرگ” با بخش های زیبایی و دندانپزشکی است.

در طول سال ها، پوتین سخت مبارزه کرده است تا فرزندانش و دوست دختران شایعه شده خود را از کانون توجه نگه دارد.

پروکت گزارش داد که این مجموعه دارای یک “مجموعه آبگرم بزرگ با سولاریوم، اتاق سرما، استخر شنای 25 متری، حمام، سونا، اتاق گلی، حمام های ماساژ، بخش های زیبایی و دندانپزشکی” است.

دختران او، ماریا و کاترینا، ازدواج کرده و فرزندان خود را دارند. ماریا یک محقق پزشکی است، در حالی که کاترینا یک رقصنده آکروباتیک ماهر است و همچنین در بخش تحقیقات ریاضی در دانشگاه دولتی مسکو کار می کند.

والدای تقریباً در نیمه راه بین مسکو و سنت پترزبورگ است و در سواحل جنوب غربی یکی از بزرگترین دریاچه های روسیه، دریاچه والدایسکویه قرار دارد.

به گزارش پروکت، پوتین با دوست دختر شایعه شده خود، آلینا کاباوا، چندین فرزند خردسال دارد.

  • گزارش های دیگر به شایعاتی پرداخته اند مبنی بر اینکه روابط خارج از ازدواج ممکن است باعث تولید فرزندان دیگری شده باشد، هرچند جزئیات هنوز مشخص نیست.

    مشخص نیست که این زوج دقیقا چند فرزند دارند، اگرچه پروکت گزارش داد که همه آنها زیر 18 سال سن دارند. قبلاً گزارش شده بود که این زوج حداقل یک دختر با هم دارند. این نشریه گفت که برخی از کودکان در سوئیس به دنیا آمده اند.

    پوتین و آلینا کاباوا

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    به گزارش شبکه تحقیقاتی روسی Proekt، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، با دوست دختر ژیمناستیک شایعه‌اش، فرزندان مخفیانه‌ای دارد که در تجملاتی مشابه تزارهای روسیه بزرگ می‌شوند.